Skocz do zawartości

Nie mam juz sily do mojej padaki


Sysio_SC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam od jakiegoś czasu, ciągnący się problem w moim bolidzie czasami zapalającej się kontrolki od oleju.

Wymieniłem czujnik, olej, filtry.

Problem jest mianowicie taki, że jak rozgrzeje się mocno silnik, to czasami zarzy sie kontrolka oleju. Zauwazylem ostatnio jeszcze to że jak powyłączam wszystko typu swiatla, radio itd. to kontrolka się wtedy nie zarzy.

Gdzie szukać przyczyny ?? Nie mam pomysłów.

Pozdrawiam

PS. Silnik to 1.1 MPI przelatane ok. 145 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Mam od jakiegoś czasu, ciągnący się problem w moim bolidzie czasami zapalającej się kontrolki od

> oleju.

> Wymieniłem czujnik, olej, filtry.

> Problem jest mianowicie taki, że jak rozgrzeje się mocno silnik, to czasami zarzy sie kontrolka

> oleju. Zauwazylem ostatnio jeszcze to że jak powyłączam wszystko typu swiatla, radio itd. to

> kontrolka się wtedy nie zarzy.

> Gdzie szukać przyczyny ?? Nie mam pomysłów.

> Pozdrawiam

> PS. Silnik to 1.1 MPI przelatane ok. 145 tys

skoro czujnik ok jest, a po zalaniu gestrzego uleju nic sie nie zmienia to albo pompa oleju albo panewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprobuj jakis mineral. Ale ja obstawiam tak jak wyzej napisalem

Dodam że ta kontrolka zarzy się tylko i wyłącznie na wolnych obrotach, dam troche gazu i problemu żadnego nie ma.

W czasie jazdy również wszystko OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... czyli ewentualnie jeszcze wymienić pompę oleju ??

nie do króćset nie...

tak w ogole to jechac i normalnym prawidłowo skalibrowanym manometrem sprawdzic jakie to cisnienie oleju jest

a tak w szczegole "żarzenie" kontrolki wskazuje na uszkodzenie wszytkiego z wyjatkiem ukąłdu smarowania w jaki sposób ma si ta kontrolka żarzyć jesli tam jest binarnie on-off

cyt"Zauwazylem ostatnio jeszcze to że jak powyłączam wszystko typu swiatla, radio itd. to kontrolka się wtedy nie zarzy."

co to ma za zwiazek z ukąłdem smarowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możesz jeszcze sprawdzić kompresję + próba olejowa. To dużo Ci powie o kondycji silnika

... kompresja robiona jakies 2 miesiace temu, wszystko w jak najlepszym porządku. Podjadę jeszcze na tą próbę olejową i zobaczymy co dalej.

Wielki dzięki wszystkim za porady i pomysły co dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam ten sam problem, wymieniłem olej filtr i czujnik. Manometr podaje ciśnienie 0,8 jak zimny i około 1 bara ja się nagrzeje. Czyli wszystko jest w normie bo powinno być >0,7.

Jeżdżę tak już ponad rok i nic się niedzieje 270751858-jezyk.gif, proponuje sprawdzić ciśnienie i jak będzie w normie to olać temat i jeździć tak wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przecie to proste budowa cepa

> problem nie znajduje si ew obwodzie kontrolki tylko w innym obwodzie połaczonym plusem z ta

> kontrolka a tym problemem jest brak masy

... to może być też dobry trop. gdyż jakieś 2 tygodnie temu padł mi rozrusznik i jak mi go robili to się okazało, że główna masa do silnika jest walnięta i musieli zrobić nową i może coś ta stara jeszcze chrzani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.