Skocz do zawartości

Gnije podłoda...co robić?


halk

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie korki sparcialy ze starosci i zaczela sie zbierac pod wykladzina woda i poszlo...

Ja bym je wywalil, zakupil w aso nowe, miejsce wysuszyl od strony kabiny. Wysmarowal brunoxem z jednej i z drugiej strony, od dolu jeszcze jakis baranek, (a od wewnatrz moze jeszcze olejem albo jakims smarem?) a nowe korki dodatkowo silikonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a można te dziury na stałe zatkać?

na stałe? czyli zaspawać?

Po spawaniu raczej będzie dość podatne na korozję.

Ja latem miałem ten sam problem - woda w środku, tyle że nie zdążyło zgnić.

Wkleiłem po obrobieniu blachy wkleiłem stare na silikon silnikowy i jest cacy - zero 'wcieków'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co z tym zrobić?

oczyścić do gołej blachy, na to na przykład fertan (polecany przez profesjonalistów) potem jeszcze dla pewności podkład reaktywny oraz lakier właściwy, reszta według uznania. Żadne oleje, żadne papranie trzeba zrobić dokładnie żeby przedłużyć w czasie agonię tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie korki sparcialy ze starosci i zaczela sie zbierac pod wykladzina woda i poszlo...

> Ja bym je wywalil, zakupil w aso nowe, miejsce wysuszyl od strony kabiny. Wysmarowal brunoxem z

> jednej i z drugiej strony, od dolu jeszcze jakis baranek, (a od wewnatrz moze jeszcze olejem

> albo jakims smarem?) a nowe korki dodatkowo silikonem.

silikon przyspiesza korozję....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie korki sparcialy ze starosci i zaczela sie zbierac pod wykladzina woda i poszlo...

> Ja bym je wywalil, zakupil w aso nowe, miejsce wysuszyl od strony kabiny. Wysmarowal brunoxem z

> jednej i z drugiej strony, od dolu jeszcze jakis baranek, (a od wewnatrz moze jeszcze olejem

> albo jakims smarem?) a nowe korki dodatkowo silikonem.

A moze woda leje sie gdzies i stoii pod dywanikami. Bo tak dziwnie to wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A moze woda leje sie gdzies i stoii pod dywanikami. Bo tak dziwnie to wyglada.

woda najprawdopodobniej dostała się od spodu spowodu tej zużytej uszczelki ale zobacze też pod dywanikiem.

Myslałem żeby te uszczelki skleić na jakimś kleju wodoodpornym!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uszczelki gumowe uszczelniłem silikonem wysokotemperaturowym a rdzę popsikałem brunoxem

rdzę trzeba usunąć inaczej nic to nie da, brunox bym sobie odpuścił nie sprawdza się.

,jak

> wyschnie to szpachlówke na to dam podkład i zakonserwuje bitexem

bitex nadaje się do fundamentów budynków, nie jest elastyczny i pęka a to kolejny powód aby go nie stosować.

Reasumując jeśli chcesz zrobić jak napisałeś to lepiej nie rób nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> woda najprawdopodobniej dostała się od spodu spowodu tej zużytej uszczelki ale zobacze też pod

> dywanikiem.

no i zajrzałem pod dywanik frown.gif i ujrzałem rudą crazy.gif

ten podkład,ta gąbka była cała mokra i smierdząca wiec ją wywaliłem i co z tym teraz robić?

e9ad0d1ea95ac401med.jpg 2d637a6ada6799cemed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i zajrzałem pod dywanik i ujrzałem rudą

To nie ruda, tylko mata bitumiczna. Kolor ma nieciekawy, ale wcale nie oznacza to że pod nią jest wyłącznie korozja.

U mnie też te maty tak brzydko wyglądały, a podłoga nie była wcale w takim złym stanie - parę miejsc z korozją tylko.

Tam gdzie wdała się rdza, tam mata nie będzie się trzymać podłogi i będzie ją łatwo zdjąć. Tak że przyjrzyj się temu dokładnie.

U mnie tak właśnie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie ruda, tylko mata bitumiczna. Kolor ma nieciekawy, ale wcale nie oznacza to że pod nią jest

> wyłącznie korozja.

> U mnie też te maty tak brzydko wyglądały, a podłoga nie była wcale w takim złym stanie - parę

> miejsc z korozją tylko.

> Tam gdzie wdała się rdza, tam mata nie będzie się trzymać podłogi i będzie ją łatwo zdjąć. Tak że

> przyjrzyj się temu dokładnie.

> U mnie tak właśnie było.

tzn.że jak się da to mogę to zdjąć?

a z tyłu podłogę też zobaczyć czy nie jest mokra?

jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tzn.że jak się da to mogę to zdjąć?

> a z tyłu podłogę też zobaczyć czy nie jest mokra?

> jak myślicie?

Powiem tak - u mnie dało się te maty z przodu zdjąć tylko w niektórych miejscach - tam gdzie zaczynało korodować. W innych miejscach, trzymało się to diabelnie mocno. Tak mocno, że zrezygnowałem z zerwania wszystkiego, bo musiałbym poświęcić na to chyba kilka dni.

Jak masz garaż, to proponowałbym wyjąć wszystko z auta i obejrzeć całą podłogę. Demontaż foteli, kanapy, osłon progów, tunelu i wykładzin to jakieś 3-4h pracy, na spokojnie, bez piwa smile.gif

U mnie z tyłu było najgorzej (miałem kiedyś przeciek przez tylną szybę i leciało właśnie pod nogi pasażerów z tyłu).

A w sumie to już ostatni dzwonek na takie działania - chyba że ktoś ma ogrzewany garaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zgodze sie w calej rozciaglosci: sprawdza sie (wyprobowane przez 2 lata) tylko trzeba stosowac

> zgodnie z technologia.

witaj

ja testowałem go nastrępująco

drzwi golfa 2 które po stłuczce miały trochę rdzy oczyściłem tyle ile się dało drucianką oraz fleksem, nałożyłem na to dwie warstwy brunoxa w odstępie czasowym (zgodnie z instrukcją anglojęzyczną) w polskiej z tego co pamiętam zalecają tylko jedną warstwę. Następnie zmatowiłem warstwę i nałożyłem podkład epoksydowy, całość potem dostała dwie warstwy lakieru. Na innym fragmencie to samo ale bez matowienia warstwy brunoxu. Drzwi po takim potraktowaniu spędziły cały rok na dachu garażu. Czyli wszystko co najgorsze je spotkało. Ruda wyszła ponownie na obydwóch fragmentach. Jak dla mnie nie potrzebuje innych dowodów, z chęcią jednak wysłucham twojego sposobu użycia tego środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktoś już nakładał tą mate bitumiczną?jak to najlepiej zrobić?

Ja miałem jak u Ciebie, tylko mniej zgnite, miałem tylko 2 dziurki.

Zerwałem oryginalne maty, gąbki (wygłuszenie) kupiłem nowe (znaczy się używane ale suche i w dobrym stanie), uzupełniłem ubytki podłogi i na to nowe maty, bodajże te z APP.

Jak to zrobić ?? - podgrzewasz opalarką i dociskasz dobrze dostosowując do kształtu podłogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.