fred77 Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 Jest problem, sprawa dotyczy Renault Clio 1.2 8V z 2003r. Mianowicie szlag trafił silniczek krokowy. Wszystko byłoby ładnie i pięknie lecz to nietypowy silniczek. Wszystkie jakie oglądałem i są w katalogach posiadają kołnierz, który pozwala na przykręcenie go do korpusu przepustnicy. Ten co mam nie posiada kołnierza i jest mocowany na wcisk. W każdym sklepie rozkładają ręce. Dowiedziałem się, że w tym konkretnym przypadku silniczek krokowy nie występuje jako osobny element i trzeba kupić całą przepustnicę, która w jednej hurtowni kosztuje 2000zł. Dzwoniłem do ASO Renault i tam mają za 850zł z tym, że trzeba przywieźć starą i się upewnić. Przepustnica marki SOLEX, wyłamana jest kostka silniczka krokowego i nie ma szans by nawet to zreperować jakimś domowym sposobem. Ktoś ma może pojęcie o tych silniczkach i przepustnicach w Renault i mógłby coś doradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 atakuj kolege Muzyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 Czekam na dostawe, cena 705 zl za kompletna przepustnice.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 Bo to pewnie przepustnica sterowana elektrycznie. Sprawdzałeś kable i złączki od pedału gazu - tam często coś nie stykało w renoofkach. Sprawdź też na Allegro - kiedyś kupiłem sprawną przepustnicę elektryczną do Astry za 50zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2010 > Bo to pewnie przepustnica sterowana elektrycznie. > Sprawdzałeś kable i złączki od pedału gazu - tam często coś nie stykało w renoofkach. > Sprawdź też na Allegro - kiedyś kupiłem sprawną przepustnicę elektryczną do Astry za 50zł. Wyłamana jest kostka silniczka krokowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spufany Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 > Wyłamana jest kostka silniczka krokowego. miałem podobna awarię, skorodowane były piny w kostce, wyłamały się, uzywana przepustnica z anglika rozwiązala problem, koszt 150 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2010 Jak wspomniałem wcześniej chodzi o Renault Clio z 2003 roku z silnikiem 1.2 8V. Są problemy z silnikiem. Po uruchomieniu samochód rusza lecz podczas rozpędzania zamiast przyspieszać zwalnia, po wciśnięciu pedału gazu do podłogi znów się rozpędza. Na każdym z biegów tak samo. Nie ma możliwości jazdy z normalna prędkością, cały czas trzeba wciskać pedał do końca lub puszczać by utrzymać przepisową prędkość lub też wciskać sprzęgło, przegazować i dalej jechać. Co do wolnych obrotów to są tak niskie, że silnikiem strasznie telepie, nie gaśnie ale wygląda to tak jakby zaraz miał zgasnąć. Czasami wolne obroty utrzymują się w granicy 2000. Uszkodzona była kostka silniczka krokowego przy przepustnicy. Ponieważ przy tej przepustnicy silniczek krokowy był zaciskany, a nie odkręcany to kupiłem inną, taką samą całą kompletna przepustnicę ale po wymianie objawy dalej są takie same. W czym tkwi problem? Może ktoś coś doradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.