jaceq Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 Hej, Jako ze nie ma kacika Cromy to postanowilem tu zapytac, mam do kupienia Crome 2006 z silnikiem 1.9 16V JTDm (150 koni) przebieb na liczniku to 96kkm (nie mam narazie powodu zeby nie wierzyc) autko ma 6 biegowa skrzynie. Mam pare pytan, jak czesto w tym silniku robi sie rozrzad? (bo rozumiem ze jest pasek a nie lancuch jak w 1.3 JTDm) Czy silnik cierpi na jakies bolaczki? Przejechalem sie nim dzisiaj, nic nie kopci przy przygazowaniu, chodzi rowno ladnie przyspiesza. Czy macie jakies sugestie na co jeszcze spojrec poza sprawami oczywistymi (kopcenie, zawiecha, slady bicia, serwisy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 łeeee a to Fiat - inne modele (szczególnie Croma Tipo Tempra) to co ??? Uderzaj do użytkownika bas - z pewnością coś podpowie - uczynny człowiek. powozi się "krową" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 rozrzad max co 100tys km, zalecal bym wymiany kolo 80tys km - egr - dpf - klapy wirowe ale do opanowania wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 > łeeee a to Fiat - inne modele (szczególnie Croma Tipo Tempra) to co ??? Ekhm, slepy jestem, sorry > Uderzaj do użytkownika bas - z pewnością coś podpowie - uczynny człowiek. powozi się "krową" Dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 > Czy macie jakies sugestie na co jeszcze spojrec poza sprawami oczywistymi (kopcenie, zawiecha, > slady bicia, serwisy) -> Chłodnica przednia - lamelki odpadające ( zobaczyć przez kratki w atrapie przedniej ) -> Cięgło klap wirowych jeśli są po ściągnieciu osłony - jak wygląda ( ściąga się podnosząc do góry ) -> Filtr cząstek stałych - jeśli jest ( ale to kabelkiem i softem ) -> Koło 2 masowe czy nie szarpie przy takim przebiegu nie powinno -> turbinka -> klimatronik No i tak jak inne auta.... ten model jakoś nie cierpi na przypadłości o ile nie był zajechany.... powino być cicho i sucho a wszystko powinno pracować gładko nawet jak ma 400.000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.