halk Napisano 20 Września 2010 Udostępnij Napisano 20 Września 2010 Witam,zaczyna mi gnić podłoga,ale tylko w tym miejscu gdzie te gumy. Co z tym zrobić? Dać tam silikonu w te otwory? Czy te uszczelki muszą być? czy można tam dać np.silikonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 20 Września 2010 Udostępnij Napisano 20 Września 2010 Pewnie korki sparcialy ze starosci i zaczela sie zbierac pod wykladzina woda i poszlo... Ja bym je wywalil, zakupil w aso nowe, miejsce wysuszyl od strony kabiny. Wysmarowal brunoxem z jednej i z drugiej strony, od dolu jeszcze jakis baranek, (a od wewnatrz moze jeszcze olejem albo jakims smarem?) a nowe korki dodatkowo silikonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 20 Września 2010 Udostępnij Napisano 20 Września 2010 ale to AII czy AI ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2010 > ale to AII czy AI ?? astra f a można te dziury na stałe zatkać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kszyh00 Napisano 21 Września 2010 Udostępnij Napisano 21 Września 2010 > a można te dziury na stałe zatkać? na stałe? czyli zaspawać? Po spawaniu raczej będzie dość podatne na korozję. Ja latem miałem ten sam problem - woda w środku, tyle że nie zdążyło zgnić. Wkleiłem po obrobieniu blachy wkleiłem stare na silikon silnikowy i jest cacy - zero 'wcieków' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 21 Września 2010 Udostępnij Napisano 21 Września 2010 > Co z tym zrobić? oczyścić do gołej blachy, na to na przykład fertan (polecany przez profesjonalistów) potem jeszcze dla pewności podkład reaktywny oraz lakier właściwy, reszta według uznania. Żadne oleje, żadne papranie trzeba zrobić dokładnie żeby przedłużyć w czasie agonię tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz32 Napisano 21 Września 2010 Udostępnij Napisano 21 Września 2010 > Pewnie korki sparcialy ze starosci i zaczela sie zbierac pod wykladzina woda i poszlo... > Ja bym je wywalil, zakupil w aso nowe, miejsce wysuszyl od strony kabiny. Wysmarowal brunoxem z > jednej i z drugiej strony, od dolu jeszcze jakis baranek, (a od wewnatrz moze jeszcze olejem > albo jakims smarem?) a nowe korki dodatkowo silikonem. silikon przyspiesza korozję.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 21 Września 2010 Udostępnij Napisano 21 Września 2010 > silikon przyspiesza korozję.... dokładnie, tak samo jak przepracowany olej który czasami niektórzy agencji wlewają do progów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2010 > silikon przyspiesza korozję.... to czym te zaślepki uszczelnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 21 Września 2010 Udostępnij Napisano 21 Września 2010 > Pewnie korki sparcialy ze starosci i zaczela sie zbierac pod wykladzina woda i poszlo... > Ja bym je wywalil, zakupil w aso nowe, miejsce wysuszyl od strony kabiny. Wysmarowal brunoxem z > jednej i z drugiej strony, od dolu jeszcze jakis baranek, (a od wewnatrz moze jeszcze olejem > albo jakims smarem?) a nowe korki dodatkowo silikonem. A moze woda leje sie gdzies i stoii pod dywanikami. Bo tak dziwnie to wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2010 > A moze woda leje sie gdzies i stoii pod dywanikami. Bo tak dziwnie to wyglada. woda najprawdopodobniej dostała się od spodu spowodu tej zużytej uszczelki ale zobacze też pod dywanikiem. Myslałem żeby te uszczelki skleić na jakimś kleju wodoodpornym! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 21 Września 2010 Udostępnij Napisano 21 Września 2010 > to czym te zaślepki uszczelnić? Pasta uszczelniajaca na pedzel, np Wurth (opakowanie kosztuje ok 30 PLN, a wysmarujesz praktycznie caly samochod), pisalem o tym w tym watku . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2010 uszczelki gumowe uszczelniłem silikonem wysokotemperaturowym a rdzę popsikałem brunoxem,jak wyschnie to szpachlówke na to dam podkład i zakonserwuje bitexem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > uszczelki gumowe uszczelniłem silikonem wysokotemperaturowym a rdzę popsikałem brunoxem rdzę trzeba usunąć inaczej nic to nie da, brunox bym sobie odpuścił nie sprawdza się. ,jak > wyschnie to szpachlówke na to dam podkład i zakonserwuje bitexem bitex nadaje się do fundamentów budynków, nie jest elastyczny i pęka a to kolejny powód aby go nie stosować. Reasumując jeśli chcesz zrobić jak napisałeś to lepiej nie rób nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > woda najprawdopodobniej