Skocz do zawartości

Palio 1.2 ! oświetlenie deski !


Samochodziarz

Rekomendowane odpowiedzi

W szczelinę między panel od pokręteł a panel z kratkami wsadzasz cienki śrubokręt lekko podważasz i wyskakuje ten dolny plastik od nagrzewnic. Pokrętła ściągasz dopiero po tym ale tylko po to by mieć łatwiejszy dostęp do dwóch żaróweczek a jest ich tam chyba 6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> W szczelinę między panel od pokręteł a panel z kratkami wsadzasz cienki śrubokręt lekko podważasz i

> wyskakuje ten dolny plastik od nagrzewnic. Pokrętła ściągasz dopiero po tym ale tylko po to by

> mieć łatwiejszy dostęp do dwóch żaróweczek a jest ich tam chyba 6.

6 boje_sie.gif

Znalazłem 3 i 3 wymieniłem.

Ale mam wrażenie że sam regulator prędkości wentylatora jakoś słabiej jest oświetlony *. Reszta bez zastrzeżeń.

* to na potwierdzenie że widzę że coś nie tak zlosnik.gif

20071115noweoswietlenie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co tam kolego "nie tak" widzisz w mojej focie??

Na Twojej focie widzę że wszystko świeci. U mnie nie świecą cyferki przy prędkości wentylatora. Żarówka pewnie jest pod suwakiem?

Jak zdjąć suwak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moj tez ma UPG. Kurde balans. Każde auto chyba ma UPG, ale nie każde ma ją do wymiany

No dobra, ale podpowie ktoś jak zdjąć suwaki i dostać sie do żarówek tam się być może znajdujących ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra, ale podpowie ktoś jak zdjąć suwaki i dostać sie do żarówek tam się być może znajdujących

> ?

Są dwa sposoby, jeden opisał kol. sienolot, za pomocą kombinerek i szmatki położonej na pokrętłach albo włożyć coś płaskiego pomiędzy tę czarną maskownicę z pokrętłami i suwakami a obudowę deski i delikatnie podważać. Są tam cztery cztery zaczepy (dwa u góry i dwa na dole) z takimi paskudnymi niby sprężynko-zaczepami które lubią spadać w czeluści tunelu w najmniej spodziewanym momencie. Po zdjęciu ramki można wyjąć pokrętła i suwaki i mieć dostęp do żarówek. Tylko ostrożnie, bo te plastikowe oprawki lubią się wyłamywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są dwa sposoby, jeden opisał kol. sienolot, za pomocą kombinerek i szmatki położonej na pokrętłach

> albo włożyć coś płaskiego pomiędzy tę czarną maskownicę z pokrętłami i suwakami a obudowę

> deski i delikatnie podważać. Są tam cztery cztery zaczepy (dwa u góry i dwa na dole) z takimi

> paskudnymi niby sprężynko-zaczepami które lubią spadać w czeluści tunelu w najmniej

> spodziewanym momencie. Po zdjęciu ramki można wyjąć pokrętła i

Do tego momentu już dawno doszedłem zlosnik.gif

> suwaki i mieć dostęp do

> żarówek. Tylko ostrożnie, bo te plastikowe oprawki lubią się wyłamywać.

No więc jak sie zdejmuje suwaki?

Tam sa jakies zatrzaski? coś trzeba ścisnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No więc jak sie zdejmuje suwaki?

> Tam sa jakies zatrzaski? coś trzeba ścisnąć?

To teraz zaskoczenie, nigdy oporu nie miałem. Ja zdejmuje najpierw pokrętła bo zachodzą na suwaki a potem a potem same suwaki. Nie wiem, może u mnie jest już tak wszystko wyrobione że dlatego się je luźno wyciąga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To teraz zaskoczenie, nigdy oporu nie miałem. Ja zdejmuje najpierw pokrętła bo zachodzą na suwaki a

> potem a potem same suwaki. Nie wiem, może u mnie jest już tak wszystko wyrobione że dlatego

> się je luźno wyciąga?

Dobra, zeszły.Nie wiem jak się trzymają ale u mnie chyba na brud i plak zlosnik.gif

2 tych panelach są w sumie 4 żarówki, przy okazji wymieniłem w zegarku, ale do zapalniczki sie dobrać nie udało. Dobrze że nie uzywam biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, zeszły.Nie wiem jak się trzymają ale u mnie chyba na brud i plak

Ważne że zeszły.

> 2 tych panelach są w sumie 4 żarówki, przy okazji wymieniłem w zegarku, ale do zapalniczki sie

> dobrać nie udało. Dobrze że nie uzywam

Aby wymienić żarówkę to trzeba wyjąc popielniczkę a potem odkręcić (chyba 4 śrubki) tę jej podstawę (gniazdo?) i ma się jako taki dostęp od tyłu do zapalniczki. Też myślałem że ciężko będzie ale nawet jakoś to kiedyś poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już wyjmiesz popielniczkę z jej obudową to masz też dostęp od tyłu (długie cienkie paluchy się przydadzą wink.gif ) do żarówek przy pokrętłach i suwakach

to tak na wypadek wepchnięcia oprawki żarówki do środka przy wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.