bynio Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 witam Zrobilo sie cieplo, wiec zabralem sie za podlaczenie obrotka, Deska od turbo juz dawno zalozona. przewod sygnalowy podlaczylem do cewki,niestety pokazuje 2x mniejsze obroty od rzeczywistych. moze ktos poradzi co zrobic zeby wskazania byly prawidlowe ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bynio Napisano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 > witam > Zrobilo sie cieplo, wiec zabralem sie za podlaczenie obrotka, Deska > od turbo juz dawno zalozona. > przewod sygnalowy podlaczylem do cewki,niestety pokazuje 2x mniejsze > obroty od rzeczywistych. > moze ktos poradzi co zrobic zeby wskazania byly prawidlowe ?? poszukalem na autokaciku, podlaczylem pod przekaznik sterujacy pompka paliwowa. POkazuje prawidlowo obroty. Niestety wylacze silnik i ponownie wlacze - obrotek nic nie pokazuje. Dopiero jak odlacze przewod idacy do obrotomierza, dotkne do masy a nastepnie podlacze do przekaznika - Dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 A jaki masz silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 > A jaki masz silnik ? 900 ma jak ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 Toz to wynalazek siakis W tym przypadku to chyba z kompa trzeba wziasc sygnal - poponuje zapytac sie na centomani - w cc byly identyczne 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 11 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2005 > poszukalem na autokaciku, podlaczylem pod przekaznik sterujacy pompka > paliwowa. POkazuje prawidlowo obroty. Niestety wylacze silnik i > ponownie wlacze - obrotek nic nie pokazuje. Dopiero jak odlacze > przewod idacy do obrotomierza, dotkne do masy a nastepnie > podlacze do przekaznika - Dziala. ja tez probowalem podlaczyc obrotek pod przekaznik pompy ale u mnie wcale nie bylo tam sygnalu. w 899 sygnal wyciaga sie z kompa ale sa dwie nogi z ktorych idzie ten sygnal (po jednej na kazda cewke) i tu pojawia sie problem - jak wezmiesz sygnal z jednej to pokazuje 2 razy za male obroty a z dwoch nie mozesz wziac jednoczesnie bo sygnaly sie nakladaja. u mnie rozwiazaniem bylo wziecie 1 sygnalu i przerobienie obrotka tak zeby pokazywal 2 razy wieksze obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bynio Napisano 11 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2005 > ja tez probowalem podlaczyc obrotek pod przekaznik pompy ale u mnie > wcale nie bylo tam sygnalu. w 899 sygnal wyciaga sie z kompa ale > sa dwie nogi z ktorych idzie ten sygnal (po jednej na kazda > cewke) i tu pojawia sie problem - jak wezmiesz sygnal z jednej > to pokazuje 2 razy za male obroty a z dwoch nie mozesz wziac > jednoczesnie bo sygnaly sie nakladaja. u mnie rozwiazaniem bylo > wziecie 1 sygnalu i przerobienie obrotka tak zeby pokazywal 2 > razy wieksze obroty co trzeba zmienic w obrotku ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 11 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2005 > co trzeba zmienic w obrotku ???? trza spytac kolegi Pepeja - on sie zna na takich rzeczch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 11 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2005 > trza spytac kolegi Pepeja - on sie zna na takich rzeczch konfiguracje nóżek przy scalaku ITT 3003-393 dokładnie już nie pamietam co trzeba było przciąć i co podłaczyć , podłaczyłem obrotek pod tester ustawiłem na 2000rpm i tak sie bawilem (jedne podłaczałem, drugie przecinałem) aż pokazał 4000rpm jak sie Adiemu bedzie chciało wyciąnąc obrotek to ja mogem foto zrobić i dokumentacja bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 11 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2005 > konfiguracje nóżek przy scalaku ITT 3003-393 dokładnie już nie > pamietam co trzeba było przciąć i co podłaczyć , podłaczyłem > obrotek pod tester ustawiłem na 2000rpm i tak sie bawilem (jedne > podłaczałem, drugie przecinałem) aż pokazał 4000rpm > jak sie Adiemu bedzie chciało wyciąnąc obrotek to ja mogem foto > zrobić i dokumentacja bedzie to ty wyciagasz deske w 10 sekund z auta wiec jak na jakims spocie bedzie ci sie chcialo to ja nie widze problemu a pamietasz z ktorych nog kompa wychodza sygnaly na obrotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 11 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2005 > to ty wyciagasz deske w 10 sekund z auta wiec jak na jakims spocie > bedzie ci sie chcialo to ja nie widze problemu a pamietasz z > ktorych nog kompa wychodza sygnaly na obrotek mam gdzieś zapisane chyba 1 i 19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bynio Napisano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > konfiguracje nóżek przy scalaku ITT 3003-393 dokładnie już nie > pamietam co trzeba było przciąć i co podłaczyć , podłaczyłem > obrotek pod tester ustawiłem na 2000rpm i tak sie bawilem (jedne > podłaczałem, drugie przecinałem) aż pokazał 4000rpm > jak sie Adiemu bedzie chciało wyciąnąc obrotek to ja mogem foto > zrobić i dokumentacja bedzie a jakbym Ci wyslal sam obrotek to chcialbys sie nim pobawic i zrobic tak zeby dzialal???