Skocz do zawartości

Prośba o opinie na temat Honda Civic VIII UFO 2.2 CDTI


rufus123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zamierzam kupić niedługo taką Hondę jak w temacie. Coś, gdzieś mi się w oczy rzuciło, że są jakieś problemy ze sprzęgłem.. że niby za słabe.. [??] Bardzo proszę o opinie użytkowników, a jeszcze lepiej osób, które może mają jakieś serwisowe doświadczenie z tym modelem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Zamierzam kupić niedługo taką Hondę jak w temacie. Coś, gdzieś mi się w oczy rzuciło, że są jakieś

> problemy ze sprzęgłem.. że niby za słabe.. [??] Bardzo proszę o opinie użytkowników, a jeszcze

> lepiej osób, które może mają jakieś serwisowe doświadczenie z tym modelem.

Poszukaj tu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Zamierzam kupić niedługo taką Hondę jak w temacie. Coś, gdzieś mi się w oczy rzuciło, że są jakieś

> problemy ze sprzęgłem.. że niby za słabe..

Sa problemy ze sprzeglem i dwumasa, jak w wielu nowoczesnych dieslach. Przy okazji liftu ponoc costam wzmocniono w sprzegle ale dwumas pozostal niezmieniony. IMO wiele zalezy od eksploatacji - beda egzemplarze z zajechanym sprzeglem w 40kkm i takie, ktore ciagle jezdza na oryginalnym przy 140kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sa problemy ze sprzeglem i dwumasa, jak w wielu nowoczesnych dieslach. Przy okazji liftu ponoc

> costam wzmocniono w sprzegle ale dwumas pozostal niezmieniony. IMO wiele zalezy od

> eksploatacji - beda egzemplarze z zajechanym sprzeglem w 40kkm i takie, ktore ciagle jezdza na

> oryginalnym przy 140kkm.

Dzięki za konkretną odpowiedź. Widzę, że problem z kołem dwumasowym to wydatek od około 1000 do około 3000 PLN frown.gif

Jest jakiś sposób, aby przed zakupem używanego UFO z 2.2 CDTI sprawdzić stan zużycia sprzęgła i koła dwumasowego?

Czy to są jedyne bolączki tego modelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za konkretną odpowiedź. Widzę, że problem z kołem dwumasowym to wydatek od około 1000 do

> około 3000 PLN

> Jest jakiś sposób, aby przed zakupem używanego UFO z 2.2 CDTI sprawdzić stan zużycia sprzęgła i

> koła dwumasowego?

> Czy to są jedyne bolączki tego modelu?

Sprzegla, jesli sie jeszcze nie slizga, to bez rozbierania nie sprawdzisz. Natomiast zuzyty dwumas bedzie mial typowe objawy, jak w kazdym innym dieslu - nadmierne wibracje, dziwne dzwieki przy gaszeniu i zapalaniu itp.

Inne bolaczki?? Ludzie narzekaja, ze deska jest z kiepskiego plastiku i latwo sie rysuje, ja tego nie zauwazylem. Dodatkowo samochody do 2007 wlacznie moga miec wywalone odboje amortyzatorow (wymieniano to bezplatnie na gwarancji ale jesli auto sprowadzone i nie mialo tego zrobionego i jest juz po gwarancji to nie zrobia). Poza tym to raczej pierdolki, ktore nie zdarzaja sie w kazdym egzemplarzu. Sam silnik raczej pancerny, chociaz w niektorych ponoc dosyc glosno slychac lancuch rozrzadu (pomaga wymiana napinacza) i troche lubi olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Zamierzam kupić niedługo taką Hondę jak w temacie. Coś, gdzieś mi się w oczy rzuciło, że są jakieś

> problemy ze sprzęgłem.. że niby za słabe.. [??] Bardzo proszę o opinie użytkowników, a jeszcze

> lepiej osób, które może mają jakieś serwisowe doświadczenie z tym modelem.

Poza tym co kolega ponizej napisal byly problemy z kolektorami, ktore pekaly i trzeba bylo wymieniac - byla na to akca serwisowa i jak samochod byl serwisowany w pl to wymieniali na koszt ASO.

U dobrego znajomego padl jeszcze wtryskiwacz + ECU i sprzeglo, ale to pewnie wina chipu. Trzeba tez uwazac na turbine, jak to w silniku z turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli auto zachipowane bez wiekszego pomyslunku (czyli mocne kopniecie niutona od samego dolu) to

nie, chipowane+strojone bylo w sprawdzonej firmie, natomiast sprzeglo prawdopodobnie padlo dlatego, ze kolega wymienial turbine a nie sprawdzil po wymianie mocy i oprogramowania tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Sam silnik raczej pancerny, chociaz w niektorych ponoc dosyc glosno

> slychac lancuch rozrzadu (pomaga wymiana napinacza) i troche lubi olej.

Ponieważ łańcuch jest bezobsługowy i przeznaczony na dożywotnią eksploatację - napinacz jest wymieniany w ramach gwarancji.

Rozciągnięcie łańcucha, a co za tym idzie - zwiększony hałas - jest również sygnalizowany przez czujniki i odpowiednią kontrolkę na desce (kontrolka silnika).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Czym różnią się wersje wyposażenia i która jest najbogatsza?

Ale w jakiej budzie? W 3D najlepszy byl Type-S+, w 5D Executive.

Generalnie Exec ma wszystko wlacznie ze skora, navi i czujnikami parkowania. Type-S+ nie ma navi i skory. Wszystkie maja VSA, 8 poduch, pelna elektryke...ciezko tak spamietac katalog smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.