dostała się od spodu spowodu tej zużytej uszczelki ale zobacze też pod > dywanikiem. no i zajrzałem pod dywanik i ujrzałem rudą ten podkład,ta gąbka była cała mokra i smierdząca wiec ją wywaliłem i co z tym teraz robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0mba Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > no i zajrzałem pod dywanik i ujrzałem rudą To nie ruda, tylko mata bitumiczna. Kolor ma nieciekawy, ale wcale nie oznacza to że pod nią jest wyłącznie korozja. U mnie też te maty tak brzydko wyglądały, a podłoga nie była wcale w takim złym stanie - parę miejsc z korozją tylko. Tam gdzie wdała się rdza, tam mata nie będzie się trzymać podłogi i będzie ją łatwo zdjąć. Tak że przyjrzyj się temu dokładnie. U mnie tak właśnie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kszyh00 Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 zedrzyj maty bitumiczne - pewnie i tak są odparzone od wody. a blacha i ruda będą dopiero pod nią. Zacznij od okolic któregoś korka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > To nie ruda, tylko mata bitumiczna. Kolor ma nieciekawy, ale wcale nie oznacza to że pod nią jest > wyłącznie korozja. > U mnie też te maty tak brzydko wyglądały, a podłoga nie była wcale w takim złym stanie - parę > miejsc z korozją tylko. > Tam gdzie wdała się rdza, tam mata nie będzie się trzymać podłogi i będzie ją łatwo zdjąć. Tak że > przyjrzyj się temu dokładnie. > U mnie tak właśnie było. tzn.że jak się da to mogę to zdjąć? a z tyłu podłogę też zobaczyć czy nie jest mokra? jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0mba Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > tzn.że jak się da to mogę to zdjąć? > a z tyłu podłogę też zobaczyć czy nie jest mokra? > jak myślicie? Powiem tak - u mnie dało się te maty z przodu zdjąć tylko w niektórych miejscach - tam gdzie zaczynało korodować. W innych miejscach, trzymało się to diabelnie mocno. Tak mocno, że zrezygnowałem z zerwania wszystkiego, bo musiałbym poświęcić na to chyba kilka dni. Jak masz garaż, to proponowałbym wyjąć wszystko z auta i obejrzeć całą podłogę. Demontaż foteli, kanapy, osłon progów, tunelu i wykładzin to jakieś 3-4h pracy, na spokojnie, bez piwa U mnie z tyłu było najgorzej (miałem kiedyś przeciek przez tylną szybę i leciało właśnie pod nogi pasażerów z tyłu). A w sumie to już ostatni dzwonek na takie działania - chyba że ktoś ma ogrzewany garaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > rdzę trzeba usunąć inaczej nic to nie da, brunox bym sobie odpuścił nie sprawdza się. Nie zgodze sie w calej rozciaglosci: sprawdza sie (wyprobowane przez 2 lata) tylko trzeba stosowac zgodnie z technologia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > Nie zgodze sie w calej rozciaglosci: sprawdza sie (wyprobowane przez 2 lata) tylko trzeba stosowac > zgodnie z technologia. witaj ja testowałem go nastrępująco drzwi golfa 2 które po stłuczce miały trochę rdzy oczyściłem tyle ile się dało drucianką oraz fleksem, nałożyłem na to dwie warstwy brunoxa w odstępie czasowym (zgodnie z instrukcją anglojęzyczną) w polskiej z tego co pamiętam zalecają tylko jedną warstwę. Następnie zmatowiłem warstwę i nałożyłem podkład epoksydowy, całość potem dostała dwie warstwy lakieru. Na innym fragmencie to samo ale bez matowienia warstwy brunoxu. Drzwi po takim potraktowaniu spędziły cały rok na dachu garażu. Czyli wszystko co najgorsze je spotkało. Ruda wyszła ponownie na obydwóch fragmentach. Jak dla mnie nie potrzebuje innych dowodów, z chęcią jednak wysłucham twojego sposobu użycia tego środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > witaj > ja testowałem go nastrępująco brunox nie jest wcale taki rewelacyjny. Długo schnie, często pęka pod lakierami zaprawkowymi. Polecam corrinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2010 czy ktoś już nakładał tą mate bitumiczną?jak to najlepiej zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyth00n Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > czy ktoś już nakładał tą mate bitumiczną?jak to najlepiej zrobić? Ja miałem jak u Ciebie, tylko mniej zgnite, miałem tylko 2 dziurki. Zerwałem oryginalne maty, gąbki (wygłuszenie) kupiłem nowe (znaczy się używane ale suche i w dobrym stanie), uzupełniłem ubytki podłogi i na to nowe maty, bodajże te z APP. Jak to zrobić ?? - podgrzewasz opalarką i dociskasz dobrze dostosowując do kształtu podłogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.