Cinek Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 Mam już nowe: - blok silnika - wał korbowy - wałek rozrządu - panewki - cylindry z pierścieniami Rozumiem że dół mogę już składać. Pytanie, jak ocenić zużycie szklanek? Średnio mi się uśmiecha płacić ponad 200 zł za nowe szklanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 bedziesz poprawial fabyke czy zwyczajnie skladasz wszystko do kupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 > bedziesz poprawial fabyke czy zwyczajnie skladasz wszystko do kupy Składam do kupy, może przy okazji poprawię fabrykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 > Mam już nowe: > - blok silnika > - wał korbowy > - wałek rozrządu > - panewki > - cylindry z pierścieniami > Rozumiem że dół mogę już składać. Pytanie, jak ocenić zużycie szklanek? Średnio mi się uśmiecha > płacić ponad 200 zł za nowe szklanki. Poszukać jakie mają mieć wymiary i zmierzyć ? Krzywizny można sprawdzić czujnikiem zegarowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 > Rozumiem że dół mogę już składać. Pytanie, jak ocenić zużycie szklanek? Średnio mi się uśmiecha > płacić ponad 200 zł za nowe szklanki. Weź nowe nie popełniaj mojego błędu Złożyłem malca na stare szklanki i stukał niemiłosiernie Nowy wałek = nowe szklanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 Jak masz nowy wałek rozrządu to głupotą było by nie założenie nowych szklanek.. (niestety nie mogę Ci pomóc w ich zdobyciu :/ ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 > Jak masz nowy wałek rozrządu to głupotą było by nie założenie nowych szklanek.. (niestety nie mogę > Ci pomóc w ich zdobyciu :/ ) Są na allegro, zadałem pytanie sprzedającemu, a dalej się zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 > Są na allegro, zadałem pytanie sprzedającemu, a dalej się zobaczy. no to spoko. Szczerze to myślałem że jeszcze gdzieś leżą w czeluściach półek , ale niestety :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 4 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2011 > no to spoko. Szczerze to myślałem że jeszcze gdzieś leżą w czeluściach półek , ale niestety :/ Zamówiłem komplet uszczelek, za szklanki zapłacę w poniedziałek. Nie mogę się doczekać przesyłki jak dziecko gwiazdki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2011 > Zamówiłem komplet uszczelek, za szklanki zapłacę w poniedziałek. > Nie mogę się doczekać przesyłki jak dziecko gwiazdki. Nie napalaj się tak mocno , bo to zawsze była loteria - nigdy nie wiesz na co trafisz, a efekty mogą być skrajnie różne . Silnik Poloneza złożony z przypadkowych nowych elementów przeważnie odpowiadał fabrycznemu po przebiegu 100 tys. km. Ale głowa do góry . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2011 > Nie napalaj się tak mocno , bo to zawsze była loteria - nigdy nie wiesz na co trafisz, a efekty > mogą być skrajnie różne . Silnik Poloneza złożony z przypadkowych nowych elementów przeważnie > odpowiadał fabrycznemu po przebiegu 100 tys. km. Ale głowa do góry . ciekawa teoria.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 5 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 > Nie napalaj się tak mocno , bo to zawsze była loteria - nigdy nie wiesz na co trafisz, a efekty > mogą być skrajnie różne . Silnik Poloneza złożony z przypadkowych nowych elementów przeważnie > odpowiadał fabrycznemu po przebiegu 100 tys. km. Ale głowa do góry . No to mnie pocieszyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 > No to mnie pocieszyłeś. Głupoty gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 5 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 > Głupoty gada Też tak myślę, w ogóle kolega amazaque jakoś strasznie krytykuje moje poldkowe poczynania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2011 > Głupoty gada Dlatego czekałem na rozwinięcie tej ciekawej teorii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2011 > Też tak myślę, w ogóle kolega amazaque jakoś strasznie krytykuje moje poldkowe poczynania. Nie krytykuję, a wręcz podziwiam . Zmontowałem w życiu kilka Polonezów od "zera", przy wielu asystowałem a wszystkie je znam od podszewki i wiem, co to były za samochody . Ale walcz! Każdy Poldek ocalony od zapomnienia jest bezcenny, a najważniejsze żeby blacha była dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.