Skocz do zawartości

Brak mocy (dławienie) w przedziale 2500-3000 obr/min Diesel


tumkar

Rekomendowane odpowiedzi

> Help: mam problem, w dni przy opadach deszczu silnik mi się dławi, wykluczam zawór egier, czy ktos

> może : coś poradzić.

turbina, wtryski, ewentualnie nieszczelność w dolocie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Help: mam problem, w dni przy opadach deszczu silnik mi się dławi, wykluczam zawór egier, czy ktos

> może : coś poradzić.

Ktos juz kiedys mial takie problemy i podobno ten typ tak ma, wiec nie ma co zbytnio sie przejmować. ale pokop jeszcze na kąciku może odkopiesz tem gdzie bylo to opisywane ok.gif

nawet sie tam wypowiadales:

KLIKEN MACHEN zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktos juz kiedys mial takie problemy i podobno ten typ tak ma, wiec nie ma co zbytnio sie

> przejmować. ale pokop jeszcze na kąciku może odkopiesz tem gdzie bylo to opisywane

> nawet sie tam wypowiadales:

> KLIKEN MACHEN

Tearz jest ładna pogoda i sucho, i wszystko ok...może przepływka jest troch czuła na wilgoć, wróciłem nim z Austrii i do tej pory ok..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tearz jest ładna pogoda i sucho, i wszystko ok...może przepływka jest troch czuła na wilgoć,

> wróciłem nim z Austrii i do tej pory ok..

nie wiem, na benzynie tez mialem juz tak kilkanascie razy i wszystko samo ustepowało, ostatnio zrobilem trase w deszczu jakies 1000km i nic nie bylo czuć niewiem.gifwink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tearz jest ładna pogoda i sucho, i wszystko ok...może przepływka jest troch czuła na wilgoć,

> wróciłem nim z Austrii i do tej pory ok..

prosta zasada, spróbuj przeczyścić styki w złączach elektrycznych i je zabezpieczyć jakimś preparatem, na początek, roboty troszkę będzie, ale koszt najmniejszy, bo bez wymian czujników i dupereli waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, to mój pierwszy post na tym forum.

Też kilkanaście miesięcy walczyłem z podobnym problemem. Po każdym utrudnionym rozruchu, lub niechęcią do wejścia na obroty, podłączałem komputer i zawsze wykazywał ten sam błąd - awaria przepływomierza. Nie pomagało czyszczenie styków i złączy elektrycznych. Nie przyniosło też efektu przełożenie przepływomierza z innej Pandy. Miesiąc temu, po nocnej ulewie silnik już nie chciał się uruchomić. Odkręciłem dwie śruby mocujące element pomiarowy przepływomierza i okazało się, że w przepływomierzu jest sporo wody. Zacząłem sprawdzać dalej i w filtrze powietrza też była woda. Usunąłem wodę, wyczyściłem obudowę filtra powietrza i nie przykręcając wyjętego elementu elektronicznego czekałem na kolejny obfity opad deszczu. Woda ponownie dostała się do filtra powietrza. Po śladach poznałem jej drogę. Spływała na obudowę filtra powietrza po środkowym wkręcie mocującym plastykowe podszybie do nadwozia i jakąś nieszczelnością, od strony akumulatora dostawała się do wnętrza filtra. Silikonem uszczelniłem mocowanie wkrętu, a na obudowę filtra, za pomocą dwustronnej taśmy, przykleiłem kawałek grubej folii. Od tej pory silnik uruchamia się i pracuje normalnie. Komputer też nie wykazuje żadnych błędów, specjalnie wczoraj sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie możecie przesłać bądź zamieścić jakieś zdjęcie o który wkręt chodzi. Mam dokładnie te same objawy podczas deszczowej pogody. A jest to dosyć nieprzyjemny podczas wyprzedzania jak nie wiesz czy nagle nie braknie 0,5 sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.