DALES_SC Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 tak z ciekawości bo czeka mnie remont dołu i się zastanawiam czy lepszy 8v czy 16v , cenowo pewnie 16 tka drozsza do remontu?? a koni pewnie jest to samo ???? z góry dziękuje za odpowiedzi i jak coś będzie góra 8 mka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > tak z ciekawości bo czeka mnie remont dołu i się zastanawiam czy lepszy 8v czy 16v , cenowo pewnie > 16 tka drozsza do remontu?? a koni pewnie jest to samo ???? z góry dziękuje za odpowiedzi i > jak coś będzie góra 8 mka Dół niby lepszy. Lepsze korby, ale tłoki wklesłe to przy górze 8v odpreży motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Dół niby lepszy. Lepsze korby, ale tłoki wklesłe to przy górze 8v odpreży motor. czyli ideał pod T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > czyli ideał pod T Niby tak, ale dla doświadczonego stroiciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 ja nie będe mieć turbo tylko prawie serie mam dół 8mkowy w garażu i chyba jego wyremontuje no nic tak tylko z ciekawości pytałem dziekuje wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > ja nie będe mieć turbo tylko prawie serie mam dół 8mkowy w garażu i chyba jego wyremontuje no nic > tak tylko z ciekawości pytałem dziekuje wszystkim A na czym ma polegać remont ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 pierscienie, panewki wszystkie oringi , i inne pierdółki bo chce miec prawie nówke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > A na czym ma polegać remont ? mam dol silnika 16v w piwnicy ...czy moge z niego przelozyc tylko korby do mojego 1.2 8V? (korby z 16V sa lzejsze od 8V...bedzie to odczuwalna roznica?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > pierscienie, panewki wszystkie oringi , i inne pierdółki bo chce miec prawie nówke Jak chcesz mieć prawie nówkę to trzeba wymienić tłoki na nadwymiar i zrobić szlif cylindrów. W innym wypadku to tylko maskowanie strupa pudrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > mam dol silnika 16v w piwnicy ...czy moge z niego przelozyc tylko korby do mojego 1.2 8V? (korby z > 16V sa lzejsze od 8V...bedzie to odczuwalna roznica?) Mysle, że nie warto rozbierać silnika tylko po to żeby przełożyć korby. Różnica nie jest duza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Jak chcesz mieć prawie nówkę to trzeba wymienić tłoki na nadwymiar i zrobić szlif cylindrów. W > innym wypadku to tylko maskowanie strupa pudrem hmmm pomyśle jutro popytam ile taka operacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Mysle, że nie warto rozbierać silnika tylko po to żeby przełożyć korby. Różnica nie jest duza. a jak juz bym rozbieral to co mu zrobic by sie lepiej wkrecal? korby z 16V podobno mozna 'poscinac' przeciwwagi ...i potem koniecznie wywazyc co tam jeszcze robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > a jak juz bym rozbieral to co mu zrobic by sie lepiej wkrecal? > korby z 16V > podobno mozna 'poscinac' przeciwwagi ...i potem koniecznie wywazyc > co tam jeszcze robic? Zamach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Zamach... eee to juz jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 własnie ja też może cos zrobie z zamachem o ile go odelżyć to ma byc prawie seria silnik więc niechce jakoś za mocno by nie popsuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2010 > własnie ja też może cos zrobie z zamachem o ile go odelżyć to ma byc prawie seria silnik więc > niechce jakoś za mocno by nie popsuć do seri to 1kg nie wiecej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2010 > do seri to 1kg nie wiecej... tzn odelżyć go do 1 kg czy tylko o 1 kg silnik bedzie miec kolo 80 paru koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2010 o 1 kg, a tak wg mnie to możesz o 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2010 ja to chyba do Ciebie się zgłosze bo ty wiesz co gdzie i ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2010 chyba wszelkie namiary masz, tel, gg, mail, rozmiar buta możemy pogawędzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 Pytanko Mam pekniety blok w 8v i mam drugi caly goly i chce wszystko do niego przelozyc ze starej 8v jak sadzicie tloki dac nowe? czy te stare wpasowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Pytanko > Mam pekniety blok w 8v i mam drugi caly goly i chce wszystko do niego przelozyc ze starej 8v jak > sadzicie tloki dac nowe? czy te stare wpasowac? Tu nie ma co myśleć, to trzeba zmierzyć, obadać na żywo. Jeśli kwalifikuje się do szlifu to szlif i nowe tłoki a jeśli zużycie mieści się w normie to stare tłoki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > podobno mozna 'poscinac' przeciwwagi ...i potem koniecznie wywazyc > co tam jeszcze robic? Jak nie planujesz kręcić bardzo wysoko to myślę, że nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Jak nie planujesz kręcić bardzo wysoko to myślę, że nie ma sensu. Na sezon 2011 biore sie za wyglad a w 2012 na jakies T bym sie szykowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.