kravitz Napisano 29 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2011 Mam w swoim Seju ABS. Chciałbym wsadzić na przód wieksze hamulce, np z Punto I GT. Kiedyś takie miałem w SC van i robiły robotę Czy po wsadzeniu takiego zestawu da się zachować ABS? Co trzeba kupić oprócz rzecz jasna tarcz, klocków i zacisków? Czy ktoś miał może takie tarcze na feldze 14" Najlepiej na feldze Abarth/Schumacher? Ja je miałem na feldze 15" i nie było zbyt dużo miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 > Mam w swoim Seju ABS. > Chciałbym wsadzić na przód wieksze hamulce, np z Punto I GT. > Kiedyś takie miałem w SC van i robiły robotę > Czy po wsadzeniu takiego zestawu da się zachować ABS? > Co trzeba kupić oprócz rzecz jasna tarcz, klocków i zacisków? > Czy ktoś miał może takie tarcze na feldze 14" Najlepiej na feldze Abarth/Schumacher? > Ja je miałem na feldze 15" i nie było zbyt dużo miejsca Wieniec do abs masz na tarczy czy na przegubie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 Tomciu, na polosi jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 > Wieniec do abs masz na tarczy czy na przegubie? Nie mam pojęcia. Może odpowiem w ten sposób. Nie potrzebowałem kupować specjalnych tarcz z ABS do Seicento jak je kiedyś wymieniałem ABS działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 > Tomciu, na polosi jest To dobrze, czy źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 > Tomciu, na polosi jest A nie przypadkiem na łożysku? z tego co wiem to czujnik czyta z pierścienia magnetycznego w łożysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 Sru... Masz racje lozysko ma magnetyczny pierscien, co nie zmienia faktu ze smialo moze zakladac wiekszy hebel i ABS bedzie dzialal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 > A nie przypadkiem na łożysku? z tego co wiem to czujnik czyta z pierścienia magnetycznego w > łożysku. Łozysko jest w przegubie a na przegubie jest wieniec z którego czujka bierze impulsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 > Sru... Masz racje lozysko ma magnetyczny pierscien, co nie zmienia faktu ze smialo moze zakladac > wiekszy hebel i ABS bedzie dzialal Skoro to już wiemy, to od czego pasują do Seicento? Ma być większa średnica i wentylowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 > Skoro to już wiemy, to od czego pasują do Seicento? > Ma być większa średnica i wentylowane bravo, brava maera TD, JTD. do tego Alfa 145/146 1.4, 1.6 TS, chyba też 145/146 TD/JTD, Punto mk2 JTD (80). Nie mam pewności czy podałem wszystkie, ale na 99% te modele mają tarczę 257x20mm o wysokości 40,5mm czyli powinny pnp wejść na zwrotnice do cento. Oczywiście tarcza + zacsik :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4toku Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > bravo, brava maera TD, JTD. do tego Alfa 145/146 1.4, 1.6 TS, chyba też 145/146 TD/JTD, Punto mk2 > JTD (80). > Nie mam pewności czy podałem wszystkie, ale na 99% te modele mają tarczę 257x20mm o wysokości > 40,5mm czyli powinny pnp wejść na zwrotnice do cento. Oczywiście tarcza + zacsik :D Pasują jeszcze od Punto 2 FL 1,3 multijet Na takich tarczach i zaciskach felga min. 14" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 Na leonclub jak chłopaki przekładają tarcze z 280/288 na 312 to piszą, że powinno się przekodować abs na większe tarcze bo jak się nie przekoduje to częściej i chyba za wcześnie abs odpuszcza hamowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.