djinsekt Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 Witajcie.Zawsze w moim aucie miałem problem z nierówną pracą na PB-mówiono mi,że łapie lewego powietrza i zalecono coś zrobić z obudową filtra powietrza.Jakiś czas temu miałem regulowany gaz u dobrego gazownika.Wymieniłem cały końcowy wydech.Jeździło się super-chwila moment pedał w podłogę i była prędkość. Obecnie przy dojeźdżaniu np do skrzyżowania auto porafi zgasnąć bądź zaczyna mi się świecić kontrolka ładowania-podświetlenie deski rozdzielczej przygasa.Przy ruszaniu trzeba dodać sporo gazu bo po prostu pierdnie mi z rury i dopiero ma siłę ruszyć.A wszystko zaczęło się od zatankowania gazu na stacji u "pana ryśka" Prawdopodobnie winne są temu za wolne obroty na jałowym,możnaby jakoś samemu podkręcić dawkowanie gazu?! Instalacja wygląda jak na zdjęciu poniżej: Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 wykręć trochę tądużąśrubę na przewodzie między parownikiem a mikserem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 tak przy ciepłym silniku odkręć trochę w lewo tą śrubę z sprężyną na wężu gumowym, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 [ciach] > Instalacja wygląda jak na zdjęciu poniżej: Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr gazu i spuszczałeś olej z parownika? Jeśli objawy zaczęły występować po tankowaniu na stacji "u wuja Toma" to raczej w tych dwóch miejscach szukałbym przyczyny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djinsekt Napisano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > [ciach] > Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr gazu i spuszczałeś olej z parownika? > Jeśli objawy zaczęły występować po tankowaniu na stacji "u wuja Toma" to raczej w tych dwóch > miejscach szukałbym przyczyny... Filtr był wymieniany jakieś 5.000 km temu.W spuszczanie oleju się nie bawiłem.Można prosić o jakieś instrukcje nakierowujące jak tego dokonać?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Filtr był wymieniany jakieś 5.000 km temu.W spuszczanie oleju się nie bawiłem.Można prosić o jakieś > instrukcje nakierowujące jak tego dokonać?! W dolnej części parownika po stronie tych wszystkich króćców jest śruba na imbus... po wykręceniu jej jeśli jest jakiś syf w parowniku to wypłynie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PCuno Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > W dolnej części parownika po stronie tych wszystkich króćców jest śruba na imbus... po wykręceniu > jej jeśli jest jakiś syf w parowniku to wypłynie... Należy to robić gdy parownik jest gorący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Należy to robić gdy parownik jest gorący. Sądzisz, że przy sposobie w jaki u kolegi autora jest umieszczony będzie w stanie wsadzić tam ręce gdy parownik(silnik) będzie gorący? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PCuno Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Sądzisz, że przy sposobie w jaki u kolegi autora jest umieszczony będzie w stanie wsadzić tam ręce > gdy parownik(silnik) będzie gorący? Gdy jest zimny prawdopodobnie nic z niego nie wyleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Gdy jest zimny prawdopodobnie nic z niego nie wyleci. U mnie jak było, to wypłynęło na zimno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PCuno Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > U mnie jak było, to wypłynęło na zimno... A co takiego było u ciebie że wypłynęło na zimno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > A co takiego było u ciebie że wypłynęło na zimno? Olej... taki brązowy... a co innego miało być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PCuno Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > Olej... taki brązowy... U mnie wypływał czasami przy gorącym parowniku, na zimno nigdy. Na zimno robi się tak gęsty, że przy wymianie membran musiałem go wyskrobać nożem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskander Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 Witam. Nie chce zakładac nowego tematu bo moje pytanie jest chyba związane z tym. Zauważyłem że co jakiś czas w wężyku przy obudowie filtra powietrza (taki waski wezyk, przychodzi od tyłu po lewej stronie zaraz kolo gumowej rury do pokrywy zaworów) zbiera się jakiś biały żel/syf/szlam. Po jego wyczyszczeniu uno lepiej jeździ. Chciałem zapytać dlaczego się tam to coś gromadzi, skąd i po co w ogóle jest ten wężyk? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Witam. Nie chce zakładac nowego tematu bo moje pytanie jest chyba związane z tym. Zauważyłem że co > jakiś czas w wężyku przy obudowie filtra powietrza (taki waski wezyk, przychodzi od tyłu po > lewej stronie zaraz kolo gumowej rury do pokrywy zaworów) zbiera się jakiś biały > żel/syf/szlam. Po jego > wyczyszczeniu uno lepiej jeździ. Chciałem zapytać dlaczego się tam to coś gromadzi, skąd i po co w > ogóle jest ten wężyk? Pozdrawiam! Odma olejowa, ale nie pytaj mnie co to, po co i jak działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Odma olejowa, ale nie pytaj mnie co to, po co i jak działa. ekologia - chodzi o to aby nie było emisji par oleju ze skrzyni korbowej do atmosfery. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.