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 12 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > a jakbym Ci wyslal sam obrotek to chcialbys sie nim pobawic i zrobic > tak zeby dzialal???? żaden problem , ale wierz mi przeróbka jest bardzo prosta i jesteś ją w stanie wykonać sam przeczytaj sobie ten artykuł i zwróć uwage na: wyprowadzenia scalaka po lewej stronie końcówki od 3 do 8 służa włąśnie do kalibracji wskazań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bynio Napisano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > żaden problem , ale wierz mi przeróbka jest bardzo prosta i jesteś ją > w stanie wykonać sam > przeczytaj sobie ten artykuł i zwróć uwage na: > wyprowadzenia scalaka po lewej stronie końcówki od 3 do 8 służa > włąśnie do kalibracji wskazań czyli mam przeciac polaczenia na nozkach od 3 do 8 ??? Oryginalnie mam rozciete od 3 do 6 ???? tylko tyle czy cos jeszcze ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 12 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > czyli mam przeciac polaczenia na nozkach od 3 do 8 ??? > Oryginalnie mam rozciete od 3 do 6 ???? > tylko tyle czy cos jeszcze ????? no trzeba tak poprzecinać / połaczyć żeby pokazywał normalnie, tak jak pisałem ja robilem to na testerze wiec problemu nie bylo najlepiej jak byś pokombinował na zapalonym silniku, ustawić obroty tak zeby obrotek wskazywał na 2000obr i bawić sie konfiguracją tak żeby pokazał 4000rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 12 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > no trzeba tak poprzecinać / połaczyć żeby pokazywał normalnie, tak > jak pisałem ja robilem to na testerze wiec problemu nie bylo > najlepiej jak byś pokombinował na zapalonym silniku, ustawić obroty > tak zeby obrotek wskazywał na 2000obr i bawić sie konfiguracją > tak żeby pokazał 4000rpm to chyba ciezko mu bedzie bo by musial jakos pedal gazu zablokowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bynio Napisano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > żaden problem , ale wierz mi przeróbka jest bardzo prosta i jesteś ją > w stanie wykonać sam > przeczytaj sobie ten artykuł i zwróć uwage na: > wyprowadzenia scalaka po lewej stronie końcówki od 3 do 8 służa > włąśnie do kalibracji wskazań Zrobilem tak jak na tym zdjeciu i DZIALA duze dla ciebie. Przy okzaji chcialem sobie ustawic licznik kilometrow tak zeby bylo tyle ile moj Unolot ma przebiegu. Wyciagalem oske która trzyma te plastikowe kolka zebate nad przebiegiem i mi pospadaly One maja byc zalozone w jakiej konkretnej kombinacji ?? ogladalem je i maja na zmiane szerokie i waskie zeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 12 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > Przy okzaji chcialem sobie ustawic licznik kilometrow tak zeby bylo > tyle ile moj Unolot ma przebiegu. Wyciagalem oske która trzyma > te plastikowe kolka zebate nad przebiegiem i mi pospadaly > One maja byc zalozone w jakiej konkretnej kombinacji ?? > ogladalem je i maja na zmiane szerokie i waskie zeby. zajrzyj tu moze to ci pomoze http://www.fiatuno.pl/index.php?idg=142 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 12 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > Zrobilem tak jak na tym zdjeciu i DZIALA > duze dla ciebie. > Przy okzaji chcialem sobie ustawic licznik kilometrow tak zeby bylo > tyle ile moj Unolot ma przebiegu. Wyciagalem oske która trzyma > te plastikowe kolka zebate nad przebiegiem i mi pospadaly > One maja byc zalozone w jakiej konkretnej kombinacji ?? > ogladalem je i maja na zmiane szerokie i waskie zeby. poszukam dokładniejszych zdjęć kurka nie mam ale jak one sa jednakowe to te większe zęby muszą być równo w jednej lini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 12 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > Zrobilem tak jak na tym zdjeciu i DZIALA > duze dla ciebie. zbieg okoliczności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bynio Napisano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > zbieg okoliczności jeszcze pytanko- trzeba jakos wykalibrowac?? czy bedzie w calym zakresie oprawidlowo wskazywal ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.