maciejplus Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Witam,zmieniłem uszczelkę pokrywy zaworów uno 899cm.Wszystko poszło gładko ale po zmontowaniu wszystkiego silnik pracuje na wyższych obrotach,tak jak by pracował cały czas na ssaniu.Wszystkie węże sprawdziłem dwa razy.Niewiem co może być przyczyną.??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > Niewiem co może być przyczyną.??? linkę gazu sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > Witam,zmieniłem uszczelkę pokrywy zaworów uno 899cm.Wszystko poszło gładko ale po zmontowaniu > wszystkiego silnik pracuje na wyższych obrotach,tak jak by pracował cały czas na > ssaniu.Wszystkie węże sprawdziłem dwa razy.Niewiem co może być przyczyną.??? Może nie do końca Ci się udało z tą uszczelką i silnik zasysa powietrze spod pokrywy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > Witam,zmieniłem uszczelkę pokrywy zaworów uno 899cm.Wszystko poszło gładko ale po zmontowaniu > wszystkiego silnik pracuje na wyższych obrotach,tak jak by pracował cały czas na > ssaniu.Wszystkie węże sprawdziłem dwa razy.Niewiem co może być przyczyną.??? źle złożyłeś uszczelnienia pod monowtryskiem - łatwo się tam pomylić ( źle założyłeś tą cienką blachę). nie jesteś ani pierwszy ani ostatni który tak zrobił. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejplus Napisano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Czyli jak ma byc załozona ta blacha jest tylko dwie możliwości-prosto względem dołu wstrysku lub na ukos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 > Czyli jak ma byc załozona ta blacha jest tylko dwie możliwości-prosto względem dołu wstrysku lub na > ukos nie pamiętam - dawno temu to robiłem. wyjmij ją , dokładnie obejrzyj ja i przylegające płaszczyzny tak by po przyłożeniu do nich było to szczelne. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galamce Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Tak to właśnie powinno wyglądać: Sprawdź jeszcze czy nie zamieniłeś wężyków od odmy i pochłaniacza par paliwa między sobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejplus Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Dzieki za foto,tak własnie załozyłem,masz jekies fotki tych węzyków??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Dzieki za foto,tak własnie załozyłem,masz jekies fotki tych węzyków??? Fotki ni ma bo więcej nie zrobiliśmy - bo trochu roboty miałem i nie było za dużo czasu. od MAP sensora wężyk idzie na sam dół obok węża idącego do serwa. dalej w kolejności (od dołu) jest wężyk idący do odmy , a nieco powyżej - do pochłaniacza par paliwa. Foty i opis robione co prawda na seju ale wielkich różnic tu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.