kruszkog Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 Witam, po jakim czasie silnik powienien osiągnąć swoją temperaturę (po ilu minutach lub kilometrach) przy założeniu że na dworze jest -10 stopni no i jeszcze jedno jaka jest właściwa temperatura bo na wskaźniku są tylko kreski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackdob Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 ten czas jest u każdego inny zależy to głównie od stanu termostatu..... silnik nagrzewa się dość szybko, ale ciepełko nie zawsze tak szybko dociera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kruszkog Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > zależy to głównie od stanu termostatu..... No to ja wiem i dlatego pytam żeby się dowiedzieć w jakim stanie jest mój termostat czcę go po prostu porównać z innymi (starymi i nowymi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andzrej4 Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 > Witam, > po jakim czasie silnik powienien osiągnąć swoją temperaturę > (po ilu minutach lub kilometrach) przy założeniu że na dworze jest > -10 stopni > no i jeszcze jedno jaka jest właściwa temperatura bo na wskaźniku są > tylko kreski Im zimniej, tym później się nagrzewa. Przy -10 potrzebuję jakieś 2km żeby wskaźnik temperatury podniósł się powyżej minimum. Potem jakoś idzie mu szybciej. Pod warunkiem że nie mam włączonego ogrzewania na full bo wtedy na pewno maxa nie osiągnie nigdy. Nagrzewnica max i obroty wentylatora na 3 powodują obniżanie się temperatury silnika. No ale czasem trzeba tak włączyć żeby przednią szybę podgrzać. Przy temperaturze -18 przez drogę do pracy - właśnie te 2-3 km temperatura ledwo drgnęła powyżej minimum i to bez ogrzewania środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maybach Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 przykladajac tem- 3 mi autko zyskuje w ciagu 2 min twmp jednej kreski.Mam wstawiona tekturke hihi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 Przede wszystkim kiedy autkiem smigasz w miescie i jezdzisz od swiatel do swiatel, autko znacznie dluzej sie nagrzewa. W momencie kiedy wypruje na autostrade i omijam wszelkie "uliczne pauzy" to wskazowka szybciej osiaga optimum. Wsio zalezy kto jak jezdzi. U mnie po wymianie termostatu (padl), engine nagrzewal sie tak samo dlugo. Sadzilem, ze poprawa bedzie znaczaca ale niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ananas Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 U mnie nawet przy temperaturach powietrza - 10 C temperatura podnosi się prawie o 1 kreskę w czasie gdy odpalę silnik wyjadę z garażu i auto stoi około 2 minut gdy zamykam bramę garażu. Po przejechaniu ok. 4 kilometrów temperatura na wskaźniku dochodzi do poziomu troszkę poniżej połowy skali. W tym czasie jeśli przednia szyba nie paruje nie włączam ogrzewania dopóki wskazówka nie dojdze powyżej 1/4 skali. Jeśli szyba zaczyna parować ustawiam pokrętło temperatury na poz 18 a regulator dmuchawy na 2 lub 3. Gdy wskazówka na wskaźniku temperatury dojdzie do poziomu 1 - 2 mm poniżej połowy skali, to utrzymuje się stale na tym poziomie niezależnie od "intensywności" włączonego ogrzewania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kruszkog Napisano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 Ok dzięki za opisy. Wychodzi na to że mój termostat jest jeszcze zdrowy. Ach jaka ulga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.