Dzafa 700 Napisano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2005 Witam mam następujący problem z rana jak odpalam na tzw. Automacie czyli na benzynie a po przekroczeniu 2000 obr wchodzi na gaz, ale problem w tym że jak jest bardzo zimny to po przekręceniu kluczyka wchodzi od razu na 2000 i słyszę cyk (elektro zawór ) i od razu gaśnie. I tu pytanie jak zmienić w instalacji żeby przełączał się przy 2500 obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kruczi Napisano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2005 > Witam mam następujący problem z rana jak odpalam na tzw. Automacie > czyli na benzynie a po przekroczeniu 2000 obr wchodzi na gaz, > ale problem w tym że jak jest bardzo zimny to po przekręceniu > kluczyka wchodzi od razu na 2000 i słyszę cyk (elektro zawór ) i > od razu gaśnie. > I tu pytanie jak zmienić w instalacji żeby przełączał się przy 2500 > obr jaki masz sterownik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krawcmario Napisano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2005 > Witam mam następujący problem z rana jak odpalam na tzw. Automacie > czyli na benzynie a po przekroczeniu 2000 obr wchodzi na gaz, > ale problem w tym że jak jest bardzo zimny to po przekręceniu > kluczyka wchodzi od razu na 2000 i słyszę cyk (elektro zawór ) i > od razu gaśnie. > I tu pytanie jak zmienić w instalacji żeby przełączał się przy 2500 > obr Witam również ostatnio miałem taki problem coś jakby komp się zresetował ale na szczęście mam programik i kablek do kompa gazowego to mu zmieniłem na wyższe obroty zmiany paliwa Nie wiem dokładnie jaką kolega ma instalację i kompa do sterowania instalką jednak IMHO bez softu i kabelka nic nie wskurasz ewentualnie wizyta u gazownika ale może sie mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpajak1 Napisano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2005 > Witam mam następujący problem z rana jak odpalam na tzw. Automacie > czyli na benzynie a po przekroczeniu 2000 obr wchodzi na gaz, > ale problem w tym że jak jest bardzo zimny to po przekręceniu > kluczyka wchodzi od razu na 2000 i słyszę cyk (elektro zawór ) i > od razu gaśnie. > I tu pytanie jak zmienić w instalacji żeby przełączał się przy 2500 > obr Ja teraz przy mrozie zaraz po odpaleniu blokuje go na benzynie,jak przeade ok kilometra to daje na automat ijest Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzafa 700 Napisano 27 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2005 > jaki masz sterownik ? Lowato a komp AL- 604 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
likaon Napisano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2005 Mam tez dokladnie ten sam problem od momentu wymiany modulu zaplonu czyli od wczoraj. Troszkie to wkurza poniewaz przed wymiana mroz ,wilgoc zaden problem....z automatyczna zmiana benz/gaz. Mam nadzieje ,ze jak przejade 5-7 km na benzynce komp sie odpowiednio ustawi a jutro rano sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2005 > Mam tez dokladnie ten sam problem od momentu wymiany modulu zaplonu > czyli od wczoraj. Troszkie to wkurza poniewaz przed wymiana mroz > ,wilgoc zaden problem....z automatyczna zmiana benz/gaz. Mam > nadzieje ,ze jak przejade 5-7 km na benzynce komp sie > odpowiednio ustawi a jutro rano sprawdze. Jakie macie przełączniki (centralki)? Może macie w nich trymetry do regulacji progu przełączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzafa 700 Napisano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2005 > Jakie macie przełączniki (centralki)? Może macie w nich trymetry do > regulacji progu przełączenia. Mam zwykły przełącznik z jednym guzikiem Lewa - automat Prawa - benzyna Środek - gza Jutro sprawdzę czy mam tam coś do regulacji ale z tego co pamiętam jest tam mała dziurka na mały śrubokręt wz boku tego przełącznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2005 > Mam zwykły przełącznik z jednym guzikiem > Lewa - automat > Prawa - benzyna > Środek - gza > Jutro sprawdzę czy mam tam coś do regulacji ale z tego co pamiętam > jest tam mała dziurka na mały śrubokręt wz boku tego > przełącznika W tej dziurce powinien być trymetr, którym skorygujesz próg przełączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.