Skocz do zawartości

Wymiana rozrządu Uno 1.4


matigce

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam z kącika CC. Takie szybkie pytanie pacjent uno 1.4 przebieg oryginalny 66.000 tys kiedy

> robić rozrząd ? Pozdrawiam Mati

biorąc pod uwagę fakt, że pacjent ma min. 9 lat, a pasek pewnie jeszcze fabryczny, to wymieniłbym jak najszybciej dla własnego spokoju waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> biorąc pod uwagę fakt, że pacjent ma min. 9 lat, a pasek pewnie jeszcze fabryczny, to wymieniłbym

> jak najszybciej dla własnego spokoju

No chyba, że ktoś lubi pogięte zawory i inne fajne historie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam z kącika CC. Takie szybkie pytanie pacjent uno 1.4 przebieg oryginalny 66.000 tys kiedy

> robić rozrząd ? Pozdrawiam Mati

Jeżu kto tyle najeździł icon_eek.gifboje_sie.gif , to tyle co 1650 okrążeń globu. Gratuluję trwałości Uniaka. zlosnik.gifbiglaugh.gifok.gif

A teraz na serio bo rozumiem że bo błąd z pod palca. 275123014-zielony.gif

Zaglądałeś na stan paska, czy tak ot sobie pytasz? Zdaje się że według książki pasek wymienia się co 80k km. ale ze względu na starzenie sprawdziłbym stan paska i raczej wymienił niż później płakał przy pogiętych zaworach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ciach]

> Zaglądałeś na stan paska, czy tak ot sobie pytasz? Zdaje się że według książki pasek wymienia się

> co 80k km. ale ze względu na starzenie sprawdziłbym stan paska i raczej wymienił niż później

> płakał przy pogiętych zaworach.

Niektóre "mądre" książki "twierdzą" , że pasek w 1.4 zmienia się co 105 kkm 893goodvibes.gif(mi "szczeliU" przy około 90 kkm)

Pamiętajmy, że 1.4 jest kolizyjny i nie ma co oszczędzać na pasku - 60 kkm i wymiana wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 1.0 się pasek ściąga i zakłada, ściąga i zakłada i jeździ i jeździ... a na wszelki wypadek drugi

> jest w bagażniku

Podobnie w Ladzie Samarze zlosnik.gif

Ale tu jest super silnik 1.4 grinser006.gif i nie ma że boli biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co masz na myśli mówiąc KOLIZYJNY?

to, że w razie zerwania rozrządu grzybki zaworów i tłoki mogą się spotkać w tym samym miejscu co doprowadzi do ich kolizji, a co za tym idzie uszkodzenia zaworów lub nawet całej głowicy

1.0 na budowę taką, że jeśli głowica nie była planowana to zawory nie mają prawa się znaleźć w miejscu dokąd docierają tłoki, poprostu nie otwierają się tak "głęboko", dlatego silnik 1.0 nie jest kolizyjny, a 1.4 niestety jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wymienić, ja na Allegro dostałem fabrycznie nowy pasek Continental + napinacz SKF za 30zł. Wymienić dałem radę sam, chociaż nie mam praktycznie żadnego doświadczenia w naprawianiu samochodów. Dla doświadczonego mechanika to pewnie godzinka roboty, albo nawet mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.