Skocz do zawartości

Czy taki termostat podpasuje do CCS 1.1 SPI ?


darrkus

Rekomendowane odpowiedzi

> będzie pasował, od 1.1 do 1.2 16V podchodzą to w drugą stronę też nie powinno być problemu

To świetnie wiedzieć, może oryginalny termostat rozwiąże problem niedogrzewania i przegrzewania 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wlasnie tez czekam na ori takze jestem ciekaw czy sie cos poprawi. w pon powinienem go miec to

> sie zobaczy. Jak cos to pisz

gdzie zamówiłeś/kupiłeś? food.gif e to poczekam jeszcze aż przetestujesz, daj relację biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzie zamówiłeś/kupiłeś? e to poczekam jeszcze aż przetestujesz, daj relację

a no chcialem w ASO ale najpierw czekalem na zakonczenie tej aukcji i udalo sie palacz.gif

W taka pogode w trasie mam gdzies 70 stopni, troche malo. Byl karton i temp. podniosla sie do 90. Sie zobaczy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy faktycznie oryginalny hmm.gif, zobacz jak przyjdzie czy ma wybity napis albo logo fiat lancia alfa wink.gif i daj znać wink.gif a uszczelkę jak kupowałem w aso to była koloru czarnego hmm.gif a nie napisane żę uszczelka oryginalna zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wg epera to ten termostat z aukcji pasuje do:

wiem sprawdzałem 270751858-jezyk.gif

> w CCS numer jest inny.....

> ale ja nowy jestem i się nie znam

taaaa 270751858-jezyk.gif270751858-jezyk.gifzlosnik.gif poczekamy na relację kolegi zobaczymy co ten termostat da smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem sprawdzałem

> taaaa poczekamy na relację kolegi zobaczymy co ten termostat da

dzis doszedl smile.gif nr termostatu 0007589135 czyli dokladnie ten co z epera wyzej. Firma BEHR. Z oznaczen termostatu jeszcze to A116 i 87*. Do zestawu dolaczona czarna uszczelka.

Jutro jak dobrze pojdzie to zamontuje dziada zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzis doszedl nr termostatu 0007589135 czyli dokladnie ten co z epera wyzej. Firma BEHR. Z

> oznaczen termostatu jeszcze to A116 i 87*. Do zestawu dolaczona czarna uszczelka.

> Jutro jak dobrze pojdzie to zamontuje dziada

Daj mi znać bo jestem bardzo ciekaw ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj mi znać bo jestem bardzo ciekaw

Generalnie jest tak jak myslalem bo rok temu dokladnie ten sam temat przerabialem tyle ze z termostatem firmy Vernet. Liczylem na to ze jak kupie oryginal to zacznie otwierac sie dopiero przy 87*. Nie widze zadnych zmian miedzy tym co mam a tym co bylo. W trasie przy jezdzie okolo 120-130 temp. w okolicach 70, bez znaczenia czy jest ogrzewanie wlaczone czy nie. IMO szkoda kasy na oryginal.

A do wymiany sklonil mnie temat w ktorym niektorzy rzucali sie ze karton/oslona nie jest potrzebna. Swoje zdanie mam w temacie i kazdy niech robi jak chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to lipa panie Ciekawe czy faktycznie podczas jazdy jest to 70 stopni Sprawdzał to ktoś może

> jakimś termometrem albo euroscanem ? Może zegar ma przekłamanie?

IMO pokazuje ok.

Wydaje mi sie ze termostat zaczyna otwierac sie przy 70, w pelni przy 87. od tego momentu leci do chlodnicy, tu jest schladzany, wraca w obieg i tak w kolko. Termostat musialby sie zaczynac otwierac przy np.85* zeby to mialo rece i nogi...

Tyle ze wtedy latem moglaby byc lipa bo np. chlodnica moglaby nie zdazyc schlodzic plynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm trzeba by chyba termometrem jakimś to sprawdzić wink.gif To chyba nie będę inwestował w oryginał. Wiesz można sprawdzić czy się otwiera i przy jakiej temperaturze nawet w kubku, wystarczyło by wyjąć wkład wrzucić go tam, jakąś grzałkę termometr elektroniczny jakiś i wszystko było by widać. Ja tak ostatnio stary testowałem zlosnik.gif. A może po prostu mają one taką charakterystykę pracy? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie malutkie pytanie i dlatego nie zakladam nowego watku moze mi ktos opowie.

Przy jakiej temperaturze silnika komputer nie podaje wiekszej dawki paliwa w wtryski ? Chodzi mi o ssanie zimnego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja mam takie malutkie pytanie i dlatego nie zakladam nowego watku moze mi ktos opowie.

