czypr Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 W ubiegłym roku przy wymianie kabli powiedzieli mi w ASO, że "była zmiana" świec do silnika 1,2 i zamiast NGK DCPR8EKC stosuje się świece z 7 w symbolu. Czy komuś coś wiadomo na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 > W ubiegłym roku przy wymianie kabli powiedzieli mi w ASO, że "była zmiana" świec do silnika 1,2 i > zamiast NGK DCPR8EKC stosuje się świece z 7 w symbolu. > Czy komuś coś wiadomo na ten temat? Do 06.1999r były świece DCPR8EKC, od 06.1999r DCPR8E-N. Takich samych o ciepłocie 7 nie dostaniesz, bo to są świece z innym gwintem i tylko do silników 1,2 16V Fiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czypr Napisano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Dzięki za odpowiedź. Kiedy w ASO sprawdzali przyczyny usterki (nie pracowały wszystkie cylindry), wkręcili mi takie używane świece z 7 i napisem FIAT. Gwint pasował i silnik dobrze pracował. Czas mi już wymieniać świece, ale w ASO są strasznie drogie, a w Internecie wszędzie tylko takie z 8. Czy mogą zdarzać się podróbki NGK? Można ufać sklepom internetowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Quote: DCPR8E-N 5692 Kup za: 32.67 PLN Kupuję: szt. Informacje Inter Cars o towarze: DCPR8E-N 5692 Świeca zapłonowa Producent: NGK Opis: NGK Świeca zapłonowa (cena za 1 szt.) FIAT BRAVA/BRAVO/MAREA 1.2 16V 98-01;STILO 1.2 16V 02.02- W magazynie: >9 szt. Cena detaliczna (z VAT): 34.40 PLN Kup za: 32.67 PLN Link do sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 27 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 > Dzięki za odpowiedź. > Kiedy w ASO sprawdzali przyczyny usterki (nie pracowały wszystkie cylindry), wkręcili mi takie > używane świece z 7 i napisem FIAT. Gwint pasował i silnik dobrze pracował. > Czas mi już wymieniać świece, ale w ASO są strasznie drogie, a w Internecie wszędzie tylko takie z > 8. > Czy mogą zdarzać się podróbki NGK? Można ufać sklepom internetowym? Też miałem problem z paleniem na 3 cylindry jakiś tekst Problem rozwiązały świece Champion RA4HCX 40zł za komplet w intercars Czyli takie jak wychodziły z fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 Bez problemu masz DCPR7E-N (4795) np. TU Jednakże w katalogu NGK masz w 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czypr Napisano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 Dziekuję bardzo za te wszystkie informacje. Widziałem w Internecie, że zawsze do tego silnika jest 8. Zatem chyba nie ma co kombinować i takie wstawiać. Tak przy okazji, który rozmiar klucza do świec pasuje do tego silnika (1242 ccm)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abes69 Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 > Dziekuję bardzo za te wszystkie informacje. > Widziałem w Internecie, że zawsze do tego silnika jest 8. > Zatem chyba nie ma co kombinować i takie wstawiać. > Tak przy okazji, który rozmiar klucza do świec pasuje do tego silnika (1242 ccm)? Witam, klucz 16 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 > Witam, > klucz 16 > pozdrawiam Na długiej przedłużce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUser Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 > W ubiegłym roku przy wymianie kabli powiedzieli mi w ASO, że "była zmiana" świec do silnika 1,2 i > zamiast NGK DCPR8EKC stosuje się świece z 7 w symbolu. > Czy komuś coś wiadomo na ten temat? Ciekawa sprawa, też już musze myśleć o nowych świecach a 1,2 jest wrażliwy na ich dobór. - jaką masz wersję silnika 60kW (82KM)? - jakie kable stosujesz? - czy w symbolu świecy NGK zmieniła się tylko 8 na 7 czy coś jeszcze. Jak ywmienisz świece może zapodaj ddjęcie/ dokładny numer tych nowych z ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 > Ciekawa sprawa, też już musze myśleć o nowych świecach a 1,2 jest wrażliwy na ich dobór. > - jaką masz wersję silnika 60kW (82KM)? > - jakie kable stosujesz? > - czy w symbolu świecy NGK zmieniła się tylko 8 na 7 czy coś jeszcze. Jak ywmienisz świece może > zapodaj ddjęcie/ dokładny numer tych nowych z ASO. Nie rozumiem jakiejś dziwnej fascynacji świecami NGK Osobiście mam do nich uraz od czasu gdy porcelanka wpadła do cylindra W bravie niewiele brakowało by do tego doszło Po co kombinować 8 ...7... jak fabryka wkładała RA4HCX i jeździło to ok w dodatku komplet kosztuje tyle co jedna NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUser Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 > Nie rozumiem jakiejś dziwnej fascynacji świecami NGK > Osobiście mam do nich uraz od czasu gdy porcelanka wpadła do cylindra W bravie niewiele > brakowało by do tego doszło > Po co kombinować 8 ...7... jak fabryka wkładała RA4HCX i jeździło to ok w dodatku komplet > kosztuje tyle co jedna NGK Może masz rację. Jaką masz wersję silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 > Może masz rację. > Jaką masz wersję silnika? Przed liftem to chyba 82km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czypr Napisano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czypr Napisano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > - czy w symbolu świecy NGK zmieniła się tylko 8 na 7 czy coś jeszcze. Jak ywmienisz świece może Był taki wątek, w którym też jest mowa o 7: http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&am...e#Post282254793 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czypr Napisano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 Na starych świecach miałem nagar, a tu: http://www.ngk.de/pl/technika-w-szczegolach/swiece-zaplonowe/diagnoza/objawy-uszkodzen/ piszą, że przyczyną mogło być to, że "wybrano niewłaściwą wartość cieplną (za zimną świecę)". Zatem 7 jako cieplejsza będzie lepsza. Może właśnie z tego powodu zmieniono świece, jak mnie poinformowano w ASO? Piszą tam też, że bardzo istotny jest moment dokręcenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
canoe Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Kiedy w ASO sprawdzali przyczyny usterki (nie pracowały wszystkie cylindry), wkręcili mi takie > używane świece z 7 i napisem FIAT. Gwint pasował i silnik dobrze pracował. A czemu cewki nie sprawdzisz czy daje iskry na wszystkie kable, teraz zima właśnie cewki padają - ich żywotność to około 100 tys. km. Oryginalna Marelli nie jest droga i szybko sie ja wymienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czypr Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > A czemu cewki nie sprawdzisz czy daje iskry na wszystkie kable, teraz zima właśnie cewki padają - Sprawdzili cewkę, była OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
canoe Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 U mnie fabryczne świece DCPR8EKC z napisem FIAT, ale zrobione w fabryce NKG. Samochód z przed 06.1999r. I takie też kupuję. Nie mogę trafić na miescie na te Championy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.