-
Liczba zawartości
750 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
wald82's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
0
Reputacja
-
I to alarm byl problemem? Kupiles to auto?
-
Ja bym wybrał zdecydowanie Fiestę. Ale jak się pójdzie do salonu to wiadomo jak jest, pewnie tez skończyło by się na Bmax
-
Na jesieni oddałem wulkanizatorowi 13letnie Micheliny, nie dało się już jeździć mimo głębokiego bieżnika. Zimówki maja taki sam bieżnik ale maja 12 lat i auto na nich strasznie pływa wiec idą na śmietnik.
-
Wydawało mi się że silnik trochę osłabł więc pojechałem na hamownię. Niby prawie seria choć podobno te silniki zwykle maja ponad dane producenta, a na pewno ponad 200Nm Czy to jest prawidłowy przebieg momentu i mocy w tym silniku?
-
Ktoś montował/słuchał głośniki marki EXCURSION? Chodzi mi tu konkretnie o zestaw SX-6C oraz SX-692.
-
> Takie sprawy załatwia się /kupuje/ po numerze VIN auta . Sprobuje go zdobyc, mozna w zdekodować VIN Saaba w internecie? Choci mi glownie o zodbycie kodu/nazwy koloru samochodu.
-
Urwalem człowiekowi lusterko i muszę mu jak najszybciej odkupić. Auto jest z 2003 roku 2.3l Z tego co widziałem na Allegro to tam był jakiś lifting w okolicy 2003 roku i ja nie bardzo się orientuje w różnicach. Możecie pomoc czym ewentualnie różniły się lusterka wcześniejsze, albo najlepiej z jakich lat bedą pasować?
-
> Tak jak już wspominałem, to nie jest ten silnik co w Mondeo. Ten sam silnik był tylko w Focusie i > C-Maxie. Aaa ok. Ale to jest normalny 4 cylindrowiec? Bo D3 i D4 to już jak rozumiem są pieciocylindrowe.
-
> Jak znajdziesz to na pewno warto D5, ale na 2,0D się nie zawiedziesz i masz ich do wyboru do koloru > czego nie można powiedzieć o tych mocniejszych Dieslach. O benzynowym T5 nie myślałeś?? Wiem że ten 2.0 jest niezły, kolega ma go w Mondeo to strasznie mało to pali. Dlatego pytam czy 2.4 ma jakieś problematyczne rozwiązania zwiększające koszty napraw ewentualnych. Czytałem na przykład o zintegrowanej turbinie z kolektorem a także o systemie chłodzenia turbiny nawet po zgaszeniu silnika. Mocna benzynę już mam i nie chce więcej bawić się w LPG. Zależy mi na akceptowalnym spalaniu w mieście i niskich obrotach na autostradzie. Jeździłem mondeo w skrzyni 6 biegowej i podoba mi się ten zestaw. Z drugiej strony ostatnio jeździłem nowym V40 D3 w automacie i tamten silnik zrobił na mnie piorunujące wrażenie. No i generalnie jestem bardzo przyzwyczajony do automatu w mieście ale trochę się tego boję. Większość D5 jest w automacie, i trochę dziwne że mimo 6 biegów dość dużo one palą. Rozsądek nakazuje zakup 2.0D / D3 w 6 biegowym manualu... ale jak to żona ujęła skoro decydujemy się na kredyt na zakup to ma być to już pełny wypas
-
> D4 to już w nowszych wersjach s40 II ,po faceliftingu > jakiś tekst No tak tak. Czyli myślę że chyba najlepiej D5 albo z nowszych D3 lub D4 Ile biegów ma automat w D5?
-
> Nie wiem co jest w mondeo, ale 2,0Dw volvo to hdi PSA No faktycznie to wszystko jedno i to samo. Widzę że był jeszcze wersje D4 ale to już trudno znaleźć.
-
2.0 to chyba silnik forda ten co w Mondeo.
-
Powoli przymierzam się do S40. Pytanie głównie dotyczy czy warto interesować się wersją 2.4D, jakie są minusy tej wersji, eksploatacja? Silnik 1.6 skreślam, mam go w 307 i nie jest on zadowalający. Z testów wynika że silnik całkiem fajny, jedynie z automatem pali nie mało.
-
> ja bym tak zrobił ... > Z doświadczeń - w Oplu i BMW , tanie zamienniki nie spisują się już jako nowe. O właśnie tego się chciałem dowiedzieć. Thx.
-
> Denso musi kosztować minimum te 350zł .... > Taniej to najprawdopodobniej podróbki .... > A niemarkowe sobie odpuść. No wiem że to podróbki, Czyli nie warto i tylko Denso.