Skocz do zawartości

parametry technicze t-jeta


sebec

Rekomendowane odpowiedzi

> jak dołem i górą... nie kumam

Overboost nawet 1,25 jest jak pamiętam, stałego ciśnienia w dolnych zakresach obrotowych do ~3krpm 1,2 bara, wyzej boost spada i od ok 5k jest 0,8b

Te auta osiągają moc max ok 5,5krpm; górą po prostu brakuje powietrza, po sofcie również nie da się z tym nic zrobic nawet bawiąc się zapłonem. Nie ma sensu podnosic też odcinki.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I co w nim idzie poprawić, możesz opisać? Idzie zmodyfikować tylko program Sport ?

Akurat to był emotion bez knefla; niemniej hamowałem auto z kneflem sport - wciśnięcie nic nie daje jeśli chodzi o moc, inne są mapy reakcji na gaz głównie (różnica na pomiarze <1ps także jest to defakto kwestia pomiaru itd). Jak wyczytam coś z kneflem dam znac. A czy można coś poprawic - można aczkolwiek nie to co jest największą bolączką tjeta - brak góry - to jednak kwestia sprężarki.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat to był emotion bez knefla; niemniej hamowałem auto z kneflem sport - wciśnięcie nic nie

> daje jeśli chodzi o moc, inne są mapy reakcji na gaz głównie (różnica na pomiarze

To jasne, w trybie Sport producent podaje tylko wzrost Nm z 203 do 230, moc bez zmian wink.gif

p.s ile udało się bezpiecznie wycisnąć z tego emotiona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Overboost nawet 1,25 jest jak pamiętam, stałego ciśnienia w dolnych zakresach obrotowych do ~3krpm

> 1,2 bara, wyzej boost spada i od ok 5k jest 0,8b

> Te auta osiągają moc max ok 5,5krpm; górą po prostu brakuje powietrza, po sofcie również nie da się

> z tym nic zrobic nawet bawiąc się zapłonem. Nie ma sensu podnosic też odcinki.

> Pozdro

rozumie ok.gif

ale wkladajac taki silnik do budy seicento + odpalenie tego na np Vems'ie, to moge znacznie pokombinowac z jego osiagami zlosnik.gifok.gif

silnik zresztą juz jest ok.gif

b6e64b75de5cf5b7m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hamowałem sporta kilka razy z guzikiem włączonym jak i nie - żadnej różnicy w mocy/momencie poza

> kwestią pomiarową nie ma.

> Pozdro

to o co w tym wszystkim chodzi?

Samochód w trybie sport lepiej się zbiera, jest elastyczniejszy, na gaz reaguje natychmiast niewiem.gif

Po co fabryka takie bzdury podaje w parametrach, jeżeli to przyrost Nm i to od nizszych obrotów jest kłamstwem icon_eek.gif

Pytam serio, nie rozumiem tego niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to o co w tym wszystkim chodzi?

> Samochód w trybie sport lepiej się zbiera, jest elastyczniejszy, na gaz reaguje natychmiast

> Po co fabryka takie bzdury podaje w parametrach, jeżeli to przyrost Nm i to od nizszych obrotów

> jest kłamstwem

> Pytam serio, nie rozumiem tego

Przecież nie podawaliby takich rzeczy w jeżeli nie byłaby to prawda. Kary za takie praktyki są spore...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to o co w tym wszystkim chodzi?

> Samochód w trybie sport lepiej się zbiera, jest elastyczniejszy, na gaz reaguje natychmiast

> Po co fabryka takie bzdury podaje w parametrach, jeżeli to przyrost Nm i to od nizszych obrotów

> jest kłamstwem

> Pytam serio, nie rozumiem tego

Opieram się na tym co sprawdziłem hamując to auto kilkukrotnie na hamowni. Samochód miał więcej niż deklaruje producent (jutro odkopię wykresy) niemniej przy użyciu opcji sport dodatkowych niutonów nie stwierdziłem. Z tego co autem jeździłem faktycznie lepiej reaguje niemniej są to raczej mapy reakcji na gaz itp - będzie okazja wyczytac to lub podobne auto to na pewno to sprawdzę (niestety 7.9.10 trzeba otwierac i czytac na stole).

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.