marcin2222 Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 ogłaszam, ze po zatankowaniu 98 oktanów nie mam problemów z zapalaniem, tj zapala od 1 razu ( nie jest to pyknięcie ) rozrusznik kręci 3-4 razy., zapalam od razu na wszyskie gazy a nie jak kiedyś pyr pyr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 > ogłaszam, ze po zatankowaniu 98 oktanów nie mam problemów z zapalaniem, tj zapala od 1 razu ( nie > jest to pyknięcie ) rozrusznik kręci 3-4 razy., zapalam od razu na wszyskie gazy a nie jak > kiedyś pyr pyr Duże prawdopodobieństwo, że wcześniejsze 95okt. miało dużo poniżej tej normy, a 98 ma te 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krrogul Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > Duże prawdopodobieństwo, że wcześniejsze 95okt. miało dużo poniżej tej normy, a 98 ma te 95 mozliwe a nawet bardzo moizliwe to co mowisz. ja porownalem ostatnio paliwa z orlenu i z BP. silnik na paliwie z orlenu: chodził głosniej i przy odejmowaniu gazu szarpal. (paliwo 95) na vervie98 ciutke mniej szarpał. na paliwie (95 oraz ultimate 98) szarpania znikły a silniczek chodzi ciszej. ;p i odpala na dotyk. albo zbieg okoliczności alo jest po prostu 100% paliwa w paliwie z BP. pare lat temu bylo na odwrót - orlen mial lepsze a BP gorsze - te same objawy. przynajmniej u mnie w miejscowości ps. każde z tych rodzajów paliw tankowałem pod korek przy początku rezerwy. podium wyglada tak: 1. BP 98 2. BP 95 3. Orlen 98 4. Orlen 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > ogłaszam, ze po zatankowaniu 98 oktanów nie mam problemów z zapalaniem, tj zapala od 1 razu ( nie > jest to pyknięcie ) rozrusznik kręci 3-4 razy., zapalam od razu na wszyskie gazy a nie jak > kiedyś pyr pyr To ja bym proponował zatankować Shell V-Power Racing 99 wtedy nie ma problemu z niczym z wyjątkiem mandatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krrogul Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > To ja bym proponował zatankować Shell V-Power Racing 99 wtedy nie ma problemu z niczym z wyjątkiem > mandatów najblizej shella mam chyba w Tarnowskich Gorach albo czestochowie (po ok 35 km;p) moze kiedys przy okazji zatankuję ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 No popatrz, a jak mowilem koledze ze mi szarpie przy odjeciu na 95 z Orlenu, to mi powiedzial ze wydziwiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin2222 Napisano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 robiłem test na 3 biegu do 120 km/h na paliwie 98 jest dobrze a na paliwe 95 nierówna praca, myślałem że wtryskiwacze zabrudzone. Wniosek taki żeby tankować 98 oktanów szczególnie gdy jeżdzimy na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lanca Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 > robiłem test na 3 biegu do 120 km/h na paliwie 98 jest dobrze a na paliwe 95 nierówna praca, > myślałem że wtryskiwacze zabrudzone. Wniosek taki żeby tankować 98 oktanów szczególnie gdy > jeżdzimy na gazie witamy w polsce.... tak samo jak ja smigam na gazie... i okropnie wolno przyspiesza mi na - temperaturach... juz pomijam jakosc i czystość paliwa ale te tępe ciu.. dają znacznie więcej butanu który jest dużo tańszy i przy takich temperaturach nie chce ekspandować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 Tak zajrzałem po sąsiedzku i kilku ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Spróbuję na STILO sprawdzić jak to się ma do 1,6 + LPG tankowanie 98 na BP. Bo na orlenie poszarpuje na 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lanca Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 > Tak zajrzałem po sąsiedzku i kilku ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Spróbuję na STILO sprawdzić > jak to się ma do 1,6 + LPG tankowanie 98 na BP. Bo na orlenie poszarpuje na 95. jakbyscie wiecej gonili na brynie te autka to by nic nie szarpało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 > jakbyscie wiecej gonili na brynie te autka to by nic nie szarpało... Ale po co jak cytuje kolege Szybę ( waszka droga ) A poza tym Gaz wspaniały wynalazek tylko nie koniecznie do auta które nic nie pali. Mój miś dostaje do jedzenia VPower Racing 99 i nic mu się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Ale po co jak cytuje kolege Szybę ( waszka droga ) A poza tym Gaz wspaniały wynalazek tylko nie > koniecznie do auta które nic nie pali. Mój miś dostaje do jedzenia VPower Racing 99 i nic mu > się nie dzieje Droga da waszka. Po ile tankujesz ten specyfik ostatnio