sebec Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 witam. poszukuje parametry technicze 150 konnego t-jeta (kod silnika 198A1000) głownie rozchodzi sie o cisnienie doladowania i co obejmują pakiety oferowane nawet przez aso polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > witam. poszukuje parametry technicze 150 konnego t-jeta (kod silnika 198A1000) głownie rozchodzi > sie o cisnienie doladowania i co obejmują pakiety oferowane nawet przez aso polska W serii 1,2 bara dołem i górą 0,8-0,85 jak pamiętam. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > W serii 1,2 bara dołem i górą 0,8-0,85 jak pamiętam. > Pozdro jak dołem i górą... nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > jak dołem i górą... nie kumam inaczej ma 0,8bar a w overboście 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > inaczej ma 0,8bar a w overboście 1.2 czyli łopatologicznie dyma 0,8 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > czyli łopatologicznie dyma 0,8 bara nie wiem, taka jest moja interpretacja (dołem i górą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > jak dołem i górą... nie kumam Overboost nawet 1,25 jest jak pamiętam, stałego ciśnienia w dolnych zakresach obrotowych do ~3krpm 1,2 bara, wyzej boost spada i od ok 5k jest 0,8b Te auta osiągają moc max ok 5,5krpm; górą po prostu brakuje powietrza, po sofcie również nie da się z tym nic zrobic nawet bawiąc się zapłonem. Nie ma sensu podnosic też odcinki. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 A bawiłeś się już t-jet 150 KM Sport? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > A bawiłeś się już t-jet 150 KM Sport? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > Tak I co w nim idzie poprawić, możesz opisać? Idzie zmodyfikować tylko program Sport ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > I co w nim idzie poprawić, możesz opisać? Idzie zmodyfikować tylko program Sport ? Akurat to był emotion bez knefla; niemniej hamowałem auto z kneflem sport - wciśnięcie nic nie daje jeśli chodzi o moc, inne są mapy reakcji na gaz głównie (różnica na pomiarze <1ps także jest to defakto kwestia pomiaru itd). Jak wyczytam coś z kneflem dam znac. A czy można coś poprawic - można aczkolwiek nie to co jest największą bolączką tjeta - brak góry - to jednak kwestia sprężarki. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > Akurat to był emotion bez knefla; niemniej hamowałem auto z kneflem sport - wciśnięcie nic nie > daje jeśli chodzi o moc, inne są mapy reakcji na gaz głównie (różnica na pomiarze To jasne, w trybie Sport producent podaje tylko wzrost Nm z 203 do 230, moc bez zmian p.s ile udało się bezpiecznie wycisnąć z tego emotiona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > To jasne, w trybie Sport producent podaje tylko wzrost Nm z 203 do 230, moc bez zmian > p.s ile udało się bezpiecznie wycisnąć z tego emotiona? Niuton się nie zmienia po naciśnięciu knefla. Da się dorzucic rząd 25koni - zależy od jednostki. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > Niuton się nie zmienia po naciśnięciu knefla. > Da się dorzucic rząd 25koni - zależy od jednostki. > Pozdro Nie zmienia się?, fabryka podaje że się zmienia, to jak to jest kłamią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > Overboost nawet 1,25 jest jak pamiętam, stałego ciśnienia w dolnych zakresach obrotowych do ~3krpm > 1,2 bara, wyzej boost spada i od ok 5k jest 0,8b > Te auta osiągają moc max ok 5,5krpm; górą po prostu brakuje powietrza, po sofcie również nie da się > z tym nic zrobic nawet bawiąc się zapłonem. Nie ma sensu podnosic też odcinki. > Pozdro rozumie ale wkladajac taki silnik do budy seicento + odpalenie tego na np Vems'ie, to moge znacznie pokombinowac z jego osiagami silnik zresztą juz jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > Nie zmienia się?, fabryka podaje że się zmienia, to jak to jest kłamią? Hamowałem sporta kilka razy z guzikiem włączonym jak i nie - żadnej różnicy w mocy/momencie poza kwestią pomiarową nie ma. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > rozumie > ale wkladajac taki silnik do budy seicento + odpalenie tego na np Vems'ie, to moge znacznie > pokombinowac z jego osiagami > silnik zresztą juz jest Osiągami auta tak; charakaterystyki silnika jednak nie zmienisz bez większej sprężarki. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > Osiągami auta tak; charakaterystyki silnika jednak nie zmienisz bez większej sprężarki. > Pozdro fakt ale te 150-180 koni mozna sie spodziewac w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > Hamowałem sporta kilka razy z guzikiem włączonym jak i nie - żadnej różnicy w mocy/momencie poza > kwestią pomiarową nie ma. > Pozdro to o co w tym wszystkim chodzi? Samochód w trybie sport lepiej się zbiera, jest elastyczniejszy, na gaz reaguje natychmiast Po co fabryka takie bzdury podaje w parametrach, jeżeli to przyrost Nm i to od nizszych obrotów jest kłamstwem Pytam serio, nie rozumiem tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > to o co w tym wszystkim chodzi? > Samochód w trybie sport lepiej się zbiera, jest elastyczniejszy, na gaz reaguje natychmiast > Po co fabryka takie bzdury podaje w parametrach, jeżeli to przyrost Nm i to od nizszych obrotów > jest kłamstwem > Pytam serio, nie rozumiem tego Przecież nie podawaliby takich rzeczy w jeżeli nie byłaby to prawda. Kary za takie praktyki są spore... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > Przecież nie podawaliby takich rzeczy w jeżeli nie byłaby to prawda. Kary za takie praktyki są > spore... Dlatego proszę o wyjaśnienie, Cinek twierdzi, że nie ma przyrostu, Fiat , że jest. Więc jak to jest, że niby jest, a jednak nie ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > fakt ale te 150-180 koni mozna sie spodziewac w serii Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > Dokładnie czyli przy wadze 700kg bedzie dupe urywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > to o co w tym wszystkim chodzi? > Samochód w trybie sport lepiej się zbiera, jest elastyczniejszy, na gaz reaguje natychmiast > Po co fabryka takie bzdury podaje w parametrach, jeżeli to przyrost Nm i to od nizszych obrotów > jest kłamstwem > Pytam serio, nie rozumiem tego Opieram się na tym co sprawdziłem hamując to auto kilkukrotnie na hamowni. Samochód miał więcej niż deklaruje producent (jutro odkopię wykresy) niemniej przy użyciu opcji sport dodatkowych niutonów nie stwierdziłem. Z tego co autem jeździłem faktycznie lepiej reaguje niemniej są to raczej mapy reakcji na gaz itp - będzie okazja wyczytac to lub podobne auto to na pewno to sprawdzę (niestety 7.9.10 trzeba otwierac i czytac na stole). Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > czyli przy wadze 700kg bedzie dupe urywac Jak ruszysz z miejsca... tam się da zrobic pod 300nm Mam nadzieję że jakiś pomysl na przeniesienie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > Jak ruszysz z miejsca... tam się da zrobic pod 300nm > Mam nadzieję że jakiś pomysl na przeniesienie jest. skrzynia eska (pewnie na dzien dobry ubije ją ) na codzien do lansu 195/45/13... a na ćwiare 185/60/19 r888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 > skrzynia eska (pewnie na dzien dobry ubije ją ) na codzien do lansu 195/45/13... a na ćwiare > 185/60/19 r888 Trzeba raczej pomyślec o czymś innym (pomijam kwestię ubijania skrzyni) ale szybkie ruszenie będzie wyzwaniem Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.