woj76 Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 Czy obudowa termostatu jest zrobiona z materiału, który można w miarę łatwo spawać, czy raczej nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 > Czy obudowa termostatu jest zrobiona z materiału, który można w miarę łatwo spawać, czy raczej nie? Aluminiowa jest, raczej nie powinno być problemów ze spawaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 > Czy obudowa termostatu jest zrobiona z materiału, który można w miarę łatwo spawać, czy raczej nie? a nie lepiej wymienic na nowy? duzy koszt to to nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 > a nie lepiej wymienic na nowy? duzy koszt to to nie jest Nie opisałem do końca, nie chcę go naprawiać (termostatów u mnie w piwnicy jest pod dostatkiem), tylko wspawać w niego dodatkowy kruciec do wody do turbiny. Króciec niestety nie będzie alu, tylko stal galwanizowana (chyba). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 a nawiercenie otworu i nagwintowanie brales pod uwage? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 > a nawiercenie otworu i nagwintowanie brales pod uwage? Przerabiałem już te wszystkie zagadki jak robiłem flanszę do T. Rurka od krućca ma za chudą ściankę, żeby ją narżnąć, jakby się dało, to tak bym właśnie zrobił. Mogę natomiast zrobić tak jak z flanszą przed spawaniem. Dziurę w termostacie nawiercić 0.5 mm za małą na krucieć i go wcisnąć imadłem i nie spawać. Ale wolałbym mieć na 100% szczelne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neronik1 Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 Spawa się bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 Króciec niestety nie będzie alu, > tylko stal galwanizowana (chyba). Więc zapomnij o spawaniu Jeśli termostat jest z aluminium lub jego stopu to nie pospawasz go ze stalowym króćcem Ba jeśli jest z jakiegoś dziwnego stopu aluminium to nawet z aluminiowym nie pospawasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > Czy obudowa termostatu jest zrobiona z materiału, który można w miarę łatwo spawać, czy raczej nie? poszukal na allegro termostatu oryginalnego od tjeta albo grande punto 1.4 16v, mają odpowiednie wyjścia które mozna użyć do tego celu. o coś takiego, albo taki, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > Więc zapomnij o spawaniu Wiem już o tym, mój profi spawacz mnię właśnie dzisiaj o tym poinformował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > poszukal na allegro termostatu oryginalnego od tjeta albo grande punto 1.4 16v, mają odpowiednie > wyjścia które mozna użyć do tego celu. > o coś takiego, albo taki, O tym też wiem, ale mi trochę nie leżą one geometrycznie. Ale póki co wogóle się tym nie martwię, zapraszam na oglądanie wykresu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > O tym też wiem, ale mi trochę nie leżą one geometrycznie. Ale póki co wogóle się tym nie martwię, > zapraszam na oglądanie wykresu nic nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > Wiem już o tym, mój profi spawacz mnię właśnie dzisiaj o tym poinformował. a po co spawać... http://allegro.pl/listing.php/search?string=klej+do+metalu&category=0&sg=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > nic nie widzę To zobacz teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcelmax1 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > Nie opisałem do końca, nie chcę go naprawiać (termostatów u mnie w piwnicy jest pod dostatkiem), > tylko wspawać w niego dodatkowy kruciec do wody do turbiny. Króciec niestety nie będzie alu, > tylko stal galwanizowana (chyba). a mym zdaniem ów wyjście na chłodzenie turbo ze złego miejsca ciągniesz gdyż z głowicy (termostatu) tędy leci płyn z największą temperaturą więc szukał bym miejsca na wejściu a nie na wyjściu układu chłodzenia do silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 A powiedzcie mi bo sie nigdy w to nie zaglebialem, termostaty sa w 8v i 16v takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > a mym zdaniem ów wyjście na chłodzenie turbo ze złego miejsca ciągniesz gdyż z głowicy (termostatu) > tędy leci płyn z największą temperaturą więc szukał bym miejsca na wejściu a nie na wyjściu > układu chłodzenia do silnika i tak i nie, teoretycznie i praktycznie ten od 8V podchodzi pod 16V ale nie zawsze jak się okazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.