12345 Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 witam, to ze zapycha sie dpf, czy inne dziadostwa to wiem. Jednak mam pytanie - jak zachowuje sie samochod bez turbo.? Pewnie powinien byc znacznie slabszy. No i nie ma pprzyspieszania pow 2 tys. Ale turbina slychac ze sie wlacza. Ale jak? Jakby startowal odrzutowiec - wydaje mi sie jakby powietrze lecialo - uciekalo na wszystkie strony samochodu. Zadne bledy nie wyskakuja. rok temu zminiany byl jakis elektrozawor. Przez moment bylo OK ale przyspieszenie nastepowalo od 3 tys. Teraz nie ma go wogole. Co jeszce moge sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Co jeszce moge sprawdzic? dolot powietrza. IMHO masz gdzies spore pekniecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > dolot powietrza. IMHO masz gdzies spore pekniecie tak to wyglada Ale czemu nie wyskakuje blad? a przepraszam za pta- jest to jakas gumowa rura? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > tak to wyglada > Ale czemu nie wyskakuje blad? IMHO bo nie masz problemow z elektronika > a przepraszam za pta- jest to jakas gumowa rura? gumowa, plastikowo gumowa albo gumowo metalowa. Nie wiem jak jest w tym konkretnym aucie/silniku. I nie jedna a kilka. Po prostu przelec sie po wszystkich rurach i zobacz czy nie sa pekniete albo czy sie ktoras nie wypiela. IMHO do czesci z nich bedziesz musial zanurkowac pod auto. Jak masz farta to peklo akurat z tej strony co bedziesz ogladal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2011 kanał mam w domu wiec zerkne. Rozumiem ze na zapuszczonym silniku. i dobrze zeby ktos dodawal gazu? A czy jestes w stanie mi powiedziec ( jezeli bede stal pod autem i patrzyl na przod samochodu) mniej wiecej w kt czesci silnika tego szukac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > witam, to ze zapycha sie dpf, czy inne dziadostwa to wiem. > Jednak mam pytanie - jak zachowuje sie samochod bez turbo.? Pewnie powinien byc znacznie slabszy. > No i nie ma pprzyspieszania pow 2 tys. Ale turbina slychac ze sie wlacza. Ale jak? Jakby startowal > odrzutowiec - wydaje mi sie jakby powietrze lecialo - uciekalo na wszystkie strony samochodu. > Zadne bledy nie wyskakuja. rok temu zminiany byl jakis elektrozawor. Przez moment bylo OK ale > przyspieszenie nastepowalo od 3 tys. > Teraz nie ma go wogole. > Co jeszce moge sprawdzic? Sprawdz sobie wszystkie przewody doprowadzające powietrze z turbiny do kolektora ssącego. szczególnie kolanka i okolice intercoolera ( o ile istnieje , nie znam dokładnie tych silników). Przykładowo w "Transystorze" poszło mi kolanko przy samym kolektorze ssącym i szczelina była na wew promieniu kolanka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > kanał mam w domu wiec zerkne. > Rozumiem ze na zapuszczonym silniku. > i dobrze zeby ktos dodawal gazu? > A czy jestes w stanie mi powiedziec ( jezeli bede stal pod autem i patrzyl na przod samochodu) > mniej wiecej w kt czesci silnika tego szukac? najpierw sobie sprawdz na wylaczonym wzrokowo i na macajewa. Na zdrowy rozsadek walnelo jednak za turbina bo pisales, ze cala para idzie w gwizdek. Sprawdz calosc idac od wlotu powietrza, przez filtr i dalej. Tam za wiele rurek nie ma. Z tego co zauwazylem u siebie to peka najczesciej albo zaraz za filtrem (u Ciebie to raczej nie to) albo przed intercoolerem. Jak sprawdzisz na wylaczonym silniku to sprawdzaj na wlaczonym. Rury powinny byc twarde. Jak bedziesz mogl ja zgiac to od razu masz podejrzanego - obejrzyj ja wtedy dokladnie ze wszystkich stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Sprawdz sobie wszystkie przewody doprowadzające powietrze z turbiny do kolektora ssącego. ok dzieki - w tygodniu zajrze pod samochod. bede pytal w razie potrzeby. a nie wiecie moze czy turbinka jest z boku czy z przodu? we fiacie mam z przodu silnika. Jak to we francuzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2011 OK. Dzieki ide poszukac w serwisowce gdzie jest dokladnie intercooler > najpierw sobie sprawdz na wylaczonym wzrokowo i na macajewa. Na zdrowy rozsadek walnelo jednak za > turbina bo pisales, ze cala para idzie w gwizdek. > Sprawdz calosc idac od wlotu powietrza, przez filtr i dalej. Tam za wiele rurek nie ma. Z tego co > zauwazylem u siebie to peka najczesciej albo zaraz za filtrem (u Ciebie to raczej nie to) albo > przed intercoolerem. > Jak sprawdzisz na wylaczonym silniku to sprawdzaj na wlaczonym. Rury powinny byc twarde. Jak > bedziesz mogl ja zgiac to od razu masz podejrzanego - obejrzyj ja wtedy dokladnie ze > wszystkich stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > ok > dzieki - w tygodniu zajrze pod samochod. > bede pytal w razie potrzeby. > a nie wiecie moze czy turbinka jest z boku czy z przodu? > we fiacie mam z przodu silnika. > Jak to we francuzie? We francuzie jest albo z przodu albo z tylu Zalezy od typu silnika. W 2.0HDi turbosprezarka jest z tylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > We francuzie jest albo z przodu albo z tylu Zalezy od typu silnika. W 2.0HDi turbosprezarka jest z > tylu. OK dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.