Skocz do zawartości

Pamiętacie Pandę 400kkm ? - problem jest z silnikiem


BoRuCh

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba wyzionął ducha, mianowicie zaczęło dość znacznie skakać na wskaźniku temperatury i dość mocno wyrzucało wodę z chłodnicy nawet po godzinnym postoju - co wskazuje na UPG.

Auto drastycznie straciło moc. Na 2 nie jest w stanie podjechać pod lekką górkę, tam gdze stare ikarusy wjeżdżają 40 pare km/h.

Więc została zdjęta głowica, splanowana, podszlifowane gniazda zaworowe generalnie wyczyszczona.

Fakt mechanik dał ciała i nie sprawdził kompresji - no i auto czeka chyba wymiana - przynajmniej - pierścieni.

Chyba, że macie jakiś inny pomysł dotyczący kompletnego braku mocy.

Bez różnicy czy noPb czy LPG auto rusza, jedzie na równym nawet te 80-100 się rozpędzi, ale jakakolwiek lekka górka wzniesienie i 30km/h na 2 biegu z gazem w podłodze. facepalm.gif

Brać się za dół silnika czy jednak kupić używkę hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba wyzionął ducha, mianowicie zaczęło dość znacznie skakać na wskaźniku temperatury i dość mocno

> wyrzucało wodę z chłodnicy nawet po godzinnym postoju - co wskazuje na UPG.

> Auto drastycznie straciło moc. Na 2 nie jest w stanie podjechać pod lekką górkę, tam gdze stare

> ikarusy wjeżdżają 40 pare km/h.

> Więc została zdjęta głowica, splanowana, podszlifowane gniazda zaworowe generalnie wyczyszczona.

> Fakt mechanik dał ciała i nie sprawdził kompresji - no i auto czeka chyba wymiana - przynajmniej -

> pierścieni.

> Chyba, że macie jakiś inny pomysł dotyczący kompletnego braku mocy.

> Bez różnicy czy noPb czy LPG auto rusza, jedzie na równym nawet te 80-100 się rozpędzi, ale

> jakakolwiek lekka górka wzniesienie i 30km/h na 2 biegu z gazem w podłodze.

> Brać się za dół silnika czy jednak kupić używkę

Coś nie kaman , silnik tak szybko nie pada . Dla przykłady jak dawno temu miałem 125p to silnik 1.5 był tak rozjechany że na cylindrach 4 szlif nie podołał i na 1.6 trza było szlifnąć. I przed tym remontem auto się bujało w miarę tylko nieziemskie ilości oleju zżerało. Wiadomo że jak UPG padnie może być słabszy ale po złożeniu powinno być w miare ok. Sprawdź jescze pasek rozrządu czy przypadkiem nie jest o 1 ząbek gibniety ( a był ściągany)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd sprawdź. zobacz czy paliwo jest odpowiednio dostarczane. Nie jest tak że "nie jedzie" dopiero od pewnego zakresu obrotów?

jeśli to nie jest rozrząd ani paliwo to może rzeczywiście nieszczelna głowica lub pierścienie. Remont FIRE jest dość kosztowny jeśli chcesz to zrobić na oryginalnych pierścieniach (a tylko takie wchodzą w grę).

Jeśli to pierścienie i aż tak stracił moc to muszą być spore przedmuchy do skrzyni korbowej (podnieś korek na zimnym i zobacz czy dmucha, zrób próbę olejową itp.)

a jeśli wyczerpiesz wszystkie opcje to zostaje tylko to:

K03_turbocharger.jpg

masz mimo wszystko duże szanse, że to rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba wyzionął ducha, mianowicie zaczęło dość znacznie skakać na wskaźniku temperatury i dość mocno

> wyrzucało wodę z chłodnicy nawet po godzinnym postoju - co wskazuje na UPG.

> Auto drastycznie straciło moc. Na 2 nie jest w stanie podjechać pod lekką górkę, tam gdze stare

> ikarusy wjeżdżają 40 pare km/h.

> Więc została zdjęta głowica, splanowana, podszlifowane gniazda zaworowe generalnie wyczyszczona.

> Fakt mechanik dał ciała i nie sprawdził kompresji - no i auto czeka chyba wymiana - przynajmniej -

> pierścieni.

> Chyba, że macie jakiś inny pomysł dotyczący kompletnego braku mocy.

> Bez różnicy czy noPb czy LPG auto rusza, jedzie na równym nawet te 80-100 się rozpędzi, ale

> jakakolwiek lekka górka wzniesienie i 30km/h na 2 biegu z gazem w podłodze.

> Brać się za dół silnika czy jednak kupić używkę

Jak by się okazało że będziesz miał wymieniać silnik w misiu to mam namiar na kolesia gdzie mają przebiegi ok 18 - 20 tysi ale ceny nieznam. Gdyby co to 501 060 694 polecam ma tylko graty do pandy i nie kupisz u niego złomu po 180 tysiach pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Totalny brak kompresji na 3 cylindrze.

> Na pozostałych po 12.

> Oraz padnięta lambda.

Lambda pikuś ale ten brak kompresji na 3 cyl. gdy na innych jest bdb. Coś tu nie bangla , albo dziura w tłoku, zawory nie trzymają , UPG wadliwe lub nawet coś nie teges z głowicą . Czy przy planowaniu głowicy była sprawdzana szczelność komory spalania?

edit

a jak z luzami zaworowymi na tym 3 cyl ,jak ich nie będzie to tysz kompresji brak. Coś mi ten mechanior co wcześniej grzebał nie pasuje. Autko tak ładnie przez tyle km się bujało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lambda pikuś ale ten brak kompresji na 3 cyl. gdy na innych jest bdb. Coś tu nie bangla , albo

> dziura w tłoku, zawory nie trzymają , UPG wadliwe lub nawet coś nie teges z głowicą . Czy

> przy planowaniu głowicy była sprawdzana szczelność komory spalania?

> edit

> a jak z luzami zaworowymi na tym 3 cyl ,jak ich nie będzie to tysz kompresji brak. Coś mi ten

> mechanior co wcześniej grzebał nie pasuje. Autko tak ładnie przez tyle km się bujało.

Mi też się zdaje ze popsuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.