timpa Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 Witam, jaka jest różnica między tymi dwoma sterownikami - IAW 1AF.13 a IAW 1AF.17 ? Ja mam w Bravo 1AF.17 a kupić taką z immo i stacyjką graniczy z cudem Rozkodowanej nie chce kupować bo stacyjka już tez niedomaga ... pozdrawiam wytrwałych BBM-owców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 > kupić taką z immo i stacyjką graniczy z cudem > Rozkodowanej nie chce kupować bo stacyjka już tez niedomaga ... To nie podłączaj do rozkodowanego ECU centralki immo i będzie OK , no chyba że mieszkasz w rejonie gdzie są chętni nawet na BBM-y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 11 Października 2011 Udostępnij Napisano 11 Października 2011 > To nie podłączaj do rozkodowanego ECU centralki immo i będzie OK , no chyba że mieszkasz w rejonie > gdzie są chętni nawet na BBM-y jakieś 3 lata temu w tvn turbo w programie "na każdą kieszeń" powiadali, że BBM z kluczykami w środku nie biorą nawet:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timpa Napisano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2011 > To nie podłączaj do rozkodowanego ECU centralki immo i będzie OK , no chyba że mieszkasz w rejonie > gdzie są chętni nawet na BBM-y Rejon rejonem zabezpieczenie musi być - nawiej ciut więcej niż przewidzieli Włosi Dowiedziałem się, że wszystkie IAW 1AF będą pasować, niezależnie jaki później nr ... ? Prawda to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 > Witam, > jaka jest różnica między tymi dwoma sterownikami - IAW 1AF.13 a IAW 1AF.17 ? Ja mam w Bravo 1AF.17 > a kupić taką z immo i stacyjką graniczy z cudem > Rozkodowanej nie chce kupować bo stacyjka już tez niedomaga ... > pozdrawiam wytrwałych BBM-owców A po cholere Ci drugi komuter , jaki masz problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 > Dowiedziałem się, że wszystkie IAW 1AF będą pasować, niezależnie jaki później nr ... ? Prawda to ? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timpa Napisano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2011 > A po cholere Ci drugi komuter , jaki masz problem? Długo by opowiadać... Problem pojawił się na benzynie, przy 3-4 tys na postoju miałem efekt odcinki. Jakby coś na ułamek sekundy odcinało dopływ paliwa i zaraz z powrotem wracało dobre ciśnienie. Wymieniłem pompke paliwa, bo jakby za mało pompowała - nadal źle. Świece przewody - nadal. Pojechałem wiec w końcu do ASO celem rozwiązania problemu. Niestety, 3 fachury grzebali w samochodzie około 6 godzin bez rezultatu. Robili chyba wszystko, odpinali sonde, kilka razy sprawdzali ciśnienie paliwa, odpinali ukł. wydechowy itp itd... Okazało się, że na nowej sondzie do momentu zapalenia samochodu było ok, po odpaleniu gubił ustawienia i mieszanka na bogato.... Jeździć się da, nić nie przycina jedynie gdy but jest w podłodze, spokojnie na benzynie nie idzie jechać bo coś go haczy - na LPG problemu nie ma. Dowiedziałem się, że muszę kupić ECU + sondę bo inaczej się nie da... Będę w takim razie szukał odpowiedniej centralki, niezależnie od późniejszych cyferek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 13 Października 2011 Udostępnij Napisano 13 Października 2011 > Długo by opowiadać... > Problem pojawił się na benzynie, przy 3-4 tys na postoju miałem efekt odcinki. Jakby coś na ułamek > sekundy odcinało dopływ paliwa i zaraz z powrotem wracało dobre ciśnienie. Wymieniłem pompke > paliwa, bo jakby za mało pompowała - nadal źle. Świece przewody - nadal. Pojechałem wiec w > końcu do ASO celem rozwiązania problemu. Niestety, 3 fachury grzebali w samochodzie około 6 > godzin bez rezultatu. Robili chyba wszystko, odpinali sonde, kilka razy sprawdzali ciśnienie > paliwa, odpinali ukł. wydechowy itp itd... Okazało się, że na nowej sondzie do momentu > zapalenia samochodu było ok, po odpaleniu gubił ustawienia i mieszanka na bogato.... Jeździć > się da, nić nie przycina jedynie gdy but jest w podłodze, spokojnie na benzynie nie idzie > jechać bo coś go haczy - na LPG problemu nie ma. > Dowiedziałem się, że muszę kupić ECU + sondę bo inaczej się nie da... > Będę w takim razie szukał odpowiedniej centralki, niezależnie od późniejszych cyferek faktycznie jakis ciezki przypadek Ps. ktos na allegro wczoraj chyba mnie pytał o taki sterownik czesem nie Ty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timpa Napisano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2011 > faktycznie jakis ciezki przypadek > Ps. ktos na allegro wczoraj chyba mnie pytał o taki sterownik czesem nie Ty? Cięzki ale centralka kupiona teraz tylko chwila by to zamontować... co do allegro, być może, obdzwoniłem chyba wszystkich heheh Jak kupie jeszcze nową sondę napisze czy bravo odzyskało dawny urok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.