Skocz do zawartości

Chopy poradźcie - dot. Renault Clio.


fred77

Rekomendowane odpowiedzi

Jest problem, sprawa dotyczy Renault Clio 1.2 8V z 2003r.

Mianowicie szlag trafił silniczek krokowy.

Wszystko byłoby ładnie i pięknie lecz to nietypowy silniczek.

Wszystkie jakie oglądałem i są w katalogach posiadają kołnierz, który pozwala na przykręcenie go do korpusu przepustnicy.

Ten co mam nie posiada kołnierza i jest mocowany na wcisk.

W każdym sklepie rozkładają ręce.

Dowiedziałem się, że w tym konkretnym przypadku silniczek krokowy nie występuje jako osobny element i trzeba kupić całą przepustnicę, która w jednej hurtowni kosztuje 2000zł.

Dzwoniłem do ASO Renault i tam mają za 850zł z tym, że trzeba przywieźć starą i się upewnić.

Przepustnica marki SOLEX, wyłamana jest kostka silniczka krokowego i nie ma szans by nawet to zreperować jakimś domowym sposobem.

Ktoś ma może pojęcie o tych silniczkach i przepustnicach w Renault i mógłby coś doradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to pewnie przepustnica sterowana elektrycznie.

Sprawdzałeś kable i złączki od pedału gazu - tam często coś nie stykało w renoofkach.

Sprawdź też na Allegro - kiedyś kupiłem sprawną przepustnicę elektryczną do Astry za 50zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo to pewnie przepustnica sterowana elektrycznie.

> Sprawdzałeś kable i złączki od pedału gazu - tam często coś nie stykało w renoofkach.

> Sprawdź też na Allegro - kiedyś kupiłem sprawną przepustnicę elektryczną do Astry za 50zł.

Wyłamana jest kostka silniczka krokowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wspomniałem wcześniej chodzi o Renault Clio z 2003 roku z silnikiem 1.2 8V.

Są problemy z silnikiem.

Po uruchomieniu samochód rusza lecz podczas rozpędzania zamiast przyspieszać zwalnia, po wciśnięciu pedału gazu do podłogi znów się rozpędza.

Na każdym z biegów tak samo.

Nie ma możliwości jazdy z normalna prędkością, cały czas trzeba wciskać pedał do końca lub puszczać by utrzymać przepisową prędkość lub też wciskać sprzęgło, przegazować i dalej jechać.

Co do wolnych obrotów to są tak niskie, że silnikiem strasznie telepie, nie gaśnie ale wygląda to tak jakby zaraz miał zgasnąć.

Czasami wolne obroty utrzymują się w granicy 2000.

Uszkodzona była kostka silniczka krokowego przy przepustnicy. Ponieważ przy tej przepustnicy silniczek krokowy był zaciskany, a nie odkręcany to kupiłem inną, taką samą całą kompletna przepustnicę ale po wymianie objawy dalej są takie same.

W czym tkwi problem?

Może ktoś coś doradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.