czachabrava Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 Witam. Panowie mam małe pytanko... Otoż mam w tej chwili zalożony Lovato rge92,ale już niedomaga i mysle nad wymiana.Mam malo miejsca i mysle nad zintegrowanym Tomasetto AT-07... Mialem już kiedys taki reduktor w innym aucie i dawał rade.Ale nie wiem,czy do x18xe,ktore ma 115 koni wybrac wersje 100HP,czy 140HP...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 Zdecydowanie 140, bo to przecież oznacza moc silnika w koniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 > Zdecydowanie 140, bo to przecież oznacza moc silnika w koniach. A może jakis inny reduktor do 200zł...?Czy ten AT-07 styknie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 > Witam. > Panowie mam małe pytanko... > Otoż mam w tej chwili zalożony Lovato rge92 Ale niedomaga ze starości czy tak ma od początku? Bo jak było dobrze, to bym zregenerował lovato. Jeden z lepszych reduktorów na rynku. Za 40 PLN kupujesz zestaw naprawczy i masz jak nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 > Ja bym zregenerował lovato. Jeden z lepszych reduktorów na rynku. Za 40 PLN kupujesz zestaw > naprawczy i masz jak nowy Za 40 zeta nie kupie wszystkich elementow oryginalnych.A poza tym jest uszkodzony mechanicznie i ktos go druciarsko naprawiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 > Za 40 zeta nie kupie wszystkich elementow oryginalnych.A poza tym jest uszkodzony mechanicznie i > ktos go druciarsko naprawiał. W zestawie naprawczym są praktycznie wszystkie psujące się części. No ale jak oszkodzenie mechaniczne to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 > W zestawie naprawczym są praktycznie wszystkie psujące się części. No ale jak oszkodzenie > mechaniczne to Kurcze,no nie wiem. Chodzi o to,ze ostatnio cos na postoju smierdzi gazem i zaczely falowac obroty.Szczelnosci posprawdzałem i nie widac by gdzies uciekało.Na dodatek faluja obroty na gazie gdy hamuje,albo wrzucam na luz i mam dosc...Instalacje mam super prostą stag 2w i register. Swiece,przewody nowe ngk,filtry nowe,podcisnienia,dolot sprawdzony.Na noPb obroty nie faluja,a na gazie na luzie od 500-1500 i to nie zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 ja mam w Uno założony przez gazownika tomasetto 140Hp przy 45 KM (silnik 1.0) i chodzi. Co do falowania obrotów to albo parownik rzeczywiście niedomaga albo trzeba go podregulować. U mnie właśnie gasł na wolnych obrotach, podjechałem do gazownika a ten skręcił mi dawkę gazu na parowniku o 1 obrót i jak ręką odjął. Wcześniej spuściłem syf z parownika i chyba przez to inaczej zaczęła pracować membrana, dostawał za dużo gazu i gasł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.