Skocz do zawartości

Zacięte tylnie hamulce po użyciu ręcznego


panki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój problem polega na tym że po zaciągnięciu i spuszczeniu ręcznego hamulca szczęki z tyłu nadal trzymają. Trzeba je "rozruszać" aby puściły. Wymieniłem bębny i szczęki na nowe więc to raczej nie ich wina.. Prosze o pomoc bo już nie mam sił do tego 270751858-jezyk.gif.. Pozdrawiam Panki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Mój problem polega na tym że po zaciągnięciu i spuszczeniu ręcznego hamulca szczęki z tyłu nadal

> trzymają. Trzeba je "rozruszać" aby puściły. Wymieniłem bębny i szczęki na nowe więc to raczej

> nie ich wina.. Prosze o pomoc bo już nie mam sił do tego .. Pozdrawiam Panki.

rozpieraki z ręcznego wyczysc i rozruszaj

i napisz skąd jesteś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak to na pewno rozpieraki. Po jakimś czasie się zasyfiają i nie odbijają. Trzeba je wyczyścić a

> potem używać ręcznego żeby się nie "zastał".

Niestety to nie rozpieraki.. Dowiedziałem sie że do wymienionych bębnów i szczęk wymienone zostały jeszcze własnie ów rozpieraki i cała linka ręcznego ( dowiedziałem sie ponieważ ojciec był poprzednim włascicielem una i dopiero teraz powiedział mi o tym co zostało wymienione). Teraz to już naprawde zgłupiałem crazy.gif nie wiem co może być nie tak :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety to nie rozpieraki.. Dowiedziałem sie że do wymienionych bębnów i szczęk wymienone zostały

> jeszcze własnie ów rozpieraki i cała linka ręcznego ( dowiedziałem sie ponieważ ojciec był

> poprzednim włascicielem una i dopiero teraz powiedział mi o tym co zostało wymienione). Teraz

> to już naprawde zgłupiałem nie wiem co może być nie tak :/

ale kiedy to było?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok jutro z samego rana będę działał

> okolice łodzi

Zgierz to nie okolice Łodzi, a raczej Łódź to okolice Zgierza, to po pierwsze.

Po drugie witam kolegę ze Zgierza, trzeba jakiegoś spota zrobić.

Po trzecie. Sytuacja ze szczękami wystąpiła zaraz po wymianie szczęk i bębnów czy już trochę jeździłeś, było dobrze i nagle sie popsuło?

Cylinderki też były wymieniane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po trzecie. Sytuacja ze szczękami wystąpiła zaraz po wymianie szczęk i bębnów czy już trochę

> jeździłeś, było dobrze i nagle sie popsuło?

> Cylinderki też były wymieniane?

Przed wymianą były jeszce te objawy. Myslelismy że 9cio letnie bębny są już stare i dlatego sie tak dzieje lecz po wymianie nadal to samo. Cylinderki jako jedyne nie były wymieniane..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety nie sprawdziłem obydwu kół wiem że prawe grzeje sie na 100%.. wymienione to było ok pól

> roku temu.

Sprawdź koniecznie czy oba koła się blokują. U mnie był problem z bloczkiem na tylnej belce, który po zaciągnięciu ręcznego i 'spuszczeniu' go nie wracał na swoje miejsce przez co lewe koło było zablokowane. Skoro u Ciebie blokuje się prawe to nie wiem czy będzie to wina tego bloczka, ale warto ten bloczek poobserwować (łatwo go zobaczyć po zdjęciu któregoś z tylnych kół). Możesz jeszcze spróbować wyregulować długość linki ręcznego, ale żeby to zrobić, musisz wejść pod samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie zależy od czasu ale od przebiegu i jazdy (częste hamowanie).Najlepiej jest rozebrać bębny i zobaczyć co jest powodem blokowania. Będziesz widział czy to rozpierak czy cylinderki albo znajdująca się miedzy tylnym zawieszeniem rolka. Na pewno coś z tych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.