Skocz do zawartości

Honda accord 2004r


doominik

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Jestem w trakcie szukania auta i po głowie chodzi mi accord z lat 2004-2005r. Niemal na pewno będzie to auto z silnikiem benzynowym, najlepiej 2,4. Chciałem zapytać kolegów mających styczność z tymi autkami o ewentualne bolączki tych aut (choć jeśli chodzi o silniki noPb raczej nie ma czego się czepiać). Jak sprawują się skrzynie automatyczne?

Przeglądając autotrader i sprawdzając parametry techniczne rzuciła mi się w oczy ciekawa rzecz, a konkretnie to, że spalanie wersji automatycznej jest niższe niż manualnej. Czy to jest prawda, czy może pomylili rubryki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> Jestem w trakcie szukania auta i po głowie chodzi mi accord z lat 2004-2005r. Niemal na pewno

> będzie to auto z silnikiem benzynowym, najlepiej 2,4. Chciałem zapytać kolegów mających

> styczność z tymi autkami o ewentualne bolączki tych aut (choć jeśli chodzi o silniki noPb

> raczej nie ma czego się czepiać). Jak sprawują się skrzynie automatyczne?

> Przeglądając autotrader i sprawdzając parametry techniczne rzuciła mi się w oczy ciekawa rzecz, a

> konkretnie to, że spalanie wersji automatycznej jest niższe niż manualnej. Czy to jest prawda,

> czy może pomylili rubryki?

Kolega z pracy od 3 lat jeździ 2.0 sedan (2004/2005), w manualu. Miał jakiś problem z alarmem/ centralnym w zimie.

Odpryski od kamyków na masce - wychodzi ruda passed_out.gif - ale póki co nic z tym nie robi.

Mało jeździ max 15 tys/rok - więc większość kosztów to olej, serwisy itd itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>, że spalanie wersji automatycznej jest niższe niż manualnej. Czy to jest prawda,

> czy może pomylili rubryki?

Absolutna prawda. I typowe zjawisko w nowoczesnych samochodach z automatami ktore są bardzo agresywnie oprogramowane do oszczędzania paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> Jestem w trakcie szukania auta i po głowie chodzi mi accord z lat 2004-2005r. Niemal na pewno

> będzie to auto z silnikiem benzynowym, najlepiej 2,4. Chciałem zapytać kolegów mających

> styczność z tymi autkami o ewentualne bolączki tych aut (choć jeśli chodzi o silniki noPb

> raczej nie ma czego się czepiać).

Bolaczek jakis typowych tak naprawde nie ma. Zrobione bylo takim 2.4 exec jakies 90kkm i nic sie nie dzialo. Poza czestymi wymianami tylnych klockow. Ale tez byl eksploatowany raczej dynamicznie grinser006.gif

> Jak sprawują się skrzynie automatyczne?

Absolutnie nie brac automatu. Jest bardzo slaby, zwlaszcza w porownaniu ze znakomita skrzynia 6MT.

> Przeglądając autotrader i sprawdzając parametry techniczne rzuciła mi się w oczy ciekawa rzecz, a

> konkretnie to, że spalanie wersji automatycznej jest niższe niż manualnej. Czy to jest prawda,

> czy może pomylili rubryki?

Przy spokojnej jezdzie moze byc. Jednak automat tak bardzo spowalnia ten samochod, ze starajac sie utrzymac tempo manuala spali sporo wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega z pracy od 3 lat jeździ 2.0 sedan (2004/2005), w manualu. Miał jakiś problem z alarmem/

> centralnym w zimie.

> Odpryski od kamyków na masce - wychodzi ruda - ale póki co nic z tym nie robi.

> Mało jeździ max 15 tys/rok - więc większość kosztów to olej, serwisy itd itp.

dziwne z tymi odpryskami, mam taki jeden ale nie widac poczatkow korozji niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> duzego wyboru silnikow nie masz, ale

> 2,4 + manual 6 bieg + typeS a wszystko w czarnym kolorze =

to byłaby niezła konfiguracja, nie koniecznie w czerni, chętnie kombi, ale niekoniecznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat w tej budzie tajpes to troche bezsens, bo poza stylizacja nic innego nie ma. Wnetrza z

> pseudoskora tez srednie...tu juz duzo lepiej pelna i prawdziwa skora w exec.

Fakt wyposażenie nie jest najlepsze w TypeS ale w executive tez nie rzuca na kolana. Poza czujnikiem deszczu (jak dziala tak samo jak w mojej megane to smiech na sali) i automatycznymi swiatlami (nieprzydatne w pl) nie ma nic wiecej. Wnetrze z brazawa skora i derwnopodobnymi plastikami to imo sromotna porazka. Dodatkowo w exe jest PSS - po wymianie tylu i przodu mam to samo a nawet i lepiej bo jest jeszcze sub. Do 2006 nie ma nawet tripa no.gif w obu wersjach.

Ale cos za cos, dla mnie najważniejszy byl wyglad i silnik. Dołożyłem odtwarzacz mp3 i jest ok.

Poza tym znalezienie czarnego exe z pakietem typka i obniżonym zawieszeniem niestety graniczy z cudem.

Czarny miażdży :-) inne kolory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fakt wyposażenie nie jest najlepsze w TypeS ale w executive tez nie rzuca na kolana. Poza

> czujnikiem deszczu (jak dziala tak samo jak w mojej megane to smiech na sali) i automatycznymi

> swiatlami (nieprzydatne w pl) nie ma nic wiecej.

Xenon mial a Type-S nie. Przynajmniej w PL.

> Wnetrze z brazawa skora i derwnopodobnymi

> plastikami to imo sromotna porazka.

Nie musisz tego brac. Czarna skora z ciemnym pseudodrewnem byla duuuzo przyjemniejsza.

> Poza tym znalezienie czarnego exe z pakietem typka i obniżonym zawieszeniem niestety graniczy z

> cudem.

Zawieszenie Showa kosztowalo grosze w salonie (jak na komplet 4 amorow i sprezyn). Zreszta sprzedawano je jeszcze po wprowadzeniu nowego modelu, widocznie troche im zostalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do użytkownika Gregg

miał 2.4 w automacie.

Wspaniałe auto było, o bolączkach trudno coś powiedzieć bo była w idealnym stanie i nic się kompletnie nie działo. Przez nią zakochałem się w automatach, wystarczyła jedna jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przez nią zakochałem się w automatach, wystarczyła jedna jazda.

Nie wiem jak mozna sie zakochac w automacie z tego Accorda. Jest po prostu przefatalny w porownaniu z 6MT. Rozumiem fascynacje porzadnymi automatami typu ZF z nowych BMW albo Infiniti ale nie hondowskim sprzed 7-8 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak mozna sie zakochac w automacie z tego Accorda. Jest po prostu przefatalny w porownaniu

> z 6MT. Rozumiem fascynacje porzadnymi automatami typu ZF z nowych BMW albo Infiniti ale nie

> hondowskim sprzed 7-8 lat.

Porownanie automatu z manualem chyba nie ma sensu, ewentualnie z innym automatem.

OK, nowe napewno sa lepsze ale trzeba miec na nie $.

Moj automat jest napewno gorszy od tej hondy ale i tak go wole od manuala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Porownanie automatu z manualem chyba nie ma sensu, ewentualnie z innym automatem.

Dlaczego?? Masz ten sam samochod, ten sam silnik, to samo wyposazenie. Roznia sie tylko skrzynia. Wiec jest to bardzo naturalne porownanie. I niestety sromotnie na niekorzysc automatu (osobiscie jezdzilem takim i takim).

> OK, nowe napewno sa lepsze ale trzeba miec na nie $.

I w tych nowych to sie mozna zakochac. Grozi to nawet fanom manuala (widze po sobie). Tych starszych to bym kijem nie tknal grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego?? Masz ten sam samochod, ten sam silnik, to samo wyposazenie. Roznia sie tylko skrzynia.

> Wiec jest to bardzo naturalne porownanie. I niestety sromotnie na niekorzysc automatu

> (osobiscie jezdzilem takim i takim).

Zgadza się, ale ja zrozumiałem ze autor wątku chce automat, a jeżeli wchodzi w grę manual to tutaj twoje spostrzeżenia są bardzo cenne, ja tym accordem w manualu nie jeździłem.

Jasna sprawa ze te starsze automaty to wypadały blado przy manualach.

A w japońcach to chyba jakoś wprowadzanie nowych generacji automatu szlo powolnie. W maximach chyba do 2004 roku była ta stara skrzynia a potem to właściwie zrobiło się jeszcze gorzej przez to CVT oslabiony.gif

Jeżeli miałbym szukać japońca z okolic tego rocznika to uważam ze ta honda jest najfajniejsza, a ten automat jej wcale nie dyskwalifikuje.

> I w tych nowych to sie mozna zakochac. Grozi to nawet fanom manuala (widze po sobie).

To napewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadza się, ale ja zrozumiałem ze autor wątku chce automat

Jesli koniecznie ma byc automat to:

> ten automat jej wcale nie dyskwalifikuje ok.gif

> A w japońcach to chyba jakoś wprowadzanie nowych generacji automatu szlo powolnie.

No przespali strasznie okres dynamicznego rozwoju automatow. Teraz costam nadganiaja dopiero...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie na skrzyni mi nie zalezy, raczej na aucie w dobrym stanie. W UK raczej trudno jest pojezdzic dynamicznie, ruch jest dosyc powolny, a automat znaczaco wplywa na komfort, szczegolnie w korkach. Obecnie mam automat, co prawda z tych starszych, ale mocny silnik daje nadrabia straty. Dla tego szykalbym raczej 2,4 niz 2,0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Xenon mial a Type-S nie. Przynajmniej w PL.

nie wiem jak na pl ale na UKraine mozna spotkac bez niewiem.gif

> Nie musisz tego brac. Czarna skora z ciemnym pseudodrewnem byla duuuzo przyjemniejsza.

I takie bym wybral zlosnik.gif

> Zawieszenie Showa kosztowalo grosze w salonie (jak na komplet 4 amorow i sprezyn). Zreszta

> sprzedawano je jeszcze po wprowadzeniu nowego modelu, widocznie troche im zostalo.

ok 2,5kpln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem jak na pl ale na UKraine mozna spotkac bez

Heheh...no na takie rynki jak wschod to pewnie ciekawe wersje szly. Z ciekawostek to byla wersja na Islandie bez klimy w ogole. Inaczej wygladal caly centralny panel. Ze im sie chcialo smile.gif

> ok 2,5kpln

Wiem. Jezdzilo sie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Heheh...no na takie rynki jak wschod to pewnie ciekawe wersje szly. Z ciekawostek to byla wersja na

> Islandie bez klimy w ogole. Inaczej wygladal caly centralny panel. Ze im sie chcialo

> Wiem. Jezdzilo sie

na UK hehe 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak mozna sie zakochac w automacie z tego Accorda.

Zależy czego się oczekuje. Jeśli jest sprawny technicznie, to nawet z 4-biegowym hydraulikiem przyjemnie się jeździ.

Dla mnie jakikolwiek automat jest lepszy od jakiegokolwiek manuala ponieważ zwalnia od fizycznej niepotrzebnej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.