Skocz do zawartości

Objawy na LPG


zet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zaczynam sie powoli interesowac i rozgryzac budowe swojej instalki i zastanawia mnie kilka rzeczy:

Jakie są objawy zapchanego filtra fazy lotnej (typowe) ?

Jakie są objawy usterki reduktora ?

Moja instalka generalnie chodzi bardzo fajnie, ALE czasem zdarzy się jej przelaczyc podczas NORMALNEJ jazdy na benzyne, a po paru km znow wraca na gaz. Zastanawiam sie nad przyczyną (cos z reduktorem ?). Gdy jest zimno zaraz po przelaczeniu się (ustawiona na 27st.) na gazik lubi podlecieć smrodkiem w kabinie. Czasem na zimnym silniku przy dojezdzie do skrzyzowania lubi zgasnąć. Dodam ze jak juz silnik sie nagrzeje to chodzi bardzo dobrze. Ktos ma jakies pomysly ? Objawy nasiliły się nieco po wizycie u gazowników - podregulowali mi cisnienie na reduktorze (zmniejszyli) bo bylo podobno troche za wysokie. Instalka firmy VSI Prins grinser006.gif

Czy ktos z was orientuje się czy mozna samemu podregulować tą instalke ? (dostepnosc softu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Zaczynam sie powoli interesowac i rozgryzac budowe swojej instalki i zastanawia mnie kilka rzeczy:

> Jakie są objawy zapchanego filtra fazy lotnej (typowe) ?

> Jakie są objawy usterki reduktora ?

> Moja instalka generalnie chodzi bardzo fajnie, ALE czasem zdarzy się jej przelaczyc podczas

> NORMALNEJ jazdy na benzyne, a po paru km znow wraca na gaz. Zastanawiam sie nad przyczyną (cos

> z reduktorem ?). Gdy jest zimno zaraz po przelaczeniu się (ustawiona na 27st.) na gazik lubi

> podlecieć smrodkiem w kabinie. Czasem na zimnym silniku przy dojezdzie do skrzyzowania lubi

> zgasnąć. Dodam ze jak juz silnik sie nagrzeje to chodzi bardzo dobrze. Ktos ma jakies pomysly

> ? Objawy nasiliły się nieco po wizycie u gazowników - podregulowali mi cisnienie na

> reduktorze (zmniejszyli) bo bylo podobno troche za wysokie. Instalka firmy VSI Prins

> Czy ktos z was orientuje się czy mozna samemu podregulować tą instalke ? (dostepnosc softu)

Objaw zapchanego filtra lub reduktora to spadek ciśnienia, więc przełączenie z lpg na benz. Co do gaśnięcia i zapachu to sprawdź czy reduktor jest gorący, bo wygląda na to, że nie jest dogrzany. Zamarza i efektem jest zalewanie. Poziom płynu również sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.