matigce Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 Witam z kącika CC. Takie szybkie pytanie pacjent uno 1.4 przebieg oryginalny 66.000 tys kiedy robić rozrząd ? Pozdrawiam Mati Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > Witam z kącika CC. Takie szybkie pytanie pacjent uno 1.4 przebieg oryginalny 66.000 tys kiedy > robić rozrząd ? Pozdrawiam Mati biorąc pod uwagę fakt, że pacjent ma min. 9 lat, a pasek pewnie jeszcze fabryczny, to wymieniłbym jak najszybciej dla własnego spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > Witam z kącika CC. Takie szybkie pytanie pacjent uno 1.4 przebieg oryginalny 66.000 tys kiedy > robić rozrząd ? Pozdrawiam Mati Tak jak pisze kolega Moher Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > biorąc pod uwagę fakt, że pacjent ma min. 9 lat, a pasek pewnie jeszcze fabryczny, to wymieniłbym > jak najszybciej dla własnego spokoju No chyba, że ktoś lubi pogięte zawory i inne fajne historie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > Witam z kącika CC. Takie szybkie pytanie pacjent uno 1.4 przebieg oryginalny 66.000 tys kiedy > robić rozrząd ? Pozdrawiam Mati Jeżu kto tyle najeździł , to tyle co 1650 okrążeń globu. Gratuluję trwałości Uniaka. A teraz na serio bo rozumiem że bo błąd z pod palca. Zaglądałeś na stan paska, czy tak ot sobie pytasz? Zdaje się że według książki pasek wymienia się co 80k km. ale ze względu na starzenie sprawdziłbym stan paska i raczej wymienił niż później płakał przy pogiętych zaworach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 [ciach] > Zaglądałeś na stan paska, czy tak ot sobie pytasz? Zdaje się że według książki pasek wymienia się > co 80k km. ale ze względu na starzenie sprawdziłbym stan paska i raczej wymienił niż później > płakał przy pogiętych zaworach. Niektóre "mądre" książki "twierdzą" , że pasek w 1.4 zmienia się co 105 kkm (mi "szczeliU" przy około 90 kkm) Pamiętajmy, że 1.4 jest kolizyjny i nie ma co oszczędzać na pasku - 60 kkm i wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 W 1.0 się pasek ściąga i zakłada, ściąga i zakłada i jeździ i jeździ... a na wszelki wypadek drugi jest w bagażniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > W 1.0 się pasek ściąga i zakłada, ściąga i zakłada i jeździ i jeździ... a na wszelki wypadek drugi > jest w bagażniku Podobnie w Ladzie Samarze Ale tu jest super silnik 1.4 i nie ma że boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubg5 Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > [ciach] > Niektóre "mądre" książki "twierdzą" , że pasek w 1.4 zmienia się co 105 kkm (mi "szczeliU" przy > około 90 kkm) > Pamiętajmy, że 1.4 jest kolizyjny i nie ma co oszczędzać na pasku - 60 kkm i wymiana co masz na myśli mówiąc KOLIZYJNY? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > co masz na myśli mówiąc KOLIZYJNY? to że jak pasek yebutnie to nie ma co zbierać z silnika tak samo jak w 95% wszystkich silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > co masz na myśli mówiąc KOLIZYJNY? to, że w razie zerwania rozrządu grzybki zaworów i tłoki mogą się spotkać w tym samym miejscu co doprowadzi do ich kolizji, a co za tym idzie uszkodzenia zaworów lub nawet całej głowicy 1.0 na budowę taką, że jeśli głowica nie była planowana to zawory nie mają prawa się znaleźć w miejscu dokąd docierają tłoki, poprostu nie otwierają się tak "głęboko", dlatego silnik 1.0 nie jest kolizyjny, a 1.4 niestety jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wocio19 Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 Warto wymienić, ja na Allegro dostałem fabrycznie nowy pasek Continental + napinacz SKF za 30zł. Wymienić dałem radę sam, chociaż nie mam praktycznie żadnego doświadczenia w naprawianiu samochodów. Dla doświadczonego mechanika to pewnie godzinka roboty, albo nawet mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > W 1.0 się pasek ściąga i zakłada, ściąga i zakłada i jeździ i jeździ... a na wszelki wypadek drugi > jest w bagażniku gorzej jak pompa cieknie albo uszczelniacze puszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > gorzej jak pompa cieknie albo uszczelniacze puszczą Jak pompa cieknie to się ściąga pasek, wymienia pompę i zakłada pasek z powrotem Jak się wysra UPG czynność się powtarza i tak do znudzenia można... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.