Skocz do zawartości

Albea 1.2 16v zapchany katalizator


reper

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem auto 198tyś przebiegu 80 na lpg i błąd zapchanego katalizatora auto się trochę muli i wywala błąd ,sondy lambda są nowe więc to nie ich wina nie wiem co z tym robic silnik jest 16v wiec katalizator zintegrowany z kolektorem nigdzie nie mogę dostać tego cudu

jak wyspawam katalizator to chyba bedzie dalej błedy wywalać? no i to spalnie pali 10l w trasie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki kod błędu Ci się wyświetla?

Mnie od jakiegoś czasu ciągle pojawiają się błędy P1171 i P1172 a na gazie mam już zrobione 150 tyś km. Jeden mechanik powiedział mi że to może być coś z sondą lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> A jaki kod błędu Ci się wyświetla?

> Mnie od jakiegoś czasu ciągle pojawiają się błędy P1171 i P1172 a na gazie mam już zrobione 150 tyś

> km. Jeden mechanik powiedział mi że to może być coś z sondą lambda.

sonde mam nową chyba jej muszę emultor założyć o taki EMULATOR RURKOWY

p1141

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyciąć zawartość i wstawić uniwersalny będzie po problemie.

Nie tak prosto tam jest kolektor żeliwny, przerabiałem temat jakiś czas temu zamówiłem nowego kata i w zamian za obniżkę oddawałem starego, facet twierdził że została 1/3 zawartości kata po 230tkm.

koszt z tego co pamiętam ok 1100 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie tak prosto tam jest kolektor żeliwny, przerabiałem temat jakiś czas temu zamówiłem nowego kata

> i w zamian za obniżkę oddawałem starego, facet twierdził że została 1/3 zawartości kata po

> 230tkm.

> koszt z tego co pamiętam ok 1100 zł

Żaden problem wymienić kolektor na taki sprzed CF3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile to kosztuje i jak wygląda?

Koszt?

Allegro

Wygląd?

Google

> ja liczyłem że tego przepołowie i wyciągne wkład a potem pospawam a tu mówicie ze całe żeliwo pucha

> też?

Żeliwo na puszkę? nie, pucha jest "stalowa".

rozciąć, potem spawać? bez sensu 270751858-jezyk.gif

Wymienić kolektor, do tego dać 2 rurkę, za tym katalizator i na końcu pomyśleć o sondzie.

Popatrz na Cento, ile tam różnych wydumek jeździ. Na prawdę, taka zmiana to najmniejszy możliwy problem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koszt?

> Allegro

> Wygląd?

> Google

> Żeliwo na puszkę? nie, pucha jest "stalowa".

> rozciąć, potem spawać? bez sensu

> Wymienić kolektor, do tego dać 2 rurkę, za tym katalizator i na końcu pomyśleć o sondzie.

> Popatrz na Cento, ile tam różnych wydumek jeździ. Na prawdę, taka zmiana to najmniejszy możliwy

> problem

Oh my god to prawie 300zł za te duperele trzeba wybulić po wymianie skrzyni nie mam już fundyszy migomat w dłoń i kątówka mnie czeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oh my god to prawie 300zł za te duperele trzeba wybulić po wymianie skrzyni nie mam już fundyszy

> migomat w dłoń i kątówka mnie czeka

Ale Ty chcesz się pozbyć kata w ogóle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale chcesz się go pozbyć czy wstawić w jego miejsce inny?

całkiem wywalić wkład ze środka puszki i zostawić pustą błąd druga sonda wywala i tak od nowości zastosuje emulator z rurki i się uspokoi kiedys auto miało pekniety pierscien na jednym cylku i paliło 1l oleju na 500km tak przejechałem z 5 tys do remontu chyba kat dostał po głowie nie? obecny przebieg 201tyś kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wstaw dowolny pasujący kolektor, do tego 2rurkę i "emulator".

No chyba że lubisz spawać zlosnik.gif

ZTCW kolektory w 1.2 są praktycznie zamienne, dopiero te nowsze maja jakies tam roznice w rozstawie szpilek. Ale szczegóły to na centokaciku raczej sie dowiesz, ja miałem 899 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wstaw dowolny pasujący kolektor, do tego 2rurkę i "emulator".

> No chyba że lubisz spawać

> ZTCW kolektory w 1.2 są praktycznie zamienne, dopiero te nowsze maja jakies tam roznice w rozstawie

> szpilek. Ale szczegóły to na centokaciku raczej sie dowiesz, ja miałem 899

jest inny rozstaw szpilek ale spokojnie da się założyć kolektor z pierwszych szesnastek ( trzeba porobić fasolki w kolektorze).

Sam kolektor to koszt max 50 zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest inny rozstaw szpilek ale spokojnie da się założyć kolektor z pierwszych szesnastek ( trzeba

> porobić fasolki w kolektorze).

No właśnie mi coś takiego po głowie chodziło.

> Sam kolektor to koszt max 50 zł .

O to to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko że pierwsze 16v miały jedną sonde a te nowsze mają 2

Tak, ale druga jest za katem zlosnik.gif

> pozatym jeszcze tą dwururke trzeba kupić

> nową bo używka chyba będzie już wypalona

Wypalona?

Mi przez 350kkm sie nie przepaliła więc nie sądzę by była wypalona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko że pierwsze 16v miały jedną sonde a te nowsze mają 2 pozatym jeszcze tą dwururke trzeba kupić

> nową bo używka chyba będzie już wypalona

ale tam w kolektorze nie ma miejsca na sondę tylko w kolejnym fragmencie rury wydechowej . I nie jest to 2 rurka bo tam wydech z kolektora odrazu schodzi się w 1 rurę i samo wspawanie gniazda pod sondę nie jest raczej problemem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale tam w kolektorze nie ma miejsca na sondę tylko w kolejnym fragmencie rury wydechowej . I nie

> jest to 2 rurka bo tam wydech z kolektora odrazu schodzi się w 1 rurę i samo wspawanie gniazda

> pod sondę nie jest raczej problemem

czyli bym miał 4-2-1 kolektor hmm moze moc sie poprawi....bo dół ma słaby jak żółw ten silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.