widziałem najtaniej 5.29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Ale po co jak cytuje kolege Szybę ( waszka droga ) A poza tym Gaz wspaniały wynalazek tylko nie > koniecznie do auta które nic nie pali. Mój miś dostaje do jedzenia VPower Racing 99 i nic mu > się nie dzieje Skro nic sie nie dzieje po co to tankować iprzepłacać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Skro nic sie nie dzieje po co to tankować iprzepłacać?? bo niektorzy tak lubia.. i uwierz nie warto wnikac... dlaczego niektorzy lubia zalac cos co jest duzo drozsze i ma efekt placebo... bo nic innego nie wynika z faktu tego w takim samochodziku z tak ogromnym wysilonym motorkiem jak.... z calym szacunkiem....panda:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > bo niektorzy tak lubia.. i uwierz nie warto wnikac... dlaczego niektorzy lubia zalac cos co jest > duzo drozsze i ma efekt placebo... bo nic innego nie wynika z faktu tego w takim samochodziku > z tak ogromnym wysilonym motorkiem jak.... z calym szacunkiem....panda:) Szybuś nie patrzę na ceny bo i tak nalać muszę a po co mam sie denerwować kolejną podwyżką cen waszki i tak tego nie zmienimy Panowie proponuje zalać na pusty zbiornik parę litrów porównać dynamikę i osiągi i wtedy smi sie ocenicie czy warto czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Szybuś nie patrzę na ceny bo i tak nalać muszę a po co mam sie denerwować kolejną podwyżką cen > waszki i tak tego nie zmienimy Panowie proponuje zalać na pusty zbiornik parę litrów > porównać dynamikę i osiągi i wtedy smi sie ocenicie czy warto czy nie. w tym silniku nie bedzie roznicy - kilkukrotnie byly takie porownania robione na roznych silnikach i owszem sa efekty ale w silnikach wiekszych i bardziej wysilonych a nie w naszych monstrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krrogul Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > w tym silniku nie bedzie roznicy - kilkukrotnie byly takie porownania robione na roznych silnikach > i owszem sa efekty ale w silnikach wiekszych i bardziej wysilonych a nie w naszych monstrach to moze nie przekonujmy sie o osiągach.. bo to wiadomo - praw fizykotechnicznych sie nie rpzeskoczy... paliwo 98 nie doda nam 10KM w tak malym silniku - to oczywiste. no moze jak nalejecie lotnicze to moze ewentualnie wtedy ;p ale na lepszym paliwie silniczek chodzi ciszej, odpala na dotyk i nie ma problemu z szarpaniem, lepiej reaguje na pedał gazu - cyzli kultura pracy lepsza i chyba na tym polega caly ten problem miedzy paliwem 95 a 98 poki mnie stać bede tankowac 98 - wlaśnie dla tej kultury pracy aby chodzil rowno i bez szarpania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 już kiedyś wklejałem chyba ale pozwole sobie wkleić jeszcze raz ten test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpk Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > już kiedyś wklejałem chyba ale pozwole sobie wkleić jeszcze raz ten test A z kiedy ten test? Bo mogło się wiele zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > A z kiedy ten test? Bo mogło się wiele zmienić Tego Ci nie powiem ale chyba 2005-2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > to moze nie przekonujmy sie o osiągach.. bo to wiadomo - praw fizykotechnicznych sie nie > rpzeskoczy... paliwo 98 nie doda nam 10KM w tak malym silniku - to oczywiste. no moze jak > nalejecie lotnicze to moze ewentualnie wtedy ;p > ale na lepszym paliwie silniczek chodzi ciszej, odpala na dotyk i nie ma problemu z szarpaniem, > lepiej reaguje na pedał gazu - cyzli kultura pracy lepsza i chyba na tym polega caly ten z praca silnika to by sie zgadzalo... paliwo o wyzszej LO spala sie mniej gwaltownie... stad takei a nie inne wrazenia... nie pzrekladajace sie na nic innego > problem miedzy paliwem 95 a 98 > poki mnie stać bede tankowac 98 - wlaśnie dla tej kultury pracy aby chodzil rowno i bez szarpania a rowno i bez szarpania na 95 tez jest... pod warunkiem sprawnego uklad zaplonowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krrogul Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > z praca silnika to by sie zgadzalo... paliwo o wyzszej LO spala sie mniej gwaltownie... stad takei > a nie inne wrazenia... nie pzrekladajace sie na nic innego > a rowno i bez szarpania na 95 tez jest... pod warunkiem sprawnego uklad zaplonowego mysle ze ukl. zaplonowy jest w porządku. wymieniane wszystko regularnie i na dorbych czesciach. i na dobrym paliwie nic nie szarpie. uruchamialem w ciemnym garażu silnik i zadnych iskier nie bylo widac. to byl narazie jedyny taki test. te szarpanie nie jest zawsze. raz zatankowalem na orlenie w gwoździanach: nie szarpał ale jakos nie chcial jechac. kolejny raz w chrząstowicach na orlenie: odpalam, ruszam i zaczyna sie podskakujka i tak przy kazdym dodaniu gazu przez az do Lublinca km, potem troche zmalalo i tak troche zachowywal sie tak chocby cos przerywalo musialem go krecic na 4-5tys obr/min zas w Lublincu zatankowalem to poszarpywal tylko np. przy 70km/h i 4. biegu z lekkim dodaniem gazu (komp pokazywał ok. 4,5l spalania chwilowego) raz zatankowalem na bp 95 - szarpanie ustalo (przynajmniej narazie no i jest ciszej) a w ostatni piatek BP 98 - rowniez nie szarpie i ciszej. wiec albo chrzczą paliwo na orlenie albo cos jest z nimi naprawde nie tak. przytoczylem tu wybiorcze tankowania po ktorych zauwazylem zmiany w prowadzeniu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > mysle ze ukl. zaplonowy jest w porządku. wymieniane wszystko regularnie i na dorbych czesciach. i > na dobrym paliwie nic nie szarpie. uruchamialem w ciemnym garażu silnik i zadnych iskier nie > bylo widac. to byl narazie jedyny taki test. > te szarpanie nie jest zawsze. > raz zatankowalem na orlenie w gwoździanach: nie szarpał ale jakos nie chcial jechac. > kolejny raz w chrząstowicach na orlenie: odpalam, ruszam i zaczyna sie podskakujka i tak przy > kazdym dodaniu gazu przez az do Lublinca km, potem troche zmalalo i tak troche zachowywal sie > tak chocby cos przerywalo musialem go krecic na 4-5tys obr/min > zas w Lublincu zatankowalem to poszarpywal tylko np. przy 70km/h i 4. biegu z lekkim dodaniem gazu > (komp pokazywał ok. 4,5l spalania chwilowego) > raz zatankowalem na bp 95 - szarpanie ustalo (przynajmniej narazie no i jest ciszej) a w ostatni > piatek BP 98 - rowniez nie szarpie i ciszej. wiec albo chrzczą paliwo na orlenie albo cos jest > z nimi naprawde nie tak. > przytoczylem tu wybiorcze tankowania po ktorych zauwazylem zmiany w prowadzeniu auta. Każdy leje takie paliwko jakie lubi mi się wydaje że warto lać lepsze bo ogólnie mniej problemów i miś zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin2222 Napisano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 będę kupować 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 > poki mnie stać bede tankowac 98 - wlaśnie dla tej kultury pracy aby chodzil rowno i bez szarpania Moja Panda nawet przy -15 nie szarpie. Chodzi głośno, to fakt, ale równo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 > będę kupować 98 Zdemontuj elpedżi to twoja panda lepiej na tym wyjdzie.... Zakładać instalacje LPG i lać droższe paliwo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 > Zdemontuj elpedżi to twoja panda lepiej na tym wyjdzie.... > Zakładać instalacje LPG i lać droższe paliwo... tak, tak... wiemy... gaz to zło A może by się należało zastanowić że skoro 1/2 baku schodzi np w 3miesiące to może warto zalać coś lepszego żeby podczas tego czasu z benzyny nie wytrąciła się woda a sama benzyna nie traciła swoich właściwości ale to trzeba by było się zastanowić tylko po co skoro można napisać że LPG jest winne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > tak, tak... wiemy... gaz to zło > A może by się należało zastanowić że skoro 1/2 baku schodzi np w 3miesiące to może warto zalać coś > lepszego żeby podczas tego czasu z benzyny nie wytrąciła się woda a sama benzyna nie traciła > swoich właściwości > ale to trzeba by było się zastanowić tylko po co skoro można napisać że LPG jest winne Zrobił sie problem z niczego np. Shell V-Power Racing jest droższe od normalnej 95 o 1 zł na lit to na zbiorniku jest to wydatek 35 zł więcej dzieląc to na 3 miesiące 90 dni wychoszi 35/90=0.38 gr dzienie fakt spory wydatek A ewentualne zrobienie głowicy szczegulnie dla zagazowanych misi gdzie smarowanie jest inne na pewno wyjdzie taniej i z pewnością będzie to wina LPG a nie użytkownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 Tylko jakie 3mce? Tzn że 1 zbiornik paliwa starcza Ci na 3mce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > Tylko jakie 3mce? Tzn że 1 zbiornik paliwa starcza Ci na 3mce? Szybuś doczytaj jak ktoś jeździ na LPG. No chyba że ty wyrabiasz 1 na 3 miesiące mi tam się kończy 1 zbiornik po paru dniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 No właśnie sorry przeczytałem chyba że tak. Wiadomo w benzynie teraz warunki zimowe zbiornik paliwa starcza na 3-6 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.