grand1 Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 Witam ciekną mi uszczelniacze z wału i wałka zaworów od strony rozrządu. Czy wystarczy tylko ściągnać pasek z kołem na wałku zaworów i zaznaczyć pasek na kole czy trza ustawiać przy ściąganiu paska wszystkie koła na znaki na karterze?silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 > Witam ciekną mi uszczelniacze z wału i wałka zaworów od strony rozrządu. > Czy wystarczy tylko ściągnać pasek z kołem na wałku zaworów i zaznaczyć pasek na kole czy trza > ustawiać przy ściąganiu paska wszystkie koła na znaki na karterze?silnika. jak przed demontażem ustawisz i po zdjęciu paska nie przesuniesz wału to ustawiasz tylko górę i zakładasz pasek, proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 Czyli na 1 biegu zostawiam zaznaczam mazakiem pasek z kołemi u góry tak samo pasek z kołemi mogę pasek ściągnąć nabić nowe uszczelniacze i założyć pasek wg mazaka pasek koło?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 > Czyli na 1 biegu zostawiam zaznaczam mazakiem pasek z kołemi u góry tak samo pasek z kołemi mogę > pasek ściągnąć nabić nowe uszczelniacze i założyć pasek wg mazaka pasek koło?. prawda taka że przy ściąganiu paska powinno się założyć nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 > prawda taka że przy ściąganiu paska powinno się założyć nowy zwłaszcza przy cieknących uszczelniaczach... no i pasek do fajerki jest śmiesznie tani... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 > zwłaszcza przy cieknących uszczelniaczach... > no i pasek do fajerki jest śmiesznie tani... > pozdr pytanie czy mu pompa nie cieknie albo kiedy zacznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 > zwłaszcza przy cieknących uszczelniaczach... > no i pasek do fajerki jest śmiesznie tani... > pozdr Biorąc pod uwagę że 1.0 jest raczej bezkolizyjny to można zaryzykować z tym paskiem Ja już 3 razy ściągałem i zakładałem ten sam zapasowy wożę w bagażniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 > Biorąc pod uwagę że 1.0 jest raczej bezkolizyjny to można zaryzykować z tym paskiem Ja już 3 razy > ściągałem i zakładałem ten sam zapasowy wożę w bagażniku gorzej jak się zerwie w najmniej odpowiednim momencie np na ruchliwym skrzyżowaniu, w korku na lewym pasie na dwupasmowej jezdni albo w środku nocy na jakimś zadupiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 Dokładnie po roku rozciekły sie znów uszczelniacze wału i wal zaworów.FIRMA CORTECO. Czy jedyne co może cieknąć z uszczelniaczy prze rozrządzie to wał główny i wał zaworów czy pompa i napiancz też mają uszczelniacze na zewnątrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Dokładnie po roku rozciekły sie znów uszczelniacze wału i wal zaworów.FIRMA CORTECO. Czy jedyne co może cieknąć z uszczelniaczy prze rozrządzie to wał główny i wał zaworów czy pompa i napiancz też mają uszczelniacze na zewnątrz? I następne pytanie czy uszczelniacze się wkręca bo mają gwint tak jakby czy normalnie sie wbija tak jak w komarku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PCuno Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Dokładnie po roku rozciekły sie znów uszczelniacze wału i wal zaworów.FIRMA CORTECO. > Czy jedyne co może cieknąć z uszczelniaczy prze rozrządzie to wał główny i wał zaworów czy pompa i > napiancz też mają uszczelniacze na zewnątrz? Firma CORTECO - bardzo słaba jakość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Czy jedyne co może cieknąć z uszczelniaczy prze rozrządzie to wał główny i wał zaworów czy pompa i > napiancz też mają uszczelniacze na zewnątrz? > I następne pytanie czy uszczelniacze się wkręca bo mają gwint tak jakby czy normalnie sie wbija tak > jak w komarku? wbija się - ale trzeba to zrobić umiejętnie. dodatkowo trza posmarować olejem silnikowym wałek i obudowę przed wbiciem. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Firma CORTECO - bardzo słaba jakość. śmiem się nie zgodzić. Montuje w pracy dość sporo uszczelniaczy i uszczelniacze corteco uważam za jedne z najlepszych. Trzeba tylko dobrze je zamontować, sprawdzić czy na wałku nie ma wżerów , rowków itp... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PCuno Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > śmiem się nie zgodzić. > Montuje w pracy dość sporo uszczelniaczy i uszczelniacze corteco uważam za jedne z najlepszych. > Trzeba tylko dobrze je zamontować, sprawdzić czy na wałku nie ma wżerów , rowków itp... > pozdr Kupiłem tej firmy uszczelniacze zaworowe, były bardzo twarde i chyba mało odporne na temperaturę. Po kilku miesiącach musiałem zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Kupiłem tej firmy uszczelniacze zaworowe, były bardzo twarde i chyba mało odporne na temperaturę. > Po kilku miesiącach musiałem zmienić. a prowadnic nie masz przypadkiem wyrąbanych? zresztą na oko tego nie sprawdzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Kupiłem tej firmy uszczelniacze zaworowe, były bardzo twarde i chyba mało odporne na temperaturę. > Po kilku miesiącach musiałem zmienić. a zakładałeś je używając kondonika dostarczonego razem z nimi? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 Nie wiem bo w zeszłym roku mechanik mi wymieniał ale napewno były to corteco i wytrzymały tylko rok. Co do pytania czy pompa i napinacz też mają zewnętrzne uszczelniacze z których może cieknąć?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Nie wiem bo w zeszłym roku mechanik mi wymieniał ale napewno były to corteco i wytrzymały tylko > rok. > Co do pytania czy pompa i napinacz też mają zewnętrzne uszczelniacze z których może cieknąć?. napinacz - nie pompa ma swój - jak cieknie to wymienia się ją w całości. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > napinacz - nie > pompa ma swój - jak cieknie to wymienia się ją w całości. > pozdr Ok dzięki za odpowiedzi jutro ściągam stare uszczelniacze i jade po nowe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PCuno Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > a prowadnic nie masz przypadkiem wyrąbanych? zresztą na oko tego nie sprawdzisz Odnośnie prowadnic to nie wiem bo nie sprawdzałem, ale następne uszczelniacze które kupiłem były silikonowe miękkie, elastyczne i odporne na odkształcenia. W temacie uszczelniaczy mam doświadczenie z innych dziedzin m.in pneumatyka i hydraulika i wiem że twarde i sztywne uszczelniacze nie zdają egzaminu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 No uszczelniacz wymieniony tylko górny ciekł, nowy pasek i jest ok. Uszczelniacz za mocno wbiłem o ok2mm ale nie powinno być kłopotu jedynie przy następnej wymianie z wyciągnieciem . A i pytanie jeszcze czy jeśli pasek rozrządu byłby zle założony o 1 ząbek do tyłu lub w przód czy były by dosyć widoczne objawy pracy silnika, czy dałoby się jeździć normalnie? 1.0 fre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.