Sebbeks Napisano 7 Października 2010 Udostępnij Napisano 7 Października 2010 Mam pytanie odnośnie spalania w e34. A dokładniej w modelach 525 530 V8 Jak się auta z tymi silnikami sprawowały. PS. Do moderatorów: Proszę o nieprzenoszenie na kącik BMW, bo tam jest mały ruch. A mogą się wypowiedzieć osoby, które miały doczynienia z tym modelem, a nie zaglądają na kącik BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > 525 Mój wujek miał kiedyś takie i mówił, że spalało średnio 15l LPG (instalacja jakaś prosta-wtedy sekwencja to był jeszcze kosmos). Największy bul tego silnika to słaba głowica-lubią sobie pęknąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Mam pytanie odnośnie spalania w e34. A dokładniej w modelach > 525 > 530 V8 > Jak się auta z tymi silnikami sprawowały. > PS. Do moderatorów: Proszę o nieprzenoszenie na kącik BMW, bo tam jest mały ruch. A mogą się > wypowiedzieć osoby, które miały doczynienia z tym modelem, a nie zaglądają na kącik BMW. Jeśli masz wybierać między tymi dwoma modelami, to zdecydowanie 525 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Największy bul tego silnika to słaba głowica-lubią sobie > pęknąc Szczerze mówiąc jeśli głowica pęka to raczej jest to z winy użytkownika, dolanie zimnego oleju w ciepłym silniku, albo przegrzanie silnika. A nawet jak głowica pęknie to nie jest to jakiś astronomiczny koszt naprawy A sam silnik to jedna z najbardziej udanych konstrukcji BMW, takie informacje bardzo często trafiają się na forach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marti777 Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 Z e34 miałem 524td,2x525tds,525i,535i,540i i zdecydowanie polecam 525i. Nic samo nie pęka , tak piszą osoby co nie miały tego auta. (znajomy szwagra od strony babci kiedyś tam miał..) Podstawa sprawny układ chłodzenia! Silnik jest dynamiczny i nie jest paliwożerny! (ma 192Ps a i buda e34 swoje waży to i 7-8L nie pali. Jest ekonomiczny w trasie , w mieście wiadomo nie) Ja takiego auta szukałbym tylko na zachodzie europy. (ostatnio była taka pod domem u Niemca 94 czy 95 bordo za 1000eur. Ale w miare ładna i przebieg pewny - nie pamiętam jaki ale poniżej 300tys.km) Ja taką jeżdziłem w 2000r i przez ok. 1,5 roku zrobiłem ok.50tys.km BEZAWARYJNIE! (ogólnie model e34 wspominam Bardzo dobrze! Coś jak mb124. Dzisiaj te nowe modele to już nie to.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Szczerze mówiąc jeśli głowica pęka to raczej jest to z winy użytkownika, dolanie zimnego oleju w > ciepłym silniku, albo przegrzanie silnika. A nawet jak głowica pęknie to nie jest to jakiś > astronomiczny koszt naprawy > A sam silnik to jedna z najbardziej udanych konstrukcji BMW, takie informacje bardzo często > trafiają się na forach Prawda, po prostu są trochę wrażliwsze na zaniedbania właściciela pod tym względem. Silniki r6 bmw to bardzo solidne jednostki, do póki się należycie o nie dba, to praktycznie są wieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Największy ból tego silnika to słaba głowica-lubią sobie > pęknąc Dodaj, że w starszych silnikach m20b25 (12V), a nie w późnejszych m50b25 (24V). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Prawda, po prostu są trochę wrażliwsze na zaniedbania właściciela pod tym względem. Nie wrażliwsze, tylko inaczej skontruowane. Wiatrak nie jest napędzany silnikiem elektrycznym tylko paskiem klinowym poprzez sprzęgło wiskotyczne. Nietety to sprzęgło od czasu do czasu trzeba wymienić. Moja ujeżdża 525i M20B25 z prawie półmilionowym przebiegiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Nie wrażliwsze, tylko inaczej skontruowane. > Wiatrak nie jest napędzany silnikiem elektrycznym tylko paskiem klinowym poprzez sprzęgło > wiskotyczne. > Nietety to sprzęgło od czasu do czasu trzeba wymienić. > Moja ujeżdża 525i M20B25 z prawie półmilionowym przebiegiem. a nie chcesz sprzedać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Mam pytanie odnośnie spalania w e34. A dokładniej w modelach > 525 > 530 V8 > Jak się auta z tymi silnikami sprawowały. > PS. Do moderatorów: Proszę o nieprzenoszenie na kącik BMW, bo tam jest mały ruch. A mogą się > wypowiedzieć osoby, które miały doczynienia z tym modelem, a nie zaglądają na kącik BMW. jeździłem 520 24v - 12-15 litrów w mieście 540 V8 - 16 do......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Mam pytanie odnośnie spalania w e34. A dokładniej w modelach > 525 KLIK KLIK > 530 V8 KILK KLIK Może trochę pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > a nie chcesz sprzedać ? Jak przyciągne coś sensownego zza wielkiej wody to tę wystwię na sprzedaż... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Ja takiego auta szukałbym tylko na zachodzie europy. (ostatnio była taka pod domem u Niemca 94 > czy 95 bordo za 1000eur. Ale w miare ładna i przebieg pewny - nie pamiętam jaki ale poniżej > 300tys.km) Ja taką jeżdziłem w 2000r i przez ok. 1,5 roku zrobiłem ok.50tys.km BEZAWARYJNIE! No właśnie będzie szukana w Niemczech mimo sporej akcyzy na silniki powyżej 2 litrów. I patrzę na takie, które kosztują około 1000-1200 euro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marti777 Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > No właśnie będzie szukana w Niemczech mimo sporej akcyzy na silniki powyżej 2 litrów. I patrzę na > takie, które kosztują około 1000-1200 euro . W tym przypadku Akcyza do przeżycia. Rocznik 94-95 przejdzie rachunek 700eur. (akcyza ok.500zł a może i mniej) ALE WARTO Z NIEMIEC! Zycze powodzenia w zakupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > W tym przypadku Akcyza do przeżycia. Rocznik 94-95 przejdzie rachunek 700eur. (akcyza ok.500zł a > może i mniej) ALE WARTO Z NIEMIEC! Zycze powodzenia w zakupie. Czy warto z niemiec to bym sie nie upieral, kazde miejsce gdzie kupisz zadbane auto jest ok. W niemczech tez mozesz kupic sporego trupa, duzo polakow i turkow tym sie zajmuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marti777 Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Czy warto z niemiec to bym sie nie upieral, kazde miejsce gdzie kupisz zadbane auto jest ok. > W niemczech tez mozesz kupic sporego trupa, duzo polakow i turkow tym sie zajmuje. Tylko serwis lub privat. Ja na serwisach jestem 2 x w miesiacu x 14 serisów. (czasami coś jest - ale łatwiej prywatnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.