szeryf Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Witam, dawno temu w astrze gazownik zalozyl mi reduktor Romano, po przejechaniu 90 tys. km wymaga interwencji I teraz pytanie, czy bawic sie w regeneracje, czy wymienic na inny? Gazownik, ktory go zakladal zasugerowal wymiane na Tomasetto, i chce za to 250 zl. Co o tym myslicie? Czy dam rade wymienic reduktor sam? Podejrzewam ze podejscie gazu bedzie w innym miejscu, i co wtedy? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Ponawiam pytanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 O regeneracji, to się nie wypowiem, bo tego reduktora kompletnie nie znam. Natomiast, co do wymiany na Tomasetto, to zobacz sobie ile takie reduktory kosztują na allegro. Robiąc to samemu zaoszczędzisz maksymalnie 80 zł, ale jeśli pytasz, czy podołasz samemu, to może daj to zarobić gaziarzowi bez zastanawiania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Ja totalnie nic nie wiedząc o LPG sam zregenerowałem parownik i chodzi Więc nie jest to aż takie trudne. Myślę, że osoba ze średnimi umiejętnościami manualnymi poradzi sobie z wymianą tegoż podzespołu Regulacja to już inna brocha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pepe75 Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Ponawiam pytanie:) Regenerowałem kiedyś taki reduktor - kasa wywalona w błoto nie udało mi się go potem trwale wyregulować - nie trzymał parametrów. Po 2 miesiącach nerwówki zmieniłem go na nowy Lovato. Podczes montażu nie było zbyt wiele problemów z zaadoptowaniem przewodów wystarczyło lekko podgiąć zasilający. Wcześniej w innym autku regenerowałem reduktor Landi (LE98) taki aluminiowy i działał bezproblemowo. Może zależy to od zestawu naprawczego? Zmień lepiej na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 no dobra, przekonaliscie mnie, wymienie na nowy:) tylko jaki? czy ten tomasetto moze byc? zalezy mi na tym zeby mial kruciec do kompensacji, a widzialem ze sa wersje tomasetto z kruccem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2011 ponawiam pytanie z poprzedniego posta:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 30 Maja 2011 Udostępnij Napisano 30 Maja 2011 > ponawiam pytanie z poprzedniego posta:) Z tego co czytałem tomasetto to taka raczej niższa półka. Sam mam tomasetto zdaje się model AT i nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2011 > Z tego co czytałem tomasetto to taka raczej niższa półka. Sam mam tomasetto zdaje się model AT i > nie narzekam no moze i nizsza, ale auto tez z niskiej polki hehe byle dalo sie go w miare regulowac, i zeby wytrzymal chociaz tyle co ten, czyli 90 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.