matfiej Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 Po nocy, w niskich temperaturach rano muszę odpalić i zaraz potem dodawać trochę gazu bo inaczej obroty są bardzo niskie (700-900). Po chwili jak już się unormują na poziomie 1400-1500 wszystko jest ok, ale jakbym zgasił i odpalił jeszcze raz to znowu to samo. Problem znika dopiero po nagrzaniu i wtedy odpala bez problemów. Examiner błędów nie widzi, gdzie i czego szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Examiner błędów nie widzi, gdzie i czego > szukać A jaką temperaturę przy zimnym silniku pokazuje examiner? Mógł Ci paść czujnik temperatury i ECU silnika myśli, że jest ciepły. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > A jaką temperaturę przy zimnym silniku pokazuje examiner? > Mógł Ci paść czujnik temperatury i ECU silnika myśli, że jest ciepły. > Pozdrawiam BAS potwierdzam slowa mojego mentora czujnik temperatury plynu chlodzacego padl prawdopodobnie... koszt noqwego: 20-40 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > potwierdzam slowa mojego mentora > czujnik temperatury plynu chlodzacego padl prawdopodobnie... > koszt noqwego: 20-40 zł ten w termostacie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > ten w termostacie?? Jeśli masz 2 czujniki to NIE ten na chłodnicy czyli ten w termostacie, jeśli masz jeden czujnik 2 obwodowy w termostacie to też ten w termostacie. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 zmieniłem czujnik ale problem pozostał. Co dalej posprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julek Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 jeśli chodzi o bravę z lpg to obstawiał bym problem z inst. gazową, u mnie zawór gazu był uszkodzony, też był problem z paleniem na zimnym, po wymianie problem zniknął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 jak doszedłeś do tego, że to zawór lpg, gdzie się on znajduje. Ostatnio jeździłem tylko na benzynie i problem również występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julek Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 byłem u gazownika i ten stwierdził, że zawór gazu przepuszcza, wymienił go i po tym problemy znikły. U mnie był problem z paleniem jak silnik był zimny, długo kręcił rozrusznikiem, przy wyższych obrotach jak wyprzedzałem itp. dusił się, jak silnik był ciepły palił bez problemów, za pierwszym razem jeśli masz podobne objawy to obstawiał bym instalacje, też sprawdzałem, jeździłem tylko na pb ale problem wystepował mimo to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.