PAFcioKRAK Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 Macie jakies problemy z ładowarkami do telefonow/GPS itp itd. Pytam bo wtykajac juz chyba z 15 roznych rodzajow ladowarek z kazda jest problem - nie ma dobrego polaczenia w gniezdzie, trzeba poruszac, znalezc odpowiednia pozycje i wtedy dziala. Chociaz moze to za duzo powiedziane bo sie lubi rozlaczyc. Chodzi oczywiscie o gniazdo zapalniczki a nie to drugie, "pradowe" tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > Macie jakies problemy z ładowarkami do telefonow/GPS itp itd. > Pytam bo wtykajac juz chyba z 15 roznych rodzajow ladowarek z kazda jest problem - nie ma dobrego > polaczenia w gniezdzie, trzeba poruszac, znalezc odpowiednia pozycje i wtedy dziala. Chociaz > moze to za duzo powiedziane bo sie lubi rozlaczyc. > Chodzi oczywiscie o gniazdo zapalniczki a nie to drugie, "pradowe" tylko. zero problemow moze masz zabrudzone styki w gniezdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bujaka Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 Dwa gniazda jakie posiadam (jedno w tunelu, drugie przy wyłączniku poduszki pasażera) zero problemów. I telefon, i navi od pierwszego włożenia końcówki ładowarki się ładują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krrogul Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 ja mam w tyle tunelu i w otwratym schowku pasażera - w tunelu uniwersalna za 10 zl - czasem są problemy z wtyczkami. w schowku pasażera - oryginalna fiat - za 30 zl - zero problemów z czym kolwiek - wkładam i działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomkowski Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > Macie jakies problemy z ładowarkami do telefonow/GPS itp itd. > Pytam bo wtykajac juz chyba z 15 roznych rodzajow ladowarek z kazda jest problem - nie ma dobrego > polaczenia w gniezdzie, trzeba poruszac, znalezc odpowiednia pozycje i wtedy dziala. Chociaz > moze to za duzo powiedziane bo sie lubi rozlaczyc. > Chodzi oczywiscie o gniazdo zapalniczki a nie to drugie, "pradowe" tylko. mamy - i to nie tylko w Pandzie Mam wrażenie - bo nie porównywałem, że gniazda zapalniczki są płytsze. Reszta zależy od budowy ładowarki - niektóre (np. oryginał nokii) siedzą świetnie. Inne (przejściówka na USB) kolibie się na prawo i lewo i ciągle traci kontakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > zero problemow > moze masz zabrudzone styki w gniezdzie? Tez tak myslalem i porzadnie wyczyscilem kiedys i kicha dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guma10 Napisano 11 Września 2010 Udostępnij Napisano 11 Września 2010 Są dwa typy gniazd: - zapalniczka - płytka, wtyczki w nich czesto latają - 12V - głębsza, wtyczki siedzą dobrze. W pandzie zazyczyłem sobie gniazdo 12v (nie zapalniczkę - tu trzeba zamawiać chyba pakiet dla palących). Fabryka zamontowała odpowiednie gniazdo i nie było problemów. W stilo mam gniazdo z zapalniczką i wtyczka potrafi sama wyskoczyć. Zamontowałem sobie drugie gniazdo 12v (fiatowskie) ale nie mam do wtorku auta żeby porównać budowę. Nie pamiętam niestety jak to u mnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19motorynka Napisano 11 Września 2010 Udostępnij Napisano 11 Września 2010 > Są dwa typy gniazd: > - zapalniczka - płytka, wtyczki w nich czesto latają > - 12V - głębsza, wtyczki siedzą dobrze. > W pandzie zazyczyłem sobie gniazdo 12v (nie zapalniczkę - tu trzeba zamawiać chyba pakiet dla > palących). Fabryka zamontowała odpowiednie gniazdo i nie było problemów. W stilo mam gniazdo z > zapalniczką i wtyczka potrafi sama wyskoczyć. Zamontowałem sobie drugie gniazdo 12v > (fiatowskie) ale nie mam do wtorku auta żeby porównać budowę. Nie pamiętam niestety jak to u > mnie wygląda. Do tego dodam, że (nie wiem czy wszystkie) gniazda typowo do zapalniczki posiadają po bokach wewnątrz tulei otwory co może powodować haczenie niektórych wtyczek i możliwość ich blokowania! W Berlingo i Jimnym zdarzyło mi się wyjąć wtyczkę w kilku częściach, przy okazji powodując zwarcie! Zasada jest taka: NIE WOLNO wtykać zapalniczki do gniazda 12V i nie powinno się wtykać innych wtyczek niż zapalniczka do gniazda zapalniczki! Gniazdo zapalniczki to nie jest to samo co gniazdo 12V !!! Chociaż wygląda podobnie Jeśli ktoś jest nie palący to wymienić gniazdo na 12V a jeśli pali to zamontować drugie do innych urządzeń. Można taż zastosować krótki przedłużacz z rozgałęźnikiem wetknięty w gniazdo zapalniczki a na drugim końcu mający dwa lub więcej gniazd 12V. Pewnie nie jest to rozwiązanie zbyt estetyczne ale w niektórych przypadkach bardzo wygodne, przede wszystkim tanie i bezinwazyjne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2010 > Do tego dodam, że (nie wiem czy wszystkie) gniazda typowo do zapalniczki posiadają po bokach > wewnątrz tulei otwory co może powodować haczenie niektórych wtyczek i możliwość ich > blokowania! > W Berlingo i Jimnym zdarzyło mi się wyjąć wtyczkę w kilku częściach, przy okazji powodując zwarcie! > Zasada jest taka: NIE WOLNO wtykać zapalniczki do gniazda 12V i nie powinno się wtykać innych > wtyczek niż zapalniczka do gniazda zapalniczki! > Gniazdo zapalniczki to nie jest to samo co gniazdo 12V !!! Chociaż wygląda podobnie > Jeśli ktoś jest nie palący to wymienić gniazdo na 12V a jeśli pali to zamontować drugie do innych > urządzeń. > Można taż zastosować krótki przedłużacz z rozgałęźnikiem wetknięty w gniazdo zapalniczki a na > drugim końcu mający dwa lub więcej gniazd 12V. > Pewnie nie jest to rozwiązanie zbyt estetyczne ale w niektórych przypadkach bardzo wygodne, przede > wszystkim tanie i bezinwazyjne! Cos w tym jest...ale...te same ladowarki w paru modelach Forda, Toyoty i...Fiata (np. Stilo, tudziez stara Bravka) dzialaja dobrze. Inna sprawa ze tam po prostu moga byc glebsze gniazda zapalniczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyprianim Napisano 12 Września 2010 Udostępnij Napisano 12 Września 2010 Z tym oryginalnym montowanym w tunelu problemów większych nie mam. Czasem problemy pojawiają się z drugim gniazdem, instalowanym w ASO na moje życzenie, w schowku. Nie wiem co za szpec to robił ale gniazdo jest jakieś luźnawe i wtyczka potrafi przy nawet lekko napiętym kablu po prostu z niego wypaść. Czasem, co gorsza niektórych urządzeń z tego gniazda nie da się w ogóle naładować. Ponieważ montowałem je kilka miesięcy temu to już od jakiegoś czasu wybieram się do nich aby to poprawili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czerwos Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > ale gniazdo jest jakieś luźnawe i wtyczka potrafi przy nawet lekko napiętym kablu po prostu z niego wypaść. Ja mam takie w tunelu środkowym jakby było po prostu większe. Drugie które sam zakładałem jest oki a tu część rzeczy po prostu się nie ładuje tylko lata luzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.