zet Napisano 21 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2011 Witam! Zaczynam sie powoli interesowac i rozgryzac budowe swojej instalki i zastanawia mnie kilka rzeczy: Jakie są objawy zapchanego filtra fazy lotnej (typowe) ? Jakie są objawy usterki reduktora ? Moja instalka generalnie chodzi bardzo fajnie, ALE czasem zdarzy się jej przelaczyc podczas NORMALNEJ jazdy na benzyne, a po paru km znow wraca na gaz. Zastanawiam sie nad przyczyną (cos z reduktorem ?). Gdy jest zimno zaraz po przelaczeniu się (ustawiona na 27st.) na gazik lubi podlecieć smrodkiem w kabinie. Czasem na zimnym silniku przy dojezdzie do skrzyzowania lubi zgasnąć. Dodam ze jak juz silnik sie nagrzeje to chodzi bardzo dobrze. Ktos ma jakies pomysly ? Objawy nasiliły się nieco po wizycie u gazowników - podregulowali mi cisnienie na reduktorze (zmniejszyli) bo bylo podobno troche za wysokie. Instalka firmy VSI Prins Czy ktos z was orientuje się czy mozna samemu podregulować tą instalke ? (dostepnosc softu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 22 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2011 > Witam! > Zaczynam sie powoli interesowac i rozgryzac budowe swojej instalki i zastanawia mnie kilka rzeczy: > Jakie są objawy zapchanego filtra fazy lotnej (typowe) ? > Jakie są objawy usterki reduktora ? > Moja instalka generalnie chodzi bardzo fajnie, ALE czasem zdarzy się jej przelaczyc podczas > NORMALNEJ jazdy na benzyne, a po paru km znow wraca na gaz. Zastanawiam sie nad przyczyną (cos > z reduktorem ?). Gdy jest zimno zaraz po przelaczeniu się (ustawiona na 27st.) na gazik lubi > podlecieć smrodkiem w kabinie. Czasem na zimnym silniku przy dojezdzie do skrzyzowania lubi > zgasnąć. Dodam ze jak juz silnik sie nagrzeje to chodzi bardzo dobrze. Ktos ma jakies pomysly > ? Objawy nasiliły się nieco po wizycie u gazowników - podregulowali mi cisnienie na > reduktorze (zmniejszyli) bo bylo podobno troche za wysokie. Instalka firmy VSI Prins > Czy ktos z was orientuje się czy mozna samemu podregulować tą instalke ? (dostepnosc softu) Objaw zapchanego filtra lub reduktora to spadek ciśnienia, więc przełączenie z lpg na benz. Co do gaśnięcia i zapachu to sprawdź czy reduktor jest gorący, bo wygląda na to, że nie jest dogrzany. Zamarza i efektem jest zalewanie. Poziom płynu również sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.