reper Napisano 18 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 mam problem auto 198tyś przebiegu 80 na lpg i błąd zapchanego katalizatora auto się trochę muli i wywala błąd ,sondy lambda są nowe więc to nie ich wina nie wiem co z tym robic silnik jest 16v wiec katalizator zintegrowany z kolektorem nigdzie nie mogę dostać tego cudu jak wyspawam katalizator to chyba bedzie dalej błedy wywalać? no i to spalnie pali 10l w trasie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 18 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 > jak wyspawam katalizator to chyba bedzie dalej błedy wywalać? Nie będzie czytamy no i to spalnie pali 10l w trasie ... Albo sondy albo mapsensor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Korczu Napisano 21 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2011 A jaki kod błędu Ci się wyświetla? Mnie od jakiegoś czasu ciągle pojawiają się błędy P1171 i P1172 a na gazie mam już zrobione 150 tyś km. Jeden mechanik powiedział mi że to może być coś z sondą lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > A jaki kod błędu Ci się wyświetla? > Mnie od jakiegoś czasu ciągle pojawiają się błędy P1171 i P1172 a na gazie mam już zrobione 150 tyś > km. Jeden mechanik powiedział mi że to może być coś z sondą lambda. sonde mam nową chyba jej muszę emultor założyć o taki EMULATOR RURKOWY p1141 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > mam problem auto 198tyś przebiegu 80 na lpg i błąd zapchanego katalizatora auto się trochę muli i > wywala błąd ,sondy lambda Wyciąć zawartość i wstawić uniwersalny będzie po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
checinski Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > Wyciąć zawartość i wstawić uniwersalny będzie po problemie. Nie tak prosto tam jest kolektor żeliwny, przerabiałem temat jakiś czas temu zamówiłem nowego kata i w zamian za obniżkę oddawałem starego, facet twierdził że została 1/3 zawartości kata po 230tkm. koszt z tego co pamiętam ok 1100 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > Nie tak prosto tam jest kolektor żeliwny, przerabiałem temat jakiś czas temu zamówiłem nowego kata > i w zamian za obniżkę oddawałem starego, facet twierdził że została 1/3 zawartości kata po > 230tkm. > koszt z tego co pamiętam ok 1100 zł Żaden problem wymienić kolektor na taki sprzed CF3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > Żaden problem wymienić kolektor na taki sprzed CF3. ile to kosztuje i jak wygląda? ja liczyłem że tego przepołowie i wyciągne wkład a potem pospawam a tu mówicie ze całe żeliwo pucha też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > ile to kosztuje i jak wygląda? Koszt? Allegro Wygląd? Google > ja liczyłem że tego przepołowie i wyciągne wkład a potem pospawam a tu mówicie ze całe żeliwo pucha > też? Żeliwo na puszkę? nie, pucha jest "stalowa". rozciąć, potem spawać? bez sensu Wymienić kolektor, do tego dać 2 rurkę, za tym katalizator i na końcu pomyśleć o sondzie. Popatrz na Cento, ile tam różnych wydumek jeździ. Na prawdę, taka zmiana to najmniejszy możliwy problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > Koszt? > Allegro > Wygląd? > Google > Żeliwo na puszkę? nie, pucha jest "stalowa". > rozciąć, potem spawać? bez sensu > Wymienić kolektor, do tego dać 2 rurkę, za tym katalizator i na końcu pomyśleć o sondzie. > Popatrz na Cento, ile tam różnych wydumek jeździ. Na prawdę, taka zmiana to najmniejszy możliwy > problem Oh my god to prawie 300zł za te duperele trzeba wybulić po wymianie skrzyni nie mam już fundyszy migomat w dłoń i kątówka mnie czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > Oh my god to prawie 300zł za te duperele trzeba wybulić po wymianie skrzyni nie mam już fundyszy > migomat w dłoń i kątówka mnie czeka Ale Ty chcesz się pozbyć kata w ogóle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > Ale Ty chcesz się pozbyć kata w ogóle? musze bo jest zapchany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > musze bo jest zapchany Ale chcesz się go pozbyć czy wstawić w jego miejsce inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > Ale chcesz się go pozbyć czy wstawić w jego miejsce inny? całkiem wywalić wkład ze środka puszki i zostawić pustą błąd druga sonda wywala i tak od nowości zastosuje emulator z rurki i się uspokoi kiedys auto miało pekniety pierscien na jednym cylku i paliło 1l oleju na 500km tak przejechałem z 5 tys do remontu chyba kat dostał po głowie nie? obecny przebieg 201tyś kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 To wstaw dowolny pasujący kolektor, do tego 2rurkę i "emulator". No chyba że lubisz spawać ZTCW kolektory w 1.2 są praktycznie zamienne, dopiero te nowsze maja jakies tam roznice w rozstawie szpilek. Ale szczegóły to na centokaciku raczej sie dowiesz, ja miałem 899 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > To wstaw dowolny pasujący kolektor, do tego 2rurkę i "emulator". > No chyba że lubisz spawać > ZTCW kolektory w 1.2 są praktycznie zamienne, dopiero te nowsze maja jakies tam roznice w rozstawie > szpilek. Ale szczegóły to na centokaciku raczej sie dowiesz, ja miałem 899 jest inny rozstaw szpilek ale spokojnie da się założyć kolektor z pierwszych szesnastek ( trzeba porobić fasolki w kolektorze). Sam kolektor to koszt max 50 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > jest inny rozstaw szpilek ale spokojnie da się założyć kolektor z pierwszych szesnastek ( trzeba > porobić fasolki w kolektorze). No właśnie mi coś takiego po głowie chodziło. > Sam kolektor to koszt max 50 zł . O to to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > No właśnie mi coś takiego po głowie chodziło. > O to to. tylko że pierwsze 16v miały jedną sonde a te nowsze mają 2 pozatym jeszcze tą dwururke trzeba kupić nową bo używka chyba będzie już wypalona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > tylko że pierwsze 16v miały jedną sonde a te nowsze mają 2 Tak, ale druga jest za katem > pozatym jeszcze tą dwururke trzeba kupić > nową bo używka chyba będzie już wypalona Wypalona? Mi przez 350kkm sie nie przepaliła więc nie sądzę by była wypalona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > tylko że pierwsze 16v miały jedną sonde a te nowsze mają 2 pozatym jeszcze tą dwururke trzeba kupić > nową bo używka chyba będzie już wypalona ale tam w kolektorze nie ma miejsca na sondę tylko w kolejnym fragmencie rury wydechowej . I nie jest to 2 rurka bo tam wydech z kolektora odrazu schodzi się w 1 rurę i samo wspawanie gniazda pod sondę nie jest raczej problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > ale tam w kolektorze nie ma miejsca na sondę tylko w kolejnym fragmencie rury wydechowej . I nie > jest to 2 rurka bo tam wydech z kolektora odrazu schodzi się w 1 rurę i samo wspawanie gniazda > pod sondę nie jest raczej problemem czyli bym miał 4-2-1 kolektor hmm moze moc sie poprawi....bo dół ma słaby jak żółw ten silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.