Skocz do zawartości

Gaśnie przy hamowaniu


djinsekt

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.Zawsze w moim aucie miałem problem z nierówną pracą na PB-mówiono mi,że łapie lewego powietrza i zalecono coś zrobić z obudową filtra powietrza.Jakiś czas temu miałem regulowany gaz u dobrego gazownika.Wymieniłem cały końcowy wydech.Jeździło się super-chwila moment pedał w podłogę i była prędkość.

Obecnie przy dojeźdżaniu np do skrzyżowania auto porafi zgasnąć bądź zaczyna mi się świecić kontrolka ładowania-podświetlenie deski rozdzielczej przygasa.Przy ruszaniu trzeba dodać sporo gazu bo po prostu pierdnie mi z rury i dopiero ma siłę ruszyć.A wszystko zaczęło się od zatankowania gazu na stacji u "pana ryśka"

Prawdopodobnie winne są temu za wolne obroty na jałowym,możnaby jakoś samemu podkręcić dawkowanie gazu?!

Instalacja wygląda jak na zdjęciu poniżej:

20100721207.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ciach]

> Instalacja wygląda jak na zdjęciu poniżej:

Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr gazu i spuszczałeś olej z parownika?

Jeśli objawy zaczęły występować po tankowaniu na stacji "u wuja Toma" to raczej w tych dwóch miejscach szukałbym przyczyny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [ciach]

> Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr gazu i spuszczałeś olej z parownika?

> Jeśli objawy zaczęły występować po tankowaniu na stacji "u wuja Toma" to raczej w tych dwóch

> miejscach szukałbym przyczyny...

Filtr był wymieniany jakieś 5.000 km temu.W spuszczanie oleju się nie bawiłem.Można prosić o jakieś instrukcje nakierowujące jak tego dokonać?! 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Filtr był wymieniany jakieś 5.000 km temu.W spuszczanie oleju się nie bawiłem.Można prosić o jakieś

> instrukcje nakierowujące jak tego dokonać?!

W dolnej części parownika po stronie tych wszystkich króćców jest śruba na imbus... po wykręceniu jej jeśli jest jakiś syf w parowniku to wypłynie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W dolnej części parownika po stronie tych wszystkich króćców jest śruba na imbus... po wykręceniu

> jej jeśli jest jakiś syf w parowniku to wypłynie...

Należy to robić gdy parownik jest gorący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sądzisz, że przy sposobie w jaki u kolegi autora jest umieszczony będzie w stanie wsadzić tam ręce

> gdy parownik(silnik) będzie gorący?

Gdy jest zimny prawdopodobnie nic z niego nie wyleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie chce zakładac nowego tematu bo moje pytanie jest chyba związane z tym. Zauważyłem że co jakiś czas w wężyku przy obudowie filtra powietrza (taki waski wezyk, przychodzi od tyłu po lewej stronie zaraz kolo gumowej rury do pokrywy zaworów) zbiera się jakiś biały żel/syf/szlam. Po jego

wyczyszczeniu uno lepiej jeździ. Chciałem zapytać dlaczego się tam to coś gromadzi, skąd i po co w ogóle jest ten wężyk? Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Nie chce zakładac nowego tematu bo moje pytanie jest chyba związane z tym. Zauważyłem że co

> jakiś czas w wężyku przy obudowie filtra powietrza (taki waski wezyk, przychodzi od tyłu po

> lewej stronie zaraz kolo gumowej rury do pokrywy zaworów) zbiera się jakiś biały

> żel/syf/szlam. Po jego

> wyczyszczeniu uno lepiej jeździ. Chciałem zapytać dlaczego się tam to coś gromadzi, skąd i po co w

> ogóle jest ten wężyk? Pozdrawiam!

Odma olejowa, ale nie pytaj mnie co to, po co i jak działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.