Skocz do zawartości

jakie świece i kable do vectry B


Palczewskiw

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam

> Czas na wymianę świec i kabli.

> Kupić to co dają w sklepie czy szukać czegoś konkretnego,

> co możecie polecić do Vectry z LPG ??

> pozdrawiam

> Wojtek

Na wszystkie twoje pytania odpowiem - NGK

I nie daj sobie wcisnąć jakieś 16 - elektrodowe świece za trylion PLN,

Dwu elektrodowe dostarczą wystarczająco mocną iskrę do LPG.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na wszystkie twoje pytania odpowiem - NGK

Dla mnie super jakość NGK minęła w momencie gdy zakupiłem kable do fiata żony i miały przebicie (przy fajce jednego wystawał przewód) boje_sie.gif Wymienione na inne działają bez zastrzeżeń ale niesmak pozostał

> Dwu elektrodowe dostarczą wystarczająco mocną iskrę do LPG.

niektóre silniki potrzebuja takich nawet bez LPG zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Czas na wymianę świec i kabli.

> Kupić to co dają w sklepie czy szukać czegoś konkretnego,

> co możecie polecić do Vectry z LPG ??

> pozdrawiam

> Wojtek

Świece oryginalne, ich cena pozytywnie zaskakuje a są bdb jakościowo. ok.gif Kable były dobre kiedyś NGK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miały przebicie

> (przy fajce jednego wystawał przewód)

No przyznam szczerze ja w swojej karierze przerobiłem osobiście ze 4 komplety NGK i nigdy nie miałem takiej sytuacji jak opisałeś.

Jakbym na takie trafił od razu bym reklamował.

Teraz jeżdżę na kablach około 3 lat (sporo czasu mineło hmm.gif) może rzeczywiście jakość spadła jak w przypadku termostatów Wahlera.

> niektóre silniki potrzebuja takich nawet bez LPG

Ale niektórzy uważają jak włożą taką co ma "16" elektrod to mu do silnika dojdzie ze 20 koni.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie super jakość NGK minęła w momencie gdy zakupiłem kable do fiata żony i miały przebicie

> (przy fajce jednego wystawał przewód)

Mam podobne odczucia co do świec.

NGK po 40kkm wyglądały na bardzo zużyte i wypalone. Przerwa zwiększyła się niemal podwójnie.

Następne wsadziłem polskie Iskry, które po podobnym okresie wyglądały na prawie nówki icon_eek.gifok.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakbym na takie trafił od razu bym reklamował.

tak zrobiłem i następny komplet kabli tej firmy był juz ok ok.gif

> Teraz jeżdżę na kablach około 3 lat (sporo czasu mineło ) może rzeczywiście jakość spadła jak w

> przypadku termostatów Wahlera.

Może, kolejni którzy zrobili markę i zaczęli oszczędzać. crazy.gif

> Ale niektórzy uważają jak włożą taką co ma "16" elektrod to mu do silnika dojdzie ze 20 koni.

To juz inna inszość i wina sprzedawców chcących wepchnąć klientowi droższy produkt ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na wszystkie twoje pytania odpowiem - NGK

> I nie daj sobie wcisnąć jakieś 16 - elektrodowe świece za trylion PLN,

> Dwu elektrodowe dostarczą wystarczająco mocną iskrę do LPG.

> PZDR VEN

Nie wiem jak jest akurat w tym silniku, ale do Y26SE i Y32SE wymagane są świece 4-elektrodowe (wg instrukcji), więc to Wasze nabijanie się jest trochę nie na miejscu... icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vendorr mial na mysli fakt, aby nie montowac swiec zaplonowych niby "zwiekszajacych moc i zmniejszajacych spalanie", w ktorych zamontowane jest "pincet" elektrod wykonanych w technologii niemal kosmicznej i roznych dupereli, co w necie niestety czesto mozna spotkac....

Ogolna zasada jest to, aby montowac swiece zaplonowe zgodnie z wymaganiami producenta pojazdu czy silnika (bez podzialu na zasilanie benzyna lub alternatywne LPG) i wlasnie taki poglad kolega Vendorr chcial przedstawic, co osobiscie popieram. Osobiscie nie uznaje swiec zaplonowych "idealnych" do LPG....Swieca musi byc dobrana do danego typu silnika i bedzie dzialac poprawnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie chciałem zwrócić uwagę na fakt, że świece mające więcej niż 1 czy 2 elektrody to niekoniecznie muszą być "te do gazu", tylko producent może po prostu takich wymagać w instrukcji. waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Vendorr chcial przedstawic, co osobiscie popieram. Osobiscie nie uznaje swiec zaplonowych

> "idealnych" do LPG....Swieca musi byc dobrana do danego typu silnika i bedzie dzialac

> poprawnie.

Dziękować za zabranie głosu za mnie i wyrażenie moich myśli.

Fakt są silniki gdzie producent/inżynier wymyślił sobie zastosowanie świecy więcej niż dwu elektrodową i się z tym nie będę spierał, ale montowanie do hundaja 1100 czy tam 1000 świec 4 elektrodowych, pytam się - czemu to miało by niby służyć oprócz wysuszenia portfela klienta warsztatu??

Ps. Jeszcze jakby to były markowe świece...

ale klient zapłacił za mega 4 - elktrodowe świece...

facepalm.gif

Dlatego ja się teraz serwisuje w jednym miejscu ... wink.gif

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody zaplonowe tylko dobrych firm, niestety Janmory, Sentechy i inne badziewie wytrzymuje, szczegolnie z gazociagiem, naprawde niedlugo. Ze swiec, poza NGK, polecam rowniez BERU i DENSO. Wskazane by bylo dowiedziec sie o koszt oryginalnych w ASO, cena moze byc zaskakujaco atrakcyjna.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Czas na wymianę świec i kabli.

> Kupić to co dają w sklepie czy szukać czegoś konkretnego,

> co możecie polecić do Vectry z LPG ??

Ja polecę świece i kable orginalne Opla. W AF od nowości przez 8 lat te same kable i nie było problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.