Skocz do zawartości

amortyzatory- w stronę sportu


koyotee

Rekomendowane odpowiedzi

eghm...

chciałbym lekko ożywić bo pajęczyna tu się zbiera.

Amortyzatory mi padają, seria jest teraz wsadzona (przejechało toto 170tys km przynajmniej hehe.gif ), są jeszcze oryginalne.

I teraz problem mam. Chciałbym coś sztywniejszego bo zdarza mi się upalać tym autem i lubię jeździć "taczką na gumowym kole", na lato na pewno wjadą niższe sprężyny ale amorki muszę zmienić już teraz. Chwalą wszyscy Kayabę excel-g, w seicento sprawowała się świetnie, była lekko sztywniejsza niż seria i bardzo dobrze wybierała, ale... da się coś więcej? Bilstein nie ma w ofercie b6 do pandy beksa.gif

A może jakiś zawias ze 100hp? Czy to ten sam szit ale z niższymi sprężynami tak jak w seicento sporting?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może jakiś zawias ze 100hp? Czy to ten sam szit ale z niższymi sprężynami tak jak w seicento

> sporting?

Było. Żaden sporting, tylko dedykowane amortyzatory do 100hp. Tył dostaniesz na allegro, przodu nikt jeszcze nie widział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było. Żaden sporting, tylko dedykowane amortyzatory do 100hp. Tył dostaniesz na allegro, przodu

> nikt jeszcze nie widział.

no dobra, ale czy te amorki są NA PEWNO inne niż w pozostałych wersjach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mnie ciekawi czy dedykowany gwint do 500 abarth pasował by to 100hp??

jeśli się okaże, że tak, to ja rezerwuję Twój zawias zlosnik.gif

Ja kombinowałem już z czymś innym. Trzeba zadzwonić do Zerkopolu i zapytać czy przypadkiem nie da się przespawać mocowań drążków staba na B6 z seicento. "Na oko" te amorki wyglądają bardzo podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeca oni na pewno będą mieli dedykowany zawias.

> We włoszech przecież lieciał puchar pandy i tam był na wyposażeniu właśnie bill.

nie ma B6 do pandy w oficjalnych katalogach. To co mieli we Włoszech to albo robione na zamówienie=drogo albo rzeźba z czegoś innego.

edyta: druga sprawa to wątpię czy oni na B6 jeździli. Mogło tam być coś innego. W kit-carach z tego co się orientuję siedzi coś w rodzaju proflexa-ohlinsa z zewnętrznym zbiorniczkiem gazu. To byłoby najlepsze ale.. nie wydam na zawias 2x tyle co na samo auto cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no dobra, ale czy te amorki są NA PEWNO inne niż w pozostałych wersjach?

Quote:

Amortyzator do HP ma mniejszy skok i inne mocowanie górne z powodu zastosowania specyficznej poduszki górnej amortyzatora. W wersji HP są również inne łączniki stabilizatora - krótsze- co potwierdza sportowy charakter takiego zawieszenia.

Amortyzator lewy HP 51857302 - cena z Vat 392

Amortyzator lewy 1.3 MJTD - cena z Vat 203 Pln


Co do zawieszenia z Abartha, zastanawiałem sie juzż raz nad tym i są wszelkie przesłanki by sądzić, że wejdzie. Ale trzeba sprawdzić na pewno zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do zawieszenia z Abartha, zastanawiałem sie juzż raz nad tym i są wszelkie przesłanki by sądzić,

> że wejdzie. Ale trzeba sprawdzić na pewno

chodzi wam o 500 abarth?

czy to oznacza, że zawias (amortyzator i sprężyna) z 500 tki ma prawo podejść do pandy?

Bo jeśli tak, to... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.