Samochodziarz Napisano 5 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2010 Mam problem z podświetleniem pokręteł od nagrzewnicy w ogolę się nie świecą gdy włączam światła! Nie wiem jak tą konsole rozebrać jak by mi ktoś podpowiedział gdzie uderzyć i co odkręcić? Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 5 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2010 Kombinerki owinięte izolacją i delikatnie ciągniesz za pokrętła. Po zdjęciu maskownicy, masz dojście do żarówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 5 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2010 W szczelinę między panel od pokręteł a panel z kratkami wsadzasz cienki śrubokręt lekko podważasz i wyskakuje ten dolny plastik od nagrzewnic. Pokrętła ściągasz dopiero po tym ale tylko po to by mieć łatwiejszy dostęp do dwóch żaróweczek a jest ich tam chyba 6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 5 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2010 ee to mi nie świeci od samego początku jak mam paUle i jakoś mi to nie przeszkadza, ale kwestia mego widzi mi sie. Może kiedys w szare ponure popołudnie się za to wezmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 > W szczelinę między panel od pokręteł a panel z kratkami wsadzasz cienki śrubokręt lekko podważasz i > wyskakuje ten dolny plastik od nagrzewnic. Pokrętła ściągasz dopiero po tym ale tylko po to by > mieć łatwiejszy dostęp do dwóch żaróweczek a jest ich tam chyba 6. 6 Znalazłem 3 i 3 wymieniłem. Ale mam wrażenie że sam regulator prędkości wentylatora jakoś słabiej jest oświetlony *. Reszta bez zastrzeżeń. * to na potwierdzenie że widzę że coś nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2010 skoro u Ciebie jest słabo, to u mnie wogóle nie świeci w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > * to na potwierdzenie że widzę że coś nie tak co tam kolego "nie tak" widzisz w mojej focie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > co tam kolego "nie tak" widzisz w mojej focie?? .. a wkleił jakby była jego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > co tam kolego "nie tak" widzisz w mojej focie?? Na Twojej focie widzę że wszystko świeci. U mnie nie świecą cyferki przy prędkości wentylatora. Żarówka pewnie jest pod suwakiem? Jak zdjąć suwak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > .. a wkleił jakby była jego no ba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > no ba "znalezione nie kradzione" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > no ba Szybko się wydało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > Szybko się wydało bo na wyświetlaczu KOMBI - Czekam Wciąż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > bo na wyświetlaczu KOMBI - Czekam Wciąż + dane EXIF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > + dane EXIF 2007 11 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > 2007 11 15 ... i wstyd przed Ryśkiem PS Jak tam Renałlt ? Mój grat ma UPG, ale jeżdżę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > Mój grat ma UPG, ale jeżdżę . moj tez ma UPG. Kurde balans. Każde auto chyba ma UPG, ale nie każde ma ją do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > moj tez ma UPG. Kurde balans. Każde auto chyba ma UPG, ale nie każde ma ją do wymiany No dobra, ale podpowie ktoś jak zdjąć suwaki i dostać sie do żarówek tam się być może znajdujących ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > No dobra, ale podpowie ktoś jak zdjąć suwaki i dostać sie do żarówek tam się być może znajdujących > ? Są dwa sposoby, jeden opisał kol. sienolot, za pomocą kombinerek i szmatki położonej na pokrętłach albo włożyć coś płaskiego pomiędzy tę czarną maskownicę z pokrętłami i suwakami a obudowę deski i delikatnie podważać. Są tam cztery cztery zaczepy (dwa u góry i dwa na dole) z takimi paskudnymi niby sprężynko-zaczepami które lubią spadać w czeluści tunelu w najmniej spodziewanym momencie. Po zdjęciu ramki można wyjąć pokrętła i suwaki i mieć dostęp do żarówek. Tylko ostrożnie, bo te plastikowe oprawki lubią się wyłamywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > żarówek. Tylko ostrożnie, bo te plastikowe oprawki lubią się wyłamywać. .. i warto dodać, że obecne temperatury kompletnie się do tej operacji nie nadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > Są dwa sposoby, jeden opisał kol. sienolot, za pomocą kombinerek i szmatki położonej na pokrętłach > albo włożyć coś płaskiego pomiędzy tę czarną maskownicę z pokrętłami i suwakami a obudowę > deski i delikatnie podważać. Są tam cztery cztery zaczepy (dwa u góry i dwa na dole) z takimi > paskudnymi niby sprężynko-zaczepami które lubią spadać w czeluści tunelu w najmniej > spodziewanym momencie. Po zdjęciu ramki można wyjąć pokrętła i Do tego momentu już dawno doszedłem > suwaki i mieć dostęp do > żarówek. Tylko ostrożnie, bo te plastikowe oprawki lubią się wyłamywać. No więc jak sie zdejmuje suwaki? Tam sa jakies zatrzaski? coś trzeba ścisnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > No więc jak sie zdejmuje suwaki? > Tam sa jakies zatrzaski? coś trzeba ścisnąć? To teraz zaskoczenie, nigdy oporu nie miałem. Ja zdejmuje najpierw pokrętła bo zachodzą na suwaki a potem a potem same suwaki. Nie wiem, może u mnie jest już tak wszystko wyrobione że dlatego się je luźno wyciąga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > To teraz zaskoczenie, nigdy oporu nie miałem. Ja zdejmuje najpierw pokrętła bo zachodzą na suwaki a > potem a potem same suwaki. Nie wiem, może u mnie jest już tak wszystko wyrobione że dlatego > się je luźno wyciąga? Dobra, zeszły.Nie wiem jak się trzymają ale u mnie chyba na brud i plak 2 tych panelach są w sumie 4 żarówki, przy okazji wymieniłem w zegarku, ale do zapalniczki sie dobrać nie udało. Dobrze że nie uzywam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > Dobra, zeszły.Nie wiem jak się trzymają ale u mnie chyba na brud i plak Ważne że zeszły. > 2 tych panelach są w sumie 4 żarówki, przy okazji wymieniłem w zegarku, ale do zapalniczki sie > dobrać nie udało. Dobrze że nie uzywam Aby wymienić żarówkę to trzeba wyjąc popielniczkę a potem odkręcić (chyba 4 śrubki) tę jej podstawę (gniazdo?) i ma się jako taki dostęp od tyłu do zapalniczki. Też myślałem że ciężko będzie ale nawet jakoś to kiedyś poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seamus Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 jak już wyjmiesz popielniczkę z jej obudową to masz też dostęp od tyłu (długie cienkie paluchy się przydadzą ) do żarówek przy pokrętłach i suwakach to tak na wypadek wepchnięcia oprawki żarówki do środka przy wymianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.