Marcars Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 Witam serdecznie mam poważny problem z autem. Mianowicie dzisiaj rano próbuje odpalić auto i nic. Rozrusznik kręci ale auto nie odpala. Po wielu próbach odpalania z w depniętym gazem w końcu zaskoczyło. Ale po chwili znowu gasł przy czym pracował nierówno na bardzo niskich obrotach. Aż w końcu zapalił. Pojeździłem nim trochę i potem odpalał za każdym razem. Podłączyłem go pod komputer i miałem oto takie błędy: Code: 201 fuel trim limit 41 air mass flow sensor 2 idle speed control valve closing coli po skasowaniu tych błędów. I próbie odpalenia auta wyskoczyła mi kontrolka automatycznej skrzyni biegów "zębate koło z wykrzyknikiem w środku". Auto zapala na chwile po czym samo gaśnie i tak w kółko. Teraz wyskakuje tylko jeden błąd: Code: 41 air mass flow sensor Nie idzie go w ogóle odpalić. Podmieniłem przepływomierz bo miałem stary w rezerwie jednak nic to nie dało. Świece są nowe. Nic mi do głowy nie przychodzi co to może być. Nie mam instalacji gazowej a skrzynia jest automatyczna Proszę pilnie o waszą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 wyglada jakby cos z paliwem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcars Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > wyglada jakby cos z paliwem... dzieki za szybką odp ale co dokładnie to może być jeśli paliwo to filtr czy pompa?? jak sprawdzić czy to przypadkiem pompa źle pracuje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > czy to przypadkiem pompa źle pracuje?? Najprosciej odłacz wężyk i zobacz jak pompuje, ale to nie koniecznie duzo powie. Filtry tez bym posprawdzał, przegladnalbym dolot, wtryski, przepustnice i krokowiec (pod kolektorem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 a podczas proby zapalania z rury wydechowej wydobywal sie jakis dymek?? dym jest = paliwo dostaje dymu brak = paliwa nima.. jak bedzie dym szukal bym bardziej cos w okolicy powietrza albo iskry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 sprawdziłbym cewki + filtr paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcars Napisano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 To jest tak ze jak go nie bede gazowac to sie nie wylaczy podczas odpalania. Tylko z trzymaniem pedalu gazu auto chodzi. Puszczam gaz i auto gasnie. Czy dym jest nie sprawdzalem ale jedyne co zauwazylem to to ze bardzo smrodzi. U mnie krokowiec montowany jest na kolektorze. Ostatnio go wymienilem ale auto zachowywalo sie tak samo po wymianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > To jest tak ze jak go nie bede gazowac to sie nie wylaczy podczas odpalania. Tylko z trzymaniem > pedalu gazu auto chodzi. Puszczam gaz i auto gasnie. Czy dym jest nie sprawdzalem ale jedyne > co zauwazylem to to ze bardzo smrodzi. U mnie krokowiec montowany jest na kolektorze. Ostatnio > go wymienilem ale auto zachowywalo sie tak samo po wymianie. hmm a jakie obroty masz?? moze serio masz zapchany filter paliwa i auto nie dostaje odpowiedniej ilosci na wzszych obrotach i na niskich... zrob filtry paliwa by miec pewnosc ze nie jest pozatykane nic i daj znaka co dalej sie dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 ale jedyne > co zauwazylem to to ze bardzo smrodzi. To by wskazywalo na wypadajace zaplony, a co to za "smrodek" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcars Napisano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > ale jedyne > To by wskazywalo na wypadajace zaplony, a co to za "smrodek" ? szczerze mówiąc to benzyna śmierdzi. ciężko powiedzieć... a jak sprawdzić napięcie na pompie paliwa czy jest w ogole prąd?? podejrzewam czujniki pompy paliwa albo sama pompe paliwa. czy może być ze jeden czujnik pokazuje opór 75 omów a drugi 10 omów? czy to normalny czy oba powinny pokazywać tą samą wartość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > szczerze mówiąc to benzyna śmierdzi. ciężko powiedzieć... Czyli wypadaja zalony - do sprawdzenia caly uklad - ktore cylindry nie pala ? > a jak sprawdzić napięcie na pompie paliwa czy jest w ogole prąd?? No skoro dziala i silnik zapala czyli jakies napiecie ma > podejrzewam czujniki pompy paliwa albo sama pompe paliwa. > czy może być ze jeden czujnik pokazuje opór 75 omów a drugi 10 omów? czy to normalny czy oba Zbiornik paliwa ma kolega 2 komorowy w jednym paliwa moze byc mniej niz w drugim w zwiazku z cyzm opor na wskaznikach poziomy paliwa moze byc rozny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcars Napisano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 ok udało mi się naprawić winna była kostka od pompy paliwa. Styki najprawdopodobniej były przybrudzone. Po przeczyszczeniu auto odpala znowu. Dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.