> Przy jakiej temperaturze silnika komputer nie podaje wiekszej dawki paliwa w wtryski ? Chodzi mi o

> ssanie zimnego silnika.

Przy mniej więcej 80 stopniach. Ale to jest bez znaczenia tak na prawdę, bo już przy okolicach 30-40 stopni (dla kompa 1.2 MPI, dokładnie to musiałbym sprawdzić, ale gdzieś tyle) włącza się korekcja lambda, i dawka jest wtedy tym sterowana i dolewki z powodu temperatury wody są bez znaczenia. Co może mieć znaczenie, to przy jakiej temperaturze komp ustala docelowe wolne obroty. W kompie 1.2 MPI to jest 880RPM i następuje tuż powyżej 80 stopni temperatury wody.

Ale nie o to chodzi. Panowie, błądzicie wszyscy strasznie 893goodvibes.gif Jeżeli uważacie, że wskaźnik na desce jest jakkolwiek miarodajny to screwy.gif. Skala na tym wskaźniku (rozumiem, że mówimy o CCS-ie) jest zupełnie po nic. Prównywałem sobie kiedyś wskazania z kompa ze wskaźnikiem. Wzkaźnik 50 stopni, komp już bliżej 70. Wskażnik 80 stopni, komp już prawie 90 (lub nawet ponad). Itd. itp. Chodzi o to, że rozstrzał temp. na wskaźniku między 50-90 to nie jest 40 stopni tylko bliżej 20. I naturalne jest, że jak jest zima, to woda ma parę stopni mniej a wskaźnik pokazuje 15 mniej czy coś koło tego. On nie jest po to, żeby pokazywać temperaturę, tylko czy się totalnie nie przegrzało. Proponuję też tym, którzy mają wskaźnik temperatury oleju, zobaczyć co on pokazuje. Też tylko parę stopni mniej średnio, może 10. A przy mocnej jeździe dokładnie tyle samo co w ciepłe dni. Mój w każdym razie. I jeszcze te kartony na chłodnicę facepalm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale nie o to chodzi. Panowie, błądzicie wszyscy strasznie Jeżeli uważacie, że wskaźnik na desce

> jest jakkolwiek miarodajny to . Skala na tym wskaźniku (rozumiem, że mówimy o CCS-ie) jest

> zupełnie po nic.

Skala skala, przy samym zapaleniu swiatel wskazowka lubi sie podniesc.

Dla mnie bardziej wyznacznikiem jest moment w ktorym uruchamia sie wentylator, wskaznik pokazuje 90, wentyl sie uruchamia czyli jest ~90. Przeciez tutaj wentylem nie steruje komputer.

Jak ktos bedzie mial mozliwosc to chetnie podepne sie pod kompa i sie sprawdzi jak to wyglada ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skala skala, przy samym zapaleniu swiatel wskazowka lubi sie podniesc.

> Dla mnie bardziej wyznacznikiem jest moment w ktorym uruchamia sie wentylator, wskaznik pokazuje

> 90, wentyl sie uruchamia czyli jest ~90. Przeciez tutaj wentylem nie steruje komputer.

> Jak ktos bedzie mial mozliwosc to chetnie podepne sie pod kompa i sie sprawdzi jak to wyglada

Tak, tylko włącznik od wiatraka jest w chłodnicy, a wskaźnik na desce w głowicy. Gwarantuję Ci, że jak się wiatrak włącza to woda w głowicy ma już blisko 100 stopni. Może ten wskaźnik jest faktycznie tak przeskalowany, żeby odczytywać temp w głowicy a pokazywać na oko to co niby jest w związku z tym w chłodnicy. Ale nawet jeżeli, to moje argumenty i tak są dalej ważne. To, że chłodnica ma zimno, to nie znaczy, że woda w silniku też. Od tego masz dwa obiegi, żeby było dobrze w każdych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, tylko włącznik od wiatraka jest w chłodnicy, a wskaźnik na desce w głowicy. Gwarantuję Ci, że

> jak się wiatrak włącza to woda w głowicy ma już blisko 100 stopni. Może ten wskaźnik jest

> faktycznie tak przeskalowany, żeby odczytywać temp w głowicy a pokazywać na oko to co niby

> jest w związku z tym w chłodnicy. Ale nawet jeżeli, to moje argumenty i tak są dalej ważne.

> To, że chłodnica ma zimno, to nie znaczy, że woda w silniku też. Od tego masz dwa obiegi, żeby

> było dobrze w każdych warunkach.

Właśnie wymieniłem termostat na wahlera i to samo, temp. podczas jazdy ok 60-70 stopni. I mam już dość. 2 raz w tym roku wymieniam termostat i jest to samo. Już zamówiłem osłonę na zderzak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.