puniu Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > Nikt nie wspomniał o irytującym napinaczu paska, który niedługo po wymianie znów hałasuje. ale na to znalezli chyba niektorzy sposob - gdzies o tym czytalem > Co prawda nie grozi to jakimiś specjalnymi kłopotami, ale irytuje dosyć mocno. > U mnie I wymiana przy 60 tkm, kolejna przy 120 tkm. > Zerknąłem teraz na historię - przy 60 tkm wspomniany napinacz łącznie z paskiem i kółkiem pasowym, > końcówka drażka lewa, przy u mnie koncowki przy przebiegu 119kkm > 80 tkm gumy drążka stabilizatora tył, łącznik stabilizatora, 150kkm - laczniki i gumy stabilizatora a chwile pozniej tuleje tylnej belki > linka ręcznego, a za mojej kadencji - przy stówce kpl. sprzęgło z dwumasą, przy 120 tkm - siakieś > gumy z tyłu w zawiasie - nie pamiętam. Oczywiście pomijam klocki/tarcze/filtry/płyny, etc. > Jeszcze jedno - padł był moduł sterowania wiatrakami chłodnicy. Występuje tylko jako kpl z > wiatrakami - od 1600 zł. > Ogolnie ujmując - wygodne, pakowne autko, mocy by się przydało ciut więcej, ale źle nie jest. wychodzi na to ze benzyna mniej szaprie buda i na znacznie dluzej starcza na chwile obecna - prawie 190kkm mam wszystkie nowe amortyzatory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > ale na to znalezli chyba niektorzy sposob - gdzies o tym czytalem > u mnie koncowki przy przebiegu 119kkm > 150kkm - laczniki i gumy stabilizatora a chwile pozniej tuleje tylnej belki > wychodzi na to ze benzyna mniej szaprie buda i na znacznie dluzej starcza > na chwile obecna - prawie 190kkm mam wszystkie nowe amortyzatory teraz 300kkm nalotu : wymieniony jeden wahacz (niepotrzebnie bo stukala niedokrecona sruba na laczniku ) przy ok 250kkm 4x lacznik i gumy z tylu, wczesniej: 2xsprzeglo i raz dwumasa, napinacz i pasek welokl. elementy, ktore wymienilem byly jeszcze orginalne auto lata na 5w30, nie potrzebuje dolewek miedzy wymianami ori amory miesiac temu przeszedl przeglad bez szemrania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puniu Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > teraz 300kkm nalotu : > wymieniony jeden wahacz (niepotrzebnie bo stukala niedokrecona sruba na laczniku ) przy ok 250kkm > 4x lacznik i gumy z tylu, > wczesniej: 2xsprzeglo i raz dwumasa, napinacz i pasek welokl. > elementy, ktore wymienilem byly jeszcze orginalne > auto lata na 5w30, nie potrzebuje dolewek miedzy wymianami > ori amory > miesiac temu przeszedl przeglad bez szemrania no u mnie tez wsio w oryginale bylo - amorki wymienilem bo z przodu mam ate power disc i zbyt czesto wlaczal mi sie abs i kolo nie stalo przy ziemi przy hamowaniu jak powinno (mimo ze sprawnosc na poziomie 70%) tyl wylal z prawej strony (wzery w tloczysku amora) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > wychodzi na to ze benzyna mniej szaprie buda Nie, wychodzi na to, że zarówno mój poprzednik, jak i ja, znakomitą większość km robimy po w-wskich dziurach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puniu Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > Nie, wychodzi na to, że zarówno mój poprzednik, jak i ja, znakomitą większość km robimy po w-wskich > dziurach. odkupilem z wawki a lokalne dziury napewno nie mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.