Pavel_156 Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 Sprawa jest Jest sobie gaźnikowe 1.0 AD 1995 Obok stoi 1.0 na wtrysku AD 1996 Robimy taki myk: z gaźnikowca zostaje goły słupek, osprzęt zakładamy z wtryskowego. Da radę coś takiego zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 koło foniczne do zapłonu... ale hm... wtedy to chyba jeszcze był aparat zapłonowy... ;p edit: i tak by musiało być, żeby komp znał położenie wału do wtrysku mieszanki reszta by pewnie zostać mogła... o ile się nie mylę to komp jetronic znajdujący się przy nogach pasażera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 > koło foniczne do zapłonu... ale hm... wtedy to chyba jeszcze był aparat zapłonowy... ;p > edit: i tak by musiało być, żeby komp znał położenie wału do wtrysku mieszanki reszta by pewnie > zostać mogła... o ile się nie mylę to komp jetronic znajdujący się przy nogach pasażera jetronic nie musi znać położenia wału - wykorzystuje sygnał z uzwojenia pierwotnego w układzie zapłonowym. co innego monomotronic. ale na bank z 96 będzie monojetronic. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2010 > jetronic nie musi znać położenia wału - wykorzystuje sygnał z uzwojenia pierwotnego w układzie > zapłonowym. > co innego monomotronic. > ale na bank z 96 będzie monojetronic. > pozdr monojetronic aparat zapłonowy z kopułką i palcem zastanawia mnie tylko jak rozwiązać kwestię mechanicznej pompy paliwa - a dokładnie jak się jej pozbyć bo juz nie będzie potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 odpiąć i się nie martwić, ewentualnie zaślepić otwór w głowicy po niej btw, na fu.pl jest artykuł odwrotny ;p o ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > zastanawia mnie tylko jak rozwiązać kwestię mechanicznej pompy paliwa - a dokładnie jak się jej > pozbyć bo juz nie będzie potrzebna a co ze zbiornikiem paliwa?? w gaźnikowcach byl z tworzywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > a co ze zbiornikiem paliwa?? w gaźnikowcach byl z tworzywa. z gaźnikowego zostaje tylko słupek - cały osprzęt, instalacja, zbiornik itp. będzie "wtryskowa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 > zastanawia mnie tylko jak rozwiązać kwestię mechanicznej pompy paliwa - a dokładnie jak się jej > pozbyć bo juz nie będzie potrzebna zdejmij ją i zaślep otwór, ewentualnie pozbądź ją dźwigni napędzającej i zostaw gdzie jej miejsce, żeby dla potomnosci była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 > a co ze zbiornikiem paliwa?? w gaźnikowcach byl z tworzywa. Może zostawić plastikowy zbiornik i dać zewnętrzną pompę paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.