Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaką instalację do Megane I 1.6 90KM

Featured Replies

Napisano

Witajcie,

jestem laikiem w sprawach gazu, zawsze jeździłem dieslem i zarzekałem się, że tego nie zmienię. Życie trochę zweryfikowało moje założenia, zostałem "zmuszony" do zakupu benzynki, ale chciałbym obniżyć koszty eksploatacji.

Meganka pali mi ok. 7 litrów benzyny na 100 km, robię minimum 1600 km miesięcznie, raczej do 2000, więc myślę, że się opłaci.

Warsztat już znalazłem (Boston, Gliwice), polecany przez znajomych, natomiast panowie zdecydowanie oferują mi sekwencję. II generacja - 1800 PLN, sekwencja najtańsza firmy Forton - 2600 PLN. Wolałbym wydać mniej, ale zapytam fachowców - warto dopłacać do sekwencji?

Napisano

> warto dopłacać do sekwencji?

Za fachowca wprawdzie się nie uważam, ale z technicznego punktu widzenia lepsza będzie sekwencja.

Z sekwencją podobno(wolę nawet nie myśleć ile by mi palił na IIgen) mniej pali, nie strzela i jest generalnie mniej problemów.

Z wad to przełączanie na gaz, na które musisz trochę poczekać, zwłaszcza zimą bo przełączenie jest zależne od temperatury płynu chłodzącego.

U mnie przełączenie następuje po 1.5km jak się śpieszę, jak jadę super spokojnie to trochę muszę poczekać. Oczywiście można obniżyć temperaturę przełączania, ale zakład twierdzi, że zimą będę miał problemy jak mi przestawią...

Za 2600-2800 możesz mieć komplecik brc sequent24.

Pozdrawiam BAS

Napisano