Jump to content

jaceq

użytkownik
  • Posts

    4350
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Name
    Jacek
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Zegarkoland
  • Car
    skośnooki łoś

Recent Profile Visitors

1925 profile views

jaceq's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

1.9k

Reputation

  1. Legalnie nie mozna, z tego co pamietam to urzadzenie sprzedawane jest jako DVR (i z takim soften) - czyli legalnie A potem user sam sobie nowy firmware sciaga i instaluje ale to juz na wlasna odpowiedzialnosc.
  2. Ja tez robilem raz na hunterze (z rolka)... opony z tych markowych (tj. Michelin) obracali trzy z czterech, musze przyznac ze auto jedzie lepiej, prosciej i przy wiekszych predkosciach nie myszkuje jak wczesniej. Ogolnie przy nastepnej zmianie bede z tego korzystal. A tak w ogole, biuletyny serwisowe Volvo dla ASO tez doradzaja uzywania Huntera z rolka przy jakichkolwiek tego typu problemach.
  3. Kwestia marki mimo wszystko malo znanej - z tego jednak co widze, w tej cenie - w porownaniu do konkurencji - oferuje naprawde sporo. Do tego ogladalem pare testow tego i porownywali do Dacii i twiedzili ze w srodku jest o niebo lepiej.
  4. Moim zdaniem bliżej mu do vana, ma faktycznie duże koła które optycznie go upodabniają do SUV ale siedzi raczej nisko i bryła jest typową vanowa. Ps. Miałem ostatnie Espace - niecały rok.
  5. Zapomniales o leaderze rynku! Renault Espace! (noo i troche dobijajaca Dacia Jogger)
  6. A moze SsangYong Tivoli? widze 1.5T 163km z automatem od 95k ?
  7. Moze i nowy silnik ale roznica w osiagach minimalna. Co do Chinczykow to u mnie dostepne sa : - JAC e-JS4 (193 konie, 66kwh, WLTP: 410km) za cale 34k chf (nie wiedzialem do teraz ze to takie tanie), wyglada ladnie na fotach, w realu nie widzialem - JAC e-S2 (115 koni, 40kwh, WLTP: 275km) za 30k chf (bieda z nedza, przy powyzszym i roznicy cen w ogole sensu nie ma) Vany Maxus 3 i 9 - elektrycznne VANy. Zadnych powyzszych na ulicache nie widac w ogole, Aiways pare razy widzialem ale tyle co nic. Za to pojawia sie wiecej np. Polestar 2, Tesli (kto by sie spodziewal), Skody Enyaq, VW id.3 i id.4, widzialem tez Cupre id.3... wroc! Born pare razy. Wojuje u nas tez Genesis od jakiegos czasu, reklamy, obecnosc na targach itp ale na ulicach nie widac (ani spalinowych ani elektrycznych). A i ogladalem noe BMW i7, ladniej wyglada w rzeczywistosci niz na fotkach
  8. Byl U6 wystawiony na targach (nie bylo jazd nim niestety) wyglada ladnie, w srodku taka troche teslowa asceza. Z zewnatrz troche mi sie z elektrycznym mustangiem skojarzyl (moze dlatego ze bylo zolty i Mustang tez ). Ale z danych U6 wyglada ze technika ta sama co w U5 (bateria + silnik)
  9. Poki co najciekawiej wyglada Lynk&Co (niestety nie ma u mnie na rynku) - no i jako ze jest z Geely to moga rownie dobrze uzywac sieci serwisowej Volvo jak Polestar w razie czego. (Polestar jest w teorii firma Szwedzka z Volvo jako wlascicielem jak dobrze pamietam)
  10. Ladownie z AC jest ponoc do 11kw. Co do zasiegu to nie wiem, ale co rzucalo mi sie w oczy to bardzo optymistyczne 15-16kwh / 100km w wyliczeniach WLTP - auto gabarytowo spore wiec to wydawalo sie dosyc niedoszacowane i mysle tez ze wlasnie 20 jest bardziej realne przy wolnej jezdzie autostradowej. Ciekawe czy pojawi sie u nas wiecej - sa jakies pojedyncze sztuki u nas na ulicach (widzialem je wczesniej ale nie mialem szansy sie przejechac wczesniej). Z drugiej strony chinczycy szybko sie ucza, mysle ze to kwestia czasu jak ich produkty beda dobre i konkurencyje cenowo (no w teorii juz sa biorac pod uwage Volvo - choc tu cena nie odbiega nijak)
  11. A poza tym? Są jakieś negatywne opinie ma rynku?
  12. Bylem dzisiaj na lokalnych targach motoryzacyjnych i zrobilem sobie jazde probna wynalazkiem z tytulu, Aiways U5. Powiem wam ze ciekawa propozycja, samochod nie sprawia wrazenia 'chinszczyzny', wykonanie jak i komfort jazdy miejskiej bardzo spoko. Moc troche powyzej 200km daje podobne doznania jak id.4 (nie GTX) moim zdaniem. Pare danych na szybko: Aku: 63kwh Moc ponoc troche powyzej 200km Zasieg... no ponoc ok 400 ale to chyba optymistyczne. Co najlepsze to cena, wersja 'lepsza' ktora jechalem 47k chf (jak na taka wielkosc elektrycznego auta z 'bajerami' to naprawde dobrze), czes oczekiwania: 2-3 tygodnie na chwile obecna. Strona producenta na EU: https://www.ai-ways.eu/en/u5/ Moze byc ciekawa propozycja pod wzgledem cena / ilosc samochodu, ciekawe kiedy oficjalnie wejda do PL. Zrzut danych wg. producenta: A widze ze mozna dostac u nas nowe juz za 43k (a demowki od 37k)
  13. Duzy rozstaw osi daje wiecej miejsca w kabinie - dla mnie na plus. W tekscie porownywali go wielkoscia do Mini Countryman
  14. Tego poki co nie wiem. U mnie smartow starszych troche jest... Od strony stylistyki to kojarzy mi sie to z Mini troche. Szybka edyta: wg. niemieckiej stron (https://www.carwow.de/smart/auto-news/1344/smart-suv-formore-2022-preise-technische-daten-und-verkaufsstart#gref) cena od 41490 EUR Zastanawiam sie ogolnie jakie to duze jest na zywo, bo opisuja to jako 'elektro-SUV' Cena za rozne pakiety: #1 Pro+ – ab 41.490 € #1 Premium – ab 44.990 € #1 Launch Edition – ab 46.290 € #1 Brabus – ab 48.990 €
  15. Widze ze wychodzi (narazie jest pre-order) nowy elektryczny smart (5 drzwiowy). Jak myslicie, bedzie hit? Wizualnie ciekawy, z tylu wyglada jak pomniejszona nowa A klasa Merca. Dane na szybko: Moc silnika (ow?): 200 kW Moment: 343 Nm bateria: 66 kwH zasieg: 420-440km ladownie AC: 22kW, DC: 150kW Wiecej danych: https://media.smart.com/eu/de-ch/smart-1-ch/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.