Skocz do zawartości

Ford Mondeo. Szanse na wydatki?


kravitz

Rekomendowane odpowiedzi

> Nikt nie wspomniał o irytującym napinaczu paska, który niedługo po wymianie znów hałasuje.

ale na to znalezli chyba niektorzy sposob - gdzies o tym czytalem

> Co prawda nie grozi to jakimiś specjalnymi kłopotami, ale irytuje dosyć mocno.

> U mnie I wymiana przy 60 tkm, kolejna przy 120 tkm.

> Zerknąłem teraz na historię - przy 60 tkm wspomniany napinacz łącznie z paskiem i kółkiem pasowym,

> końcówka drażka lewa, przy

u mnie koncowki przy przebiegu 119kkm

> 80 tkm gumy drążka stabilizatora tył, łącznik stabilizatora,

150kkm - laczniki i gumy stabilizatora a chwile pozniej tuleje tylnej belki

> linka ręcznego, a za mojej kadencji - przy stówce kpl. sprzęgło z dwumasą, przy 120 tkm - siakieś

> gumy z tyłu w zawiasie - nie pamiętam. Oczywiście pomijam klocki/tarcze/filtry/płyny, etc.

> Jeszcze jedno - padł był moduł sterowania wiatrakami chłodnicy. Występuje tylko jako kpl z

> wiatrakami - od 1600 zł.

> Ogolnie ujmując - wygodne, pakowne autko, mocy by się przydało ciut więcej, ale źle nie jest.

wychodzi na to ze benzyna mniej szaprie buda i na znacznie dluzej starcza

na chwile obecna - prawie 190kkm mam wszystkie nowe amortyzatory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale na to znalezli chyba niektorzy sposob - gdzies o tym czytalem

> u mnie koncowki przy przebiegu 119kkm

> 150kkm - laczniki i gumy stabilizatora a chwile pozniej tuleje tylnej belki

> wychodzi na to ze benzyna mniej szaprie buda i na znacznie dluzej starcza

> na chwile obecna - prawie 190kkm mam wszystkie nowe amortyzatory

teraz 300kkm nalotu :

wymieniony jeden wahacz (niepotrzebnie bo stukala niedokrecona sruba na laczniku sciana.gif) przy ok 250kkm 4x lacznik i gumy z tylu,

wczesniej: 2xsprzeglo i raz dwumasa, napinacz i pasek welokl.

elementy, ktore wymienilem byly jeszcze orginalne

auto lata na 5w30, nie potrzebuje dolewek miedzy wymianami

ori amory

miesiac temu przeszedl przeglad bez szemrania ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teraz 300kkm nalotu :

> wymieniony jeden wahacz (niepotrzebnie bo stukala niedokrecona sruba na laczniku ) przy ok 250kkm

> 4x lacznik i gumy z tylu,

> wczesniej: 2xsprzeglo i raz dwumasa, napinacz i pasek welokl.

> elementy, ktore wymienilem byly jeszcze orginalne

> auto lata na 5w30, nie potrzebuje dolewek miedzy wymianami

> ori amory

> miesiac temu przeszedl przeglad bez szemrania

no u mnie tez wsio w oryginale bylo - amorki wymienilem bo z przodu mam ate power disc i zbyt czesto wlaczal mi sie abs i kolo nie stalo przy ziemi przy hamowaniu jak powinno (mimo ze sprawnosc na poziomie 70%)

tyl wylal z prawej strony (wzery w tloczysku amora)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.