Skocz do zawartości

wald82

użytkownik
  • Liczba zawartości

    750
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    WK
  • Samochód
    Corolla E15, Yaris I

wald82's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

0

Reputacja

  1. I to alarm byl problemem? Kupiles to auto?
  2. Ja bym wybrał zdecydowanie Fiestę. Ale jak się pójdzie do salonu to wiadomo jak jest, pewnie tez skończyło by się na Bmax
  3. Na jesieni oddałem wulkanizatorowi 13letnie Micheliny, nie dało się już jeździć mimo głębokiego bieżnika. Zimówki maja taki sam bieżnik ale maja 12 lat i auto na nich strasznie pływa wiec idą na śmietnik.
  4. Wydawało mi się że silnik trochę osłabł więc pojechałem na hamownię. Niby prawie seria choć podobno te silniki zwykle maja ponad dane producenta, a na pewno ponad 200Nm Czy to jest prawidłowy przebieg momentu i mocy w tym silniku?
  5. Ktoś montował/słuchał głośniki marki EXCURSION? Chodzi mi tu konkretnie o zestaw SX-6C oraz SX-692.
  6. > Takie sprawy załatwia się /kupuje/ po numerze VIN auta . Sprobuje go zdobyc, mozna w zdekodować VIN Saaba w internecie? Choci mi glownie o zodbycie kodu/nazwy koloru samochodu.
  7. Urwalem człowiekowi lusterko i muszę mu jak najszybciej odkupić. Auto jest z 2003 roku 2.3l Z tego co widziałem na Allegro to tam był jakiś lifting w okolicy 2003 roku i ja nie bardzo się orientuje w różnicach. Możecie pomoc czym ewentualnie różniły się lusterka wcześniejsze, albo najlepiej z jakich lat bedą pasować?
  8. > Tak jak już wspominałem, to nie jest ten silnik co w Mondeo. Ten sam silnik był tylko w Focusie i > C-Maxie. Aaa ok. Ale to jest normalny 4 cylindrowiec? Bo D3 i D4 to już jak rozumiem są pieciocylindrowe.
  9. > Jak znajdziesz to na pewno warto D5, ale na 2,0D się nie zawiedziesz i masz ich do wyboru do koloru > czego nie można powiedzieć o tych mocniejszych Dieslach. O benzynowym T5 nie myślałeś?? Wiem że ten 2.0 jest niezły, kolega ma go w Mondeo to strasznie mało to pali. Dlatego pytam czy 2.4 ma jakieś problematyczne rozwiązania zwiększające koszty napraw ewentualnych. Czytałem na przykład o zintegrowanej turbinie z kolektorem a także o systemie chłodzenia turbiny nawet po zgaszeniu silnika. Mocna benzynę już mam i nie chce więcej bawić się w LPG. Zależy mi na akceptowalnym spalaniu w mieście i niskich obrotach na autostradzie. Jeździłem mondeo w skrzyni 6 biegowej i podoba mi się ten zestaw. Z drugiej strony ostatnio jeździłem nowym V40 D3 w automacie i tamten silnik zrobił na mnie piorunujące wrażenie. No i generalnie jestem bardzo przyzwyczajony do automatu w mieście ale trochę się tego boję. Większość D5 jest w automacie, i trochę dziwne że mimo 6 biegów dość dużo one palą. Rozsądek nakazuje zakup 2.0D / D3 w 6 biegowym manualu... ale jak to żona ujęła skoro decydujemy się na kredyt na zakup to ma być to już pełny wypas
  10. > D4 to już w nowszych wersjach s40 II ,po faceliftingu > jakiś tekst No tak tak. Czyli myślę że chyba najlepiej D5 albo z nowszych D3 lub D4 Ile biegów ma automat w D5?
  11. > Nie wiem co jest w mondeo, ale 2,0Dw volvo to hdi PSA No faktycznie to wszystko jedno i to samo. Widzę że był jeszcze wersje D4 ale to już trudno znaleźć.
  12. 2.0 to chyba silnik forda ten co w Mondeo.
  13. Powoli przymierzam się do S40. Pytanie głównie dotyczy czy warto interesować się wersją 2.4D, jakie są minusy tej wersji, eksploatacja? Silnik 1.6 skreślam, mam go w 307 i nie jest on zadowalający. Z testów wynika że silnik całkiem fajny, jedynie z automatem pali nie mało.
  14. > ja bym tak zrobił ... > Z doświadczeń - w Oplu i BMW , tanie zamienniki nie spisują się już jako nowe. O właśnie tego się chciałem dowiedzieć. Thx.
  15. > Denso musi kosztować minimum te 350zł .... > Taniej to najprawdopodobniej podróbki .... > A niemarkowe sobie odpuść. No wiem że to podróbki, Czyli nie warto i tylko Denso.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.