Skocz do zawartości

obrotomierz dziala - PROBLEM


bynio

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Zrobilo sie cieplo, wiec zabralem sie za podlaczenie obrotka, Deska od turbo juz dawno zalozona.

przewod sygnalowy podlaczylem do cewki,niestety pokazuje 2x mniejsze obroty od rzeczywistych.

moze ktos poradzi co zrobic zeby wskazania byly prawidlowe ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> Zrobilo sie cieplo, wiec zabralem sie za podlaczenie obrotka, Deska

> od turbo juz dawno zalozona.

> przewod sygnalowy podlaczylem do cewki,niestety pokazuje 2x mniejsze

> obroty od rzeczywistych.

> moze ktos poradzi co zrobic zeby wskazania byly prawidlowe ??

poszukalem na autokaciku, podlaczylem pod przekaznik sterujacy pompka paliwowa. POkazuje prawidlowo obroty. Niestety wylacze silnik i ponownie wlacze - obrotek nic nie pokazuje. Dopiero jak odlacze przewod idacy do obrotomierza, dotkne do masy a nastepnie podlacze do przekaznika - Dziala.

niewiem.gifniewiem.gifniewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poszukalem na autokaciku, podlaczylem pod przekaznik sterujacy pompka

> paliwowa. POkazuje prawidlowo obroty. Niestety wylacze silnik i

> ponownie wlacze - obrotek nic nie pokazuje. Dopiero jak odlacze

> przewod idacy do obrotomierza, dotkne do masy a nastepnie

> podlacze do przekaznika - Dziala.

ja tez probowalem podlaczyc obrotek pod przekaznik pompy ale u mnie wcale nie bylo tam sygnalu. w 899 sygnal wyciaga sie z kompa ale sa dwie nogi z ktorych idzie ten sygnal (po jednej na kazda cewke) i tu pojawia sie problem - jak wezmiesz sygnal z jednej to pokazuje 2 razy za male obroty a z dwoch nie mozesz wziac jednoczesnie bo sygnaly sie nakladaja. u mnie rozwiazaniem bylo wziecie 1 sygnalu i przerobienie obrotka tak zeby pokazywal 2 razy wieksze obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja tez probowalem podlaczyc obrotek pod przekaznik pompy ale u mnie

> wcale nie bylo tam sygnalu. w 899 sygnal wyciaga sie z kompa ale

> sa dwie nogi z ktorych idzie ten sygnal (po jednej na kazda

> cewke) i tu pojawia sie problem - jak wezmiesz sygnal z jednej

> to pokazuje 2 razy za male obroty a z dwoch nie mozesz wziac

> jednoczesnie bo sygnaly sie nakladaja. u mnie rozwiazaniem bylo

> wziecie 1 sygnalu i przerobienie obrotka tak zeby pokazywal 2

> razy wieksze obroty

co trzeba zmienic w obrotku ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trza spytac kolegi Pepeja - on sie zna na takich rzeczch

konfiguracje nóżek przy scalaku ITT 3003-393 dokładnie już nie pamietam co trzeba było przciąć i co podłaczyć , podłaczyłem obrotek pod tester ustawiłem na 2000rpm i tak sie bawilem (jedne podłaczałem, drugie przecinałem) aż pokazał 4000rpm zlosnik.gif

jak sie Adiemu bedzie chciało wyciąnąc obrotek to ja mogem foto zrobić grinser006.gif i dokumentacja bedzie yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> konfiguracje nóżek przy scalaku ITT 3003-393 dokładnie już nie

> pamietam co trzeba było przciąć i co podłaczyć , podłaczyłem

> obrotek pod tester ustawiłem na 2000rpm i tak sie bawilem (jedne

> podłaczałem, drugie przecinałem) aż pokazał 4000rpm

> jak sie Adiemu bedzie chciało wyciąnąc obrotek to ja mogem foto

> zrobić i dokumentacja bedzie

to ty wyciagasz deske w 10 sekund z auta biglaugh.gif wiec jak na jakims spocie bedzie ci sie chcialo to ja nie widze problemu zlosnik.gif a pamietasz z ktorych nog kompa wychodza sygnaly na obrotek hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ty wyciagasz deske w 10 sekund z auta wiec jak na jakims spocie

> bedzie ci sie chcialo to ja nie widze problemu a pamietasz z

> ktorych nog kompa wychodza sygnaly na obrotek

mam gdzieś zapisane chyba 1 i 19 hmm.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> konfiguracje nóżek przy scalaku ITT 3003-393 dokładnie już nie

> pamietam co trzeba było przciąć i co podłaczyć , podłaczyłem

> obrotek pod tester ustawiłem na 2000rpm i tak sie bawilem (jedne

> podłaczałem, drugie przecinałem) aż pokazał 4000rpm

> jak sie Adiemu bedzie chciało wyciąnąc obrotek to ja mogem foto

> zrobić i dokumentacja bedzie

a jakbym Ci wyslal sam obrotek to chcialbys sie nim pobawic i zrobic tak zeby dzialal????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jakbym Ci wyslal sam obrotek to chcialbys sie nim pobawic i zrobic

> tak zeby dzialal????

żaden problem ok.gif, ale wierz mi przeróbka jest bardzo prosta i jesteś ją w stanie wykonać sam ok.gif

przeczytaj sobie ten artykuł i zwróć uwage na:

td10.jpg

wyprowadzenia scalaka po lewej stronie końcówki od 3 do 8 służa włąśnie do kalibracji wskazań ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żaden problem , ale wierz mi przeróbka jest bardzo prosta i jesteś ją

> w stanie wykonać sam

> przeczytaj sobie ten artykuł i zwróć uwage na:

> wyprowadzenia scalaka po lewej stronie końcówki od 3 do 8 służa

> włąśnie do kalibracji wskazań

czyli mam przeciac polaczenia na nozkach od 3 do 8 ???

Oryginalnie mam rozciete od 3 do 6 ????

tylko tyle czy cos jeszcze ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli mam przeciac polaczenia na nozkach od 3 do 8 ???

> Oryginalnie mam rozciete od 3 do 6 ????

> tylko tyle czy cos jeszcze ?????

no trzeba tak poprzecinać / połaczyć żeby pokazywał normalnie, tak jak pisałem ja robilem to na testerze wiec problemu nie bylo 270751858-jezyk.gif

najlepiej jak byś pokombinował na zapalonym silniku, ustawić obroty tak zeby obrotek wskazywał na 2000obr i bawić sie konfiguracją tak żeby pokazał 4000rpm ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no trzeba tak poprzecinać / połaczyć żeby pokazywał normalnie, tak

> jak pisałem ja robilem to na testerze wiec problemu nie bylo

> najlepiej jak byś pokombinował na zapalonym silniku, ustawić obroty

> tak zeby obrotek wskazywał na 2000obr i bawić sie konfiguracją

> tak żeby pokazał 4000rpm

to chyba ciezko mu bedzie bo by musial jakos pedal gazu zablokowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żaden problem , ale wierz mi przeróbka jest bardzo prosta i jesteś ją

> w stanie wykonać sam

> przeczytaj sobie ten artykuł i zwróć uwage na:

> wyprowadzenia scalaka po lewej stronie końcówki od 3 do 8 służa

> włąśnie do kalibracji wskazań

Zrobilem tak jak na tym zdjeciu i DZIALA bow.gifbow.gif

duze 20.GIF dla ciebie.

Przy okzaji chcialem sobie ustawic licznik kilometrow tak zeby bylo tyle ile moj Unolot ma przebiegu. Wyciagalem oske która trzyma te plastikowe kolka zebate nad przebiegiem i mi pospadaly sciana.gifsciana.gif

One maja byc zalozone w jakiej konkretnej kombinacji ??

ogladalem je i maja na zmiane szerokie i waskie zeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy okzaji chcialem sobie ustawic licznik kilometrow tak zeby bylo

> tyle ile moj Unolot ma przebiegu. Wyciagalem oske która trzyma

> te plastikowe kolka zebate nad przebiegiem i mi pospadaly

> One maja byc zalozone w jakiej konkretnej kombinacji ??

> ogladalem je i maja na zmiane szerokie i waskie zeby.

zajrzyj tu moze to ci pomoze

http://www.fiatuno.pl/index.php?idg=142

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrobilem tak jak na tym zdjeciu i DZIALA

> duze dla ciebie.

> Przy okzaji chcialem sobie ustawic licznik kilometrow tak zeby bylo

> tyle ile moj Unolot ma przebiegu. Wyciagalem oske która trzyma

> te plastikowe kolka zebate nad przebiegiem i mi pospadaly

> One maja byc zalozone w jakiej konkretnej kombinacji ??

> ogladalem je i maja na zmiane szerokie i waskie zeby.

poszukam dokładniejszych zdjęć

kurka nie mam sick.gif

ale jak one sa jednakowe to te większe zęby muszą być równo w jednej lini

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.