Mars_wrc Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Witam Wszystkich, mam pewien problem ze swoim SC. Często gęsto obroty falują mi w zakresie 1500-2000 rpm. Jeśli nic nie zrobię to będą falować cały czas. Natomiast jesli wrzucę jakiś bieg i trzymając hamulec zduszę silnik do 800-1000 rmp ze dwa razy to przestają falować i silnik ładnie trzyma wolne na poziomie 1000 rmp. Czasem cały dzień mogę jeździć i jest OK, a czasem świruje i bez przerwy faluje. Z reguły falowanie zaczyna się jak motor się nagrzeje trochę, w sensie złapie 90 stopni. Czego to może być wina? Krokowiec? Przepustnica? Komp? Silnik ma ostry wałek, ale to nie jego wina bo często gęsto trzyma te wolne na normalnym poziomie. Z góry dzięki za pomoc. POZDRO Mars Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > Witam Wszystkich, > mam pewien problem ze swoim SC. Często gęsto obroty falują mi w zakresie 1500-2000 rpm. Jeśli nic > nie zrobię to będą falować cały czas. Natomiast jesli wrzucę jakiś bieg i trzymając hamulec > zduszę silnik do 800-1000 rmp ze dwa razy to przestają falować i silnik ładnie trzyma wolne na > poziomie 1000 rmp. Czasem cały dzień mogę jeździć i jest OK, a czasem świruje i bez przerwy > faluje. Z reguły falowanie zaczyna się jak motor się nagrzeje trochę, w sensie złapie 90 > stopni. Czego to może być wina? Krokowiec? Przepustnica? Komp? > Silnik ma ostry wałek, ale to nie jego wina bo często gęsto trzyma te wolne na normalnym poziomie. > Z góry dzięki za pomoc. > POZDRO > Mars Miałem to samo - zmieniłem krokowca i przestało ale... ale za niedługo znikły wolne obroty Dałem nowego krokowca ale obrotów dalej niema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > Witam Wszystkich, > mam pewien problem ze swoim SC. Często gęsto obroty falują mi w zakresie 1500-2000 rpm. Jeśli nic > nie zrobię to będą falować cały czas. Natomiast jesli wrzucę jakiś bieg i trzymając hamulec > zduszę silnik do 800-1000 rmp ze dwa razy to przestają falować i silnik ładnie trzyma wolne na > poziomie 1000 rmp. Czasem cały dzień mogę jeździć i jest OK, a czasem świruje i bez przerwy > faluje. Z reguły falowanie zaczyna się jak motor się nagrzeje trochę, w sensie złapie 90 > stopni. Czego to może być wina? Krokowiec? Przepustnica? Komp? > Silnik ma ostry wałek, ale to nie jego wina bo często gęsto trzyma te wolne na normalnym poziomie. > Z góry dzięki za pomoc. > POZDRO > Mars jaka przepustnica?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > jaka przepustnica?? Na pewno większa niż seryjna. Nie wiem szczerze jaka. Nie ja budowałem auto. Ktoś mi kiedyś powiedział, oglądając ją, że jest "trochę niedokładnie" wykonana. Czy to jest przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > Na pewno większa niż seryjna. Nie wiem szczerze jaka. Nie ja budowałem auto. Ktoś mi kiedyś > powiedział, oglądając ją, że jest "trochę niedokładnie" wykonana. Czy to jest przyczyną? bardzo mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > Witam Wszystkich, > mam pewien problem ze swoim SC. Często gęsto obroty falują mi w zakresie 1500-2000 rpm. Jeśli nic > nie zrobię to będą falować cały czas. Natomiast jesli wrzucę jakiś bieg i trzymając hamulec > zduszę silnik do 800-1000 rmp ze dwa razy to przestają falować i silnik ładnie trzyma wolne na > poziomie 1000 rmp. Czasem cały dzień mogę jeździć i jest OK, a czasem świruje i bez przerwy > faluje. Z reguły falowanie zaczyna się jak motor się nagrzeje trochę, w sensie złapie 90 > stopni. Czego to może być wina? Krokowiec? Przepustnica? Komp? > Silnik ma ostry wałek, ale to nie jego wina bo często gęsto trzyma te wolne na normalnym poziomie. > Z góry dzięki za pomoc. > POZDRO > Mars U mnie dokładnie tak było jak krokowiec sie konczył a po tygodniu czy dwóch umarł całkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alzar Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Ja miałem identyczne objawy jak łapał lewe powietrze przez przetarty wężyk od zaślepionego króćca w przepustnicy. Więc sprawdził bym na Twoim miejscu czy nie łapie gdzieś lewego powietrza przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > Na pewno większa niż seryjna. Nie wiem szczerze jaka. Nie ja budowałem auto. Ktoś mi kiedyś > powiedział, oglądając ją, że jest "trochę niedokładnie" wykonana. Czy to jest przyczyną? u mnie to byłą przyczyna, niedokładne wykonanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > Na pewno większa niż seryjna. Nie wiem szczerze jaka. Nie ja budowałem auto. Ktoś mi kiedyś > powiedział, oglądając ją, że jest "trochę niedokładnie" wykonana. Czy to jest przyczyną? przestnice robil jegomosc z tego forum podjedz zrobie ci cos z tymi obrotami to 2 min roboty i nie masz swiatla z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 1 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > przestnice robil jegomosc z tego forum podjedz zrobie ci cos z tymi obrotami to 2 min roboty i nie > masz swiatla z przodu Już na początku siekierek myślałem, że to Ty Potem się dopiero upewniłem. A światło działa jak się pomerda za kabelki. Zadzwonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.