Pawelek_S Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 Czy to prawda że te auta miały silniki w pewnym okresie jakby w dwóch wersjach ? Jedne podobno kulały a drugie śmigały.o co chodzi i czy to prawda . zależy mi na prawdzie szczególnie w rocznikach 2003 - 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 ZTCW to były te same motory, co w SCII, a więc 1,9 dCi 120 KM bez FAPa. bardzo porządne. o ile panewki nie polecą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelek_S Napisano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 Panewki a ja słyszałem ze owszem lecą ale w 1.5 dci???? A tak na marginesie jak te 1.5 bardzo mulą ? Pytam bo jest ich sporo w ofercie . Jak jedzie 1.9 to wiem bo brat ma i no,,,,super jak dla mnie . Pytam o te 1.5 bo może bym się skusił ,do tej pory miałem astrę II z motorem 1,7 i 75 koni 165 Nm .Jakoś to jechało ale nie byłem zadowolony ,mocno muliło ,jedyna zaleta to spalanie , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 najlepiej widać, jak 1,5 "muli" po włączeniu tempomatu - czasami wciska w fotel, przy rewelacyjnym spalaniu w końcu to 101 (105) KM i max moment od ok. 2 kRPM. dla mnie, jako rodziny 2+2, pokonującej średnio rocznie 22-23kkm, ze spalaniem średnim 5,2 l/100 (z ostatnich ok. 34 kkm) ten silnik to bajka. wsczesne 1,5 bardziej były znane z awarii układu zasilania (DELPHI). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelek_S Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 No popatrz ,nie mam gdzie sprawdzić ,może bym się i przekonał jak bym sobie przejechał kawałek takim autem kto wie .Jak na razie odnoszę się do 1.9 bo takim jeździłem zarówno 120 jak i 130 KM.Wiem za to na pewno że nie ma co równać 1.5 do mojego poprzedniego autka bo fakt było słabe -75 KM i 165 Nm nie powala ale lubię mocne motory.Mam rozeznanie choćby w autach służbowych a tym 1.5 nie jechałem ,stąd moje obawy że będzie lepiej niż w astrze ale nie wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 tu jest wykres dla 105 KM każdy ma własne potrzeby. ja nie muszę już zrywać się ze świateł i 150 km/h rżnąć po drodze. aczkolwiek we dwie dorosle osoby w aucie można spokojnie kilka samochodów na światłach zostawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelek_S Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 Ja tez już wyrosłem i rozumiem Was ,jednak jak mam jechać 500km we czworo i się cykać czy dam rade to daje do myślenia . Dla mnie tez nie musi być 150 ale przy wyprzedzaniu to hop i tyle ,więc dlatego mam dylemata.Do tego dochodzi jeszcze jeden aspekt aczkolwiek nie potwierdzony chyba .Słyszałem że w 1.5 słaby punkt to panewki ale powtarzam tylko tak mi się obiło o uszy a wolałbym spać spokojniej. Oj chyba Nm to tam jest 200 anie 240? autocentrum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > Ja tez już wyrosłem i rozumiem Was ,jednak jak mam jechać 500km we czworo i się cykać czy dam rade > to daje do myślenia . jak chcesz zrobić "hop" to i 1,9 jest słaby. pytanie ile razy w tygodniu/miesiącu tak podróżujesz? wpadnij tutaj, to poczytasz w których panewki lecą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelek_S Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 Hmmm no może może ale muszę się gdzieś takim przejechać Byłem tam ,doczytałem co prawda o tych panewkach w 1.9 ale tylko w jednym przypadku ktoś opisywał z fotkami,za to w serwisie powiedzieli mi o panewkach w 1.5 już głupi jestem . Tak to jest jak człowiek za dużo kombinuje i czyta ,Najlepiej to chyba maja ci co niewiele wiedzą o autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 gdyż pozostałej reszcie jak panewki się skończyły, to byli daleko od domu i auto zostało w polu. ten post z fotkami to Michała72, który takie motory naprawia. zresztą - są też inne fotki innych silników, ale mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelek_S Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 A no już wiem kto to Michał ale tych panewek to leci tam widze sporo i w jednych i drugich silnikach CO JEST ONE NIE MAJA ZAMKÓW oj bo nie kupie ratunku.Czy to może z racji sporego przebiegu i cofanych zegarów standardowo na ok .170-180 tyś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 zamków nie mają, ale może i nie w tym cały problem. gdyby RENO nie wymyślił oszczędnego planu z 30 kkm resursem wymiany oleju, to mogłoby być całkiem nieźle. ja zmieniam olej co 10 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelek_S Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 Ooo to jak w corsach C silniki Long coś tam ale to fakt głupota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelek_S Napisano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 A co w takim razie z Volvo S40 ,V40 tam chyba te same motory siedzą a nie słychać tak o tych panewkach ,czy się mylę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.