Pirat7993 Napisano 13 Marca 2011 Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 Witam, kolega ma problem, a ja nie mialem stycznosci z listwą wtryskową i wtryskami z punto 1.2 mpi z 2003 samochod swiezo po swapie silnik 1.2 z p1 75, kolektor + przepustnica p1 75 listwa wtryskowa z p2 8V mpi (bez powrotu) pompa paliwa 3 barowa. silnik pali od strzala ale kopci mocno a nawet pluje niedopalonym paliwem, sonda lambda nowa, swiece nowe, kable nowe, kompresja po 14atm na rozgrzanym silniku. Probowalem obnizyc cisnienie paliwa poprzez redukcje napiecia na pompie, ale przy ustawieniach 5-6V na wolnych obrotach bylo w miare ok dymienie do konca nie ustalo ale bylo w miare dobrze, ale jak sie probowalo wejsc na obroty to z wielkim trudem i do tego dymiac jak nigdy. czujnik temp dziala bo idzie od niego sygnal na zegar, przewod od map sensora nowy. brak jakichkolwiek dziur w dolocie zeby bral lewe powietrze. juz mi sie pomysly koncza jakby ktos mogl dac jaka kolwiek wskazowke bylbym wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 13 Marca 2011 Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 To może oryginalna listwa wraz w wtryskami tak jak to wyjechalo z fabryki będzie dobrym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 > To może oryginalna listwa wraz w wtryskami tak jak to wyjechalo z fabryki będzie dobrym > rozwiązaniem. tez jestem przekonany ze to to robi taką robote ale widzialem tez ze niektorzy jezdza z taką listwą i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Marca 2011 Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 > tez jestem przekonany ze to to robi taką robote > ale widzialem tez ze niektorzy jezdza z taką listwą i jest ok na listwie tak, ale nie na tych wtryskach. Wtryski sa wydajniejsze. Zalozyc oryginalne wtryski. Kosz pompy paliwa jest z SC 1.1 MPI ?? Bo gdzies regulator cisnienia musi byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 13 Marca 2011 Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 No ja miałem listwę od P1 a wtryski od 2ki i nie było to całkiem sprawne. Już dokładnie nie pamiętam co się tam z tym działo ale był problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 13 Marca 2011 Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 e no panie ... na listwie 8v jak dobrze pamietam jest utrzymywane 2,5 albo 2 bar ciśnienia a jak dales listwe bez powrotu to nawet przy pompie 1 bar masz tam duuuzo wiecej.... wiec wsio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 13 Marca 2011 Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 zgadzam sie brak regulatora cisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 14 Marca 2011 Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 Piotrek jaka pompa sedzi w baku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 14 Marca 2011 Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 A my mielismy takie objawy jak była walnieta pompa i nie dawała 3 bar a dużo mniej, tez kopcił jak głupi. Po wymianie wkładu wszystko jak ręką odjał, ale listwa z powrotem i regulatorem była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 > Piotrek jaka pompa sedzi w baku? pompa jest 3barowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 14 Marca 2011 Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 > pompa jest 3barowa Ale jaka? jaki kosz? MPI, zwykle SPI z pompa 3 bar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 > Ale jaka? jaki kosz? MPI, zwykle SPI z pompa 3 bar? hehe sorry kosz jest z CCS z pompą 3 barową tak ze temat juz jest praktycznie do zamkniecia bo wszystko juz jasne , tylko dla pewnosci pytalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 14 Marca 2011 Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 No to juz chyba wiesz ze macie uklad paliwowy bez regulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.