marcinqqq Napisano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2011 Witam, mam taki problem z Uniaczem bo gdy przekręcę kluczyk to zapalają się kontrolki od smarowania i ładowania tzn że wszystko ok jest, ale problem się zaczyna gdy uruchomię silnik wtedy gaśnie kontrolka od oleju a od ładowania nie koniecznie czyli nie zawsze a zgaśnie dopiero wtedy jak ostro przygazuję i już sie nie zapala. Moje pytanie to co jest przyczyna takiego zachowania sie kontrolki i czy powinienem mieć jakieś obawy???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2011 > Witam, mam taki problem z Uniaczem bo gdy przekręcę kluczyk to zapalają się kontrolki od smarowania > i ładowania tzn że wszystko ok jest, ale problem się zaczyna gdy uruchomię silnik wtedy gaśnie > kontrolka od oleju a od ładowania nie koniecznie czyli nie zawsze a zgaśnie dopiero wtedy jak > ostro przygazuję i już sie nie zapala. Moje pytanie to co jest przyczyna takiego zachowania > sie kontrolki i czy powinienem mieć jakieś obawy???? zmień żarówkę od kontrolki - ale koniecznie na trzywatową. może stara ma już dość i stąd taki efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > zmień żarówkę od kontrolki - ale koniecznie na trzywatową. > może stara ma już dość i stąd taki efekt. no bo ładowanie jest sprawdzałem a czego nie 3 watowa??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > no bo ładowanie jest sprawdzałem a czego nie 3 watowa??? bo od mocy tej żarówki zależy szybkość wzbudzenia alternatora. im mocniejsza tym szybciej się wzbudzi (przy niższych obrotach) nie bez powodu oprawka żarówki od kontrolki ładowania jest w niebieskim kolorze (oznacza on żarówki 3W_ Czerwony to około 2W a czarny - 1,2W. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > bo od mocy tej żarówki zależy szybkość wzbudzenia alternatora. > im mocniejsza tym szybciej się wzbudzi (przy niższych obrotach) > nie bez powodu oprawka żarówki od kontrolki ładowania jest w niebieskim kolorze (oznacza on żarówki > 3W_ > Czerwony to około 2W a czarny - 1,2W. > pozdr Dzięki dobrze wiedzieć jutro kupię tą żaróweczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 > Dzięki dobrze wiedzieć jutro kupię tą żaróweczkę ładowanie mi się zaczyna podziewać a jest tylko wtedy jak przygazuje a tak na wolnych obrotach jazy kontrolka od ladowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 > ładowanie mi się zaczyna podziewać a jest tylko wtedy jak przygazuje a tak na wolnych obrotach jazy > kontrolka od ladowania no to w tym przypadku trza altka wyjąć i zobaczyć co go boli. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > ładowanie mi się zaczyna podziewać a jest tylko wtedy jak przygazuje a tak na wolnych obrotach jazy > kontrolka od ladowania Szczotki kończą żywot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > Szczotki kończą żywot Szczotki powiedziały prawie ich nie było wymieniłem i wszystko jest już ok. Dzięki koledzy za podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.