Skocz do zawartości

reguktor BRC Genius 1200 -elektrozawor ?


markkk

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam reduktor BRC Genius 1200 do sekwencji seq24, taki jak na tej aukcji :

http://allegro.pl/reduktor-brc-genius-mb-1200-sekwencja-sequent-24-i1187816613.html

czy ten reduktor posiada elektrozawor tak jak reduktory do innych instalacji nie sekwencyjnych ?

cewki nie widac jak w zwykłym, jest jakas wtyczka wkrecana ale czy to jest taki malutki elektrozawor razem z wtyczka czy moze w srodku w reduktorze jest elektrozawor i trzeba rozkrecac caly reduktor ??? jest ten elektrozawor jakos demontowany w celu przeczyszczenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> mam reguktor BRC Genius 1200 do sekwencji seq24, taki jak na tej aukcji :

> http://allegro.pl/reduktor-brc-genius-mb-1200-sekwencja-sequent-24-i1187816613.html

> czy ten reduktor posiada elektrozawor tak jak reduktory do innych instalacji nie sekwencyjnych ?

> cewki nie widac jak w zwykłym, jest jakas wtyczka wkrecana ale czy to jest taki malutki

> elektrozawor razem z wtyczka czy moze w srodku w reduktorze jest elektrozawor i trzeba

> rozkrecac caly reduktor ??? jest ten elektrozawor jakos demontowany w celu przeczyszcze

mam sekwencje BRC z takim reduktorem i elektrozawór jest osobny.

Wtyczka w tym reduktorze jest od czujnika temperatury.

zresztą na aukcji pisze że to do sekwencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam sekwencje BRC z takim reduktorem i elektrozawór jest osobny.

> Wtyczka w tym reduktorze jest od czujnika temperatury.

> zresztą na aukcji pisze że to do sekwencji.

aukcja to tylko przyklad zeby pokazac ktory to reduktor, mi chodzi czy ten reduktor posiada elektrozawor w sobie, bo przed reduktorem mam elektrozawor osobny, w zwyklych instalkach jest elektrozawor osobny oraz elektrozawor na reduktorze, mi cos przepuszcza chyba reduktor i za pierwszym razem nie moge odpalic jak zgasze na gazie, za drugim razem zawsze na tyk. jak zgasze na benzynie to jak dopalam to zawsze na tyk za 1 razem.

Na forum lanosa doradzono by wlasnie przeczyscic sam zawor elektrozaworu reduktora bo po zgaszeniu na gazie elektrozawor nie odetnie dobrze gazu i gaz zostaje w kolektorze co powoduje zalewanie silnika przy pierwszym odpaleniu. Widze ze te reduktory nie maja go w sobie, a ten elektrozawor przed reduktorem czysciutki jak łza, rozkrecalem.

Co moze przepuszczac w reduktorze gaz ? przejechane na gazie dopiero ok 50 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aukcja to tylko przyklad zeby pokazac ktory to reduktor, mi chodzi czy ten reduktor posiada

> elektrozawor w sobie, bo przed reduktorem mam elektrozawor osobny, w zwyklych instalkach jest

> elektrozawor osobny oraz elektrozawor na reduktorze, mi cos przepuszcza chyba reduktor i za

> pierwszym razem nie moge odpalic jak zgasze na gazie, za drugim razem zawsze na tyk. jak

> zgasze na benzynie to jak dopalam to zawsze na tyk za 1 razem.

> Na forum lanosa doradzono by wlasnie przeczyscic sam zawor elektrozaworu reduktora bo po zgaszeniu

> na gazie elektrozawor nie odetnie dobrze gazu i gaz zostaje w kolektorze co powoduje zalewanie

> silnika przy pierwszym odpaleniu. Widze ze te reduktory nie maja go w sobie, a ten

> elektrozawor przed reduktorem czysciutki jak łza, rozkrecalem.

> Co moze przepuszczac w reduktorze gaz ? przejechane na gazie dopiero ok 50 tys.

puszcza ale podcisnieniem, sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> puszcza ale podcisnieniem,

i nie ma na to sposobu ? moze wezyk podcisnienai sciagnac smile.gif bardzo on potrzebny ?

bo ja juz zaczalem szukac zestawu naprawczego do rekduktora , ale chyba nie ma sensu, w SC mam BLITZa i reduktor ma 80 tys przejechane i jest caly czas w porzadku, trzyma obroty autko fajnie jezdzi, to tym bardziej przy sekwencji i przebiegu 50 tys nie ma co regenerowac reduktora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i nie ma na to sposobu ? moze wezyk podcisnienai sciagnac bardzo on potrzebny ?

> bo ja juz zaczalem szukac zestawu naprawczego do rekduktora , ale chyba nie ma sensu, w SC mam

> BLITZa i reduktor ma 80 tys przejechane i jest caly czas w porzadku, trzyma obroty autko

> fajnie jezdzi, to tym bardziej przy sekwencji i przebiegu 50 tys nie ma co regenerowac

> reduktora.

podcisnienie musi być , wiec zostaje albo regenerować reduktor albo wymienić na nowy palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.