luk94 Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Chciałem poruszyć temat który już pewno był wielokrotnie wałkowany. Czy można wobec tego jakoś jednoznacznie stwierdzić, że łączniki są zużyte po przebiegu ok 100tyś km po polskich drogach? Dodam tylko że nic nie stuka i nie puka, ale mam jakieś podejrzenia że łączniki już się kwalifikują do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik_fela_XI_98 Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 U mnie gdy padł w astrze g pukał na kazdej nierówności. EDIT: wyciąłem cytat całego posta... lelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eRd Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Stwierdzić można dość łatwo... Urwany kwalifikuje się do wymiany. Jeżeli natomiast nie jest urwany to warto obejrzeć ten gumowy odbój, na którym jest ta dość duża podkładka. Jeżeli jest zmasakrowany to warto go wymienić o ile występuje jako część zamienna i oczywiście pamiętać o nie dokręcaniu na maxa tylko z zachowaniem odpowiedniej odległości między podkładką a podstawą łącznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodoH Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Witam sposób moze prymitywny ale dosc skuteczny.Stajesz na twardym podlozu kostka lub rowny asfalt przy tynych drzwiach ruszasz buda na boki dosc energicznie ,jezeli maja luzy beda wyraznie slyszalne